Gjest Camelia Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Har du en knall oppskrift på smoothie å sladre bort? Den Beste av de Beste, altså? Den som ingen slår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Banan, jordbær, appelsinjuice og eplejuice. Den dagen du finner den perfekte kombinajonen for deg av disse ingrediensene så har du den perfekte smoothiesen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 1 banan, 3 ss vaniljeyoghurt og 3 ss frosne blåbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Melk, isbiter, frosne bringebær. Melk, isbiter, frosne jordbær. Melk, isbiter, frosne plommer. Melk, isbiter, frosne jordbær og fersken. Melk, isbiter, frosne plommer og bringebær. Melk, isbiter, frosne jordbær og bringebær. Ja, blande litt. Masse frosne bær i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 Banan, frossen ananas og mango, eplejuice eller eple- og mangojuice, og evt. vaniljeyoghurt hvis du liker. Banan, frossen skogsbærblanding og tropisk juice, blåbærjuice eller eplejuice, samt evt. yoghurt her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 28. august 2006 #7 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) En av mine favoritt smoothies: Frosne blåbær Frosne vallmelon biter Appelsinjuice Kjapt, godt- OG SUNT! Endret 28. august 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frk Åberg_* Skrevet 30. august 2006 #8 Del Skrevet 30. august 2006 Frosne bringebær, banan og melonyoghurt. Klarer ikke å si noe om forhold, men man må prøve seg fram. Og bananene må ikke være for grønne. Prøvde det en gang, og hun jeg lagde til, var litt flau da hun måtte be om sukker. Jeg liker det surt, men med ordentlig modne bananer blir hvertfall alle fornøyde. Liker også den tjukke konsistensen i denne smoothien bedre enn de veldig tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 30. august 2006 #9 Del Skrevet 30. august 2006 Kombinasjonen bringevær og banan er knall i smoothie. Ellers lager jeg noen ganger en smoothie med banan og kaffe, melk og vaniljeyogurt. Det er mer kosesmoothie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 30. august 2006 #10 Del Skrevet 30. august 2006 En banan, en neve frosne bringebær, en neve frosne blåbær, et par skjeer yoghurt naturell og ananasjuice til passe konsistens. Nok til to store glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 30. august 2006 #11 Del Skrevet 30. august 2006 1 appelsin og ein handfull frosne jordbær. NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 5. september 2006 #12 Del Skrevet 5. september 2006 1 appelsin og ein handfull frosne jordbær. NAM! ← dette er min favoritt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #13 Del Skrevet 5. september 2006 5 bananer, en mango, vaniljeyoughurt eller youhurt naturell, evt. litt is,og litt kanel. Kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sans1 Skrevet 8. september 2006 #14 Del Skrevet 8. september 2006 Min favorittsmoothie: 1-2 dl skummet kulturmelk 1/2-1 banan masse frosne jordbær søtningsstoff evnt sukker Denne er kjempegod!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 8. september 2006 #15 Del Skrevet 8. september 2006 Frosne jordbær Banan Vanilje yoghurt Yummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #16 Del Skrevet 10. september 2006 Frosne jorbær, mango, banan og yoghurt naturell! Nam nam.. Spe med litt eple nektar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå