Gå til innhold

Litt vanskelig å svare på..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe, det typiske spørsmålet, som ingen andre enn han egentlig kan svare på!

Men jeg gjør et forsøk på å utrede situasjonen her, kanskje noen ser noe jeg ikke gjør.

Jeg har vært litt småbetatt av en fyr en stund nå. Vi studerte sammen, og var egentlig venner. I samme gjeng og sånn. Vi opplevde begge brudd grunnet avstandsforhold, og hadde mye å snakke om pga det. Det var da jeg oppdaget hvor flott han var.

Like før studiene sluttet av i våres prøvde jeg på å se om det kunne være noe i luften. Han ble med hjem etter fest. Lå over og holdt rundt meg om natta. Ingenting skjedde.

Jeg følte meg litt dum etterpå, og prøvde å ta litt kontakt. Bare for å ordne opp litt liksom. Han oppførte seg like koselig som før, men jeg trakk konklusjonen om at han ikke var intr. Orker ikke noe tull...

Men nå har han plutselig begynt å ta masse kontakt igjen. Mistenker det å være kun vennskapelig, men samtidig må han jo skjønne at jeg liker/likte han? Vil det da bety at han kanskje har fått tenkt seg om?

Uff, litt vanskelig å få med alle nyansene her...Blir litt sånn synsing! Men setter pris på om noen kunne komme med litt feedback på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er, trolig, int.

Hadde du hatt sex med han den dagen hadde du nok hatt klart svar i dag, men med det mener jeg ikke at du skal hoppe i høyet med han ved første anledning da.

Om du vill noe mer selv så kan jo dere gå ut på en classic date.

Det vill stort sett sette spillet et hakk over bare venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Ja, jeg tror innerst inne at han er intr skjønner du. For hvis ikke kunne han jo bare holdt seg fint unna hvis han ikke ville ha kontakt.

Men så er det store spørsmålet: Hva gjør man for å ta det videre til neste nivå??

Enn om han bare er vennskapelig intr? Kan jo hende, han har akkurat samme tone som han alltid har hatt. Ingen flørting eller noe liksom, veldig pent og pyntelig!

Nå må det sies at vi kommuniserer svært godt, og at all den kontakten han tar kanskje skulle talt for seg selv...Jeg vet ikke....Akk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino+Cafe besøk etterpå ( /med backup samtale emne om hvordan filmen var)?

Ha en planlagt cafe, som passer deres personligheter, og dra til, men ta det opp som en tilfeldighet som du tilfeldigvis foreslår etter filmen om viben var bra under filmen. På denne måten er du liksom ikke tvunget å dra på en cafe etterpå om noe gikk skjerings under filmen.

Feks:

"Jeg så en trailer til en film som så veldig kuul ut. Du har vell ikke lyst til å bli med å se den bare oss to?".

"Tenkte jeg skulle dra å se filmen X, men lurte på om du hadde lyst til å bli med meg?"

"Lyst til å dra på kino eller? Bare du og jeg?"

Bare å bruke fantasien, men jeg ville nok anbefale sms mot en litt sjenert mann.

Kan bli litt pinlig om man tar det opp i en samtale, selv om han sier ja, fordi hva skal dere snakke om rett etter det? Men det er ingen fasiter på dette området altså :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...