Gå til innhold

Pulsklokke

Majka

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd dette pulsmålesettet fra Numetrex? Istedet for båndet en vanligvis har rundt brystet, ligger det sensorer i sportsbh'en (i strikken rundt brystet). En klikker en sender på i front av bh'en, og bruker klokken på vanlig måte. Dette virker jo mer behagelig enn det jeg har prøvd før.

Så vidt jeg kan skjønne så sender de til Norge. Et komplett sett koster fra ca 800 kroner. Er ikke dette litt vel billig? Det er jo pulsklokker fra Polar som følger med, og de koster vel ca 800kr i seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du regnet med tollbehandlingsgebyr på 80,- og 25% moms i prisen da? Eventuell frakt?

Jeg vet ikke helt hvordan det er med pulsklokken, om du må betale en annen sats på momsen, eller tollbegyr i tillegg? Men på undertøy er det hvertfall 25% moms..(noen ganger må du betale 25% av pris på produktet OG frakt hvis ikke det er skrevet hva som er frakt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg iallfall sendt mail og spurt hva fraktkostnadene blir. Jeg har litt lyst på... :)

Settet med polar F4 koster litt over 900kr fra Numetrex. Har leitet opp at klokken koster 899 på nett (norsk side). Alt jeg betaler ekstra for frakt og moms og slikt blir vel "betaling" for bh'en da :)

Er det noen som vet om det er moms på pulsklokker handlet fra utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...