Gjest Bibbe Skrevet 19. juni 2009 #21 Skrevet 19. juni 2009 Etter at fratelli flyttet og den beste kokken sluttet og flyttet tilbake til Napoli etter en intern krageln. Har maten blitt værre. N å flommer det over av Albanere som jobber der. Ikke å anbefale! ikke maten eller de som jobber der. Savner den gamle fratelli i kjelleren med god mat og hyggelig betjening. Anbefaler Chi som # 1. og så Mirchi som god nr # 2. Jeg er helt enig, det er ikke lenger like god kvalitet på maten etter flyttingen. Vi bestilte en fiskerett, hvor fisk og alle grønnsaker badet i den samme sausen, vi kunne faktisk ikke skille noen smaker fra hverandre...... Det er dårlig kjøkken det. Bibbe
Gjest namnam Skrevet 1. juli 2009 #22 Skrevet 1. juli 2009 må bare understreke at chi på lillestrøm har ekstremt go service!!!!!!!!!!! den er bare utrolig bra :D fratelli når det lå nede i kjelleren var jeg meget fornøyd me, men etter at de flyttet opp og fikk flere servitører har jeg blitt skuffet begge gangene på dårlig service...
Gjest snorre Skrevet 31. juli 2009 #23 Skrevet 31. juli 2009 NEI og atter nei, MIRCH har ikke vært noen god opplevels. Maten er i klassen middels, MEN, det jeg IKKE kan leve med er at klær og hår stinker av mat etter de besøkene jeg har vært der, har vært der for 3. og SISTE gang. Syns ikke det er hyggelig at det stinker mat av klærne- kan heller ikke skjønne at de får lov til å drive resturant med så dårlig luft i lokalene. I tillegg var det også merkbar 'glatt gulv' så fett og stekeosen har litt fritt spillerom. Sorry, MIRCH, men dere er rett og slett for dårlige! Min klare favoritt er CHI! Savner er rinlig alternativ på asiatisk mat, litt trendy sted som fins mange av i Oslo.... (ala Nambo...) Snorre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå