Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har blitt noen år siden jeg flyttet fra Lillestrøm, så er ikke så kjent med restaurantene der for tida. Er det noen som har noen å anbefale? Det er snakk om å be med familien i forbindelse med en bursdagsfeiring så jeg kunne godt tenke meg et koselig sted, med GOD mat, skikkelig vin, hyggelige ansatte osv... Vi blir antagelig ca 10 voksne og (forhåpentligvis) ingen barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg dratt på Jekyll & Hyde eller Fratelli. Ellers så har jo Klimt også veldig god mat, men det passer seg nok ikke for større selskap. Det har jo også kommet Egon og Big Horn til Lillestrøm nå, men jeg har ikke så gode erfaringer med de to stedene selv at jeg vil anbefale det.

Skrevet

Det var kjapt svar det! :) Jekyll & Hyde forbinder jeg mest med "etter jobben mat" og Klimt er vel mer en kafé? Eller har de endret på det? Kunne godt tenke meg steder uten "grillkryddermat" hvis du skjønner. Fratelli? Hmm... hvor og hva er det? *google* Ahh, pizzasted! Så bra ut det, men en annen gang. Denne gangen vil vi et mer formelt sted.

Arg! Typisk meg å skulle arrangere selskap så langt hjemmefra da :sur:

Skrevet

Jekyl har faktisk skikkelig bra mat!

Skrevet

Jeg ble ikke så imponert over maten på Jekyll & Hyde, men... Det er vel kanskje individuelt.

Skrevet (endret)

Det har åpnet en ny asiatisk restaurant også, Chi. De hadde veldig god mat og service.

Du kan se mer her.

Endret av Yamaha
Skrevet

Jeg anbefaler Chi. Kjempetrivelig og deilig mat. Ellers er jeg veldig glad i Mirchi, som er en indisk restaurant mellom stasjonen og Arena. Har også hørt mye bra om Fratelli. Sakura er også bra.

Skrevet

Jekyll & Hyde har vel ikke noe "grillkryddermat"? Har bare fått veldig god mat der. Fratelli er ikke bare et pizzasted. De har veldig god italiensk pizza (det er faktisk italienere som lager maten og ikke noe tull), mange spennende pastaretter og kjøttretter (menyen ligger på hjemmesiden deres). Det ligger ved siden av Musikkverket, ved lillestrøm torv. Klimt er vel mer cafe, derfor jeg sa det kanskje ikke egnet seg så godt til større selskap, men de har mye godt der.

Skrevet

Storgata nr 1 Restaurant og Selskapslokale

Kjempefint sted, hyggelige lokaler og god klassisk mat med litt moderne vri. Samme eiere som J & H, men ikke "burgermat" her er hakket mer voksen mat med vilt og fisk på menyen...

Fant denne omtalen ved å google det:

Storgata nr 1 Restaurant og Selskapslokale finner du i et av Lillestrøms eldste hus. Hele huset er nyrestaurert og fremstår lunt og trivelig. Menyen er variert, her møtes det kreative og det tradisjonelle. Spesialiteter innen fisk og vilt finnes alltid på menyen. Stikk innom oss og vi kan love deg en trivelig opplevelse. Velkommen!

Skrevet

China Palace..

kjempegodt mat og hygglig betjening.

Skrevet

Jeg har vært å spist på Big Horn og anbefaler det. Fin service og veldig god mat;)

Nam nam....

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Big Horn. Ellers så synes jeg kinaresturanten Solheimshagan (heter den virkelig det? :klø: ) har god mat. Har aldri spist der, men det virker som et koselig sted.

Skrevet

har også hørt at Mirchi har kjempegod mat!

Skrevet

Jeg vil virkelig anbefale Fratelli! Super god mat (sjefen er norgesmester i pizzabaking!), hyggelig betjening, hyggelige lokaler og priser! En av de bedre i Lillestrøm vil jeg si! Men her bør du bestille bord, alltid travelt der, og det er jo positivt!

Ville ikke gått på Klimt eller Jekyll og Hyde, mer "etter- jobb" steder som du sier! klimt er møkkete og ekkelt og lukter vondt! (iallefall hvis du skal sitte ute) og maten er ikke speislet god...

Storgata 1 har jeg bare vært på en gang på 17 mai, men veldig hyggelig og mre formelt! Chi ser også veldig spennende ut, har ikke prøvd det enda selv!

Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Mirchi :) Supergod mat! Ellers har jeg hørt veldig mye bra om Fratelli. Der har de etbredt utvalg av mat, ikke bare pasta og pizza, men andre kjøtt- og fiskeretter også. Et annet sted som også skal være bra er Fryd, som ligger midt på Torvet.

• 1 år senere...
Skrevet

Fratelli har den beste maten i Lillestrøm og Chi er en god nummer to!

• 9 måneder senere...
Gjest Stor Gata Nr.1 har god mat.
Skrevet

Hei.

Jeg vil anbefale Stor Gata Nr.1. De har et stor utvalg innen fisk og vilt. Omtales som "Den beste maten i lillestrøm". De har et stor selskapslokalet i 2 etg. Vil anbefale Stor Gata Nr.1. Jeg mener personlig at J & H er et mer drikke sted og klimt mer en cafe. Egon er Egon der de har sine utvalg men er ikke fornøyd med det de lager. Du får ikke samme mat opplevese.

Stor Gata Nr1 !

• 1 måned senere...
Skrevet

Etter at fratelli flyttet og den beste kokken sluttet og flyttet tilbake til Napoli etter en intern krageln. Har maten blitt værre. N

å flommer det over av Albanere som jobber der.

Ikke å anbefale! ikke maten eller de som jobber der.

Savner den gamle fratelli i kjelleren med god mat og hyggelig betjening.

Anbefaler Chi som # 1.

og så Mirchi som god nr # 2.

Skrevet

Likte meg godt på Chi. God plass, deilig mat og hyggelig betjening.

Mirchi hadde god mat, men syns det var trangt der.

Fratelli har jeg bare prøvd til lunsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...