Gå til innhold

McDonalds' kalorioversikter

Spirito

Anbefalte innlegg

Kikket på McDonalds' kalorioversikter her, og så at en Big Mac med pommes frites og cola kommer på 1010 kcal, mens en grilled chicken caesar salad (med yoghurtdressing) og vann (eller lightbrus) og gulrøtter gir 320 kcal.

Her er det virkelig forskjeller på menyene! Har hørt folk si at McDonalds-salatene er like gjennomtrukket med fett som burgerne, men det stemmer altså ikke. Og yoghurtdressingen (riktignok 104 kcal pr. pose) er kjempegod på salaten. :sikle:

Synes det nye systemet er supert, endelig kan jeg gå på McDonalds og spise sunt uten å føle meg sær og vanskelig. :klappe:

Endret av Spirito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det nye systemet er supert, endelig kan jeg gå på McDonalds og spise sunt uten å føle meg sær og vanskelig.  :klappe:

Hihi, håper det var ironisk ment?. McDonalds forsøker å ufarliggjøre alt fettet de selger. Den hyperfriterte chipsen er ikke bra uansett hva du gjør det til. Brus er en tragedie for kroppen. McDonalds is bad for you :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, håper det var ironisk ment?. McDonalds forsøker å ufarliggjøre alt fettet de selger. Den hyperfriterte chipsen er ikke bra uansett hva du gjør det til. Brus er en tragedie for kroppen. McDonalds is bad for you :kvalm:

Ja, men nokså tåpelig å regne med fettet fra chipsen og sukkeret fra brusen når det faktisk er kyllingsalat, gulrøtter og vann man snakker om, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å få frem at det er fint at vi faktisk kan se hva som er dårlig og hva som er bra. Så er ikke sjansen for å la seg friste av en burger så stor! Jeg lar meg ihvertfall aldri friste til å droppe salaten for en burger igjen!

Mange ganger "må" man jo spise på sånne steder (alle i vennegjengen vil, eneste man finner langs motorveien, bursdagsfeiringer osv.) og da er det fint å kunne se hva som er usunt og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar ikke på mækkærn for å spise salat altså.. Det finner jeg heller andre steder! Skal jeg på mcdonalds så skal jeg spise hamburger. Noe som dessuten er svært sjelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...