Gå til innhold

Hvilke tv-programmer følger du med på ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

TV jeg digger å se, såfremt jeg har anledning:

Smallville

Ally McBeal

Friends

Frasier

The Profiler

C.S.I.

Presidenten

Will og Grace

60 Minutes

Gilmore Girls

Boston Public

SSax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TV-titting er ikke den altoppslukende interessen, ser på dagsrevyen og Friends - samt motorsport i den grad det kan kalles serie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ser på mye egentlig, men det jeg ser kanskje mer av enn andre ting er:

Hver dag (ser når jeg kan):

Simpsons

Futurama

Trisdager:

C.S.I

Friends

Fredag:

Beat for Beat

Nytt på Nytt

Og så

Twin Peaks :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hotel Cæsar, nyhetene, Friends, De Syv Søstre...og så var jeg hekta på Skattejegerne da det gikk.

Men Providence er den definitive favoritten, noen som vet når / om det begynner igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Friends selvfølgelig, Ally McBeal, Hotel Cæsar, Idol, Popstars, og ikke minst Six feet under! Den er råbra syns jeg!

Også ser jeg litt på barndomsserien min Home& away.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hmm.. Jeg ser ikke på så mye, får ikke tid..

Men det jeg ser på:

Boston Public

Akutten

Sex & singelliv

Supre serier! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mandagene som er det OOOOOOO store. Da er det først en runde med Popstars (er liiiiiittt betatt av en der :roll: ) også følger en time med ungkaren på TvNorge (er ikke betatt av noen der :P ) men intrigene mellom kvinnfolka er såååå arti :ler: og kanskje en episode av Smallville etter det.

Tirsdagene er det definitvt Friends, men jeg har hele sesong 8 på dvd så jeg har sett episodene :roll:

Onsdag kan det hende jeg ser Gilmore girls om jeg gidder, men Boston public må jeg har med meg :)

Også på søndag er det Åndenes makt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar er fast hver dag. Hvis jeg ikke er hjemme tar jeg det opp... Før så jeg på Home and Away hver dag, og ja jeg ser faktisk på det enda hvis jeg har tid.

Min nye favoritt er Idol.

Og tirsdagene er selvfølgelig fast Friends dag.

Også savner jeg fortsatt veldig en annen verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Veldig sporadisk TV-titting for tiden, men skal definitivt se på Judging Amy, når den starter igjen etter fjollete Ally er over snart (heldigvis)! :sjarmor:

L-B

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jeg:

Charmed

Sex and the City

Smallville

c.s.i

akutten

boston public

fresh prince i bel air

nanny (igjen)

x-files

ricky lake

i gode og onde dager

dawson`s creek

ser vel mer også enkelte ganger

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Jeg ser forferdelig lite på TV!

Men jeg er en realityfreak, så jeg må ha med meg minst en nyhetssending hver dag - helst Dachsrevyen!

Ellers ser jeg Nytt på nytt og Pilot Guides, og kanskje en film på Nier'n (får angst og mark og mere til ved reklameavbrudd!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, sorry å måtte sei det, men eg er sjokkert over TV-slaveriet folk legg for ein dag her. Halvparten av programma som blir ramsa opp her har eg aldri hørt om, dei fleste har eg aldri sett, enkelte har eg sett halve episoder av, nokre har eg sett heile episoder av, og nokre få har eg fått med meg fleire gonger, men INGEN følg eg med på. Eg inrettar da ikkje livet mitt etter kva som går på TV!!!!!! Nei, huff, eg prøver da å ha eit liv! Kva er det som er så facinerande med TV???

(Dette var Heddas aller første surmaga innlegg og kritikk av andre KG'ar, måtte berre få sagt det.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter ikke jeg på internett sitter jeg forran tv'en!

mine favoritter er:

sex and the city

24 (episode 23 var idag og serien er kjempespennende!) og den NYE 24-serien har begynt på bbc2 klokken 23:00 søndag og den ser også lovende ut!!

serier som ikke er fullt så viktige men som er koselig når jeg ikke har noe bedre fore:

reprise av reprisens reprise av høy på pæra

friends

idols

frasier

the nanny hvis jeg kjeder meg noe grusomt

fear factor (i forgårs drømte jeg at jeg spist en neve makker med majones på 4 minutter!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...