Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2003 #1 Del Skrevet 8. januar 2003 På tirsdager pleier jeg å følge med på : Ally Mcbeal Friends King of queens Ellers har jeg likt å sett på Torsdagsklubben, og Robinson men nå er det over, og Smallville når jeg husker på det. I dag titter jeg litt på I gode og onde dager , og etterpå kommer Felicity. Skulle tro jeg var den tv-slaven men jeg ser ikke fast på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 8. januar 2003 #2 Del Skrevet 8. januar 2003 Tirsdag er vertfall helt klar; Må ha med meg AllyMcBeal, Friends og Kongen av queens. Ellers så glor jeg på 71 grader nord når det er, og hotel cæsar. Gleder meg til det begynner igjen Jeg ser ikke de to programmene slavisk, men om jeg ikke har noe annet å gjøre så... ( Dessuten programmer som norsk "popstars" og "Idol" kommer jeg til å følge med på. Morsomt å se på hvem som blir de fremtidige stjernene :D Og så er det gøy å se på hvodan de forandrer seg fra hver episode. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. januar 2003 #3 Del Skrevet 8. januar 2003 Friends. Skal prøve huske på "Idol" når det starter opp, men kjenner jeg meg selv rett så glemmer jeg det nok. Det er bare Friends jeg aldri glemmer. Men jeg tar opp alle episodene, så derfor er det ikke noe krise om jeg ikke ser på en tirsdag, så lenge jeg husker å stille til opptakeren. Ville følge med på Fornemmelse for mord, men jeg glemte alltid det og, jeg... *Alzheimer Light* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 8. januar 2003 #4 Del Skrevet 8. januar 2003 Så sant jeg er hjemme så ser jeg på; I gode og onde dager, hotel cæsar(håper det begyenner snart) friends, fraiser, kongen av queens, raymond, robinson, muldvarpen, nanny, sex og singelliv, c.s.i., chicago hope, akutten, så også på holmes. jeg ser mye på tv når jeg ikke sitter ved pcen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepia Skrevet 9. januar 2003 #5 Del Skrevet 9. januar 2003 AllyMcbeal, Friends og Passions Det er det jeg bare må få med meg. Ellers så ser jeg på futurama, kongen av queens, home and away, hotell cæsar, smallville når jeg husker det og tv'n er på. Noen programmer jeg også ser på men som ikke går nå er 71 grader nord, Jack and jill og selfølgelig 2-4-6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 9. januar 2003 #6 Del Skrevet 9. januar 2003 Tirsdag er vertfall helt klar; Må ha med meg AllyMcBeal, Friends og Kongen av queens. Ellers så glor jeg på 71 grader nord når det er, og hotel cæsar. Gleder meg til det begynner igjen Jeg ser ikke de to programmene slavisk, men om jeg ikke har noe annet å gjøre så... ( Dessuten programmer som norsk "popstars" og "Idol" kommer jeg til å følge med på. Morsomt å se på hvem som blir de fremtidige stjernene :D Og så er det gøy å se på hvodan de forandrer seg fra hver episode. ) Dance, vi har prikk like tv-interesser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. januar 2003 #7 Del Skrevet 9. januar 2003 Dance, vi har prikk like tv-interesser! Jeg slenger meg på her. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 9. januar 2003 #8 Del Skrevet 9. januar 2003 Hotell Cæsar C.S.I Boston Public The Profiler sex og singelliv akutten chicago hope hender jeg ser smallville, water rats og NYPD blue også også så jeg på fornemmelse for mord..det dukker vel opp igjen...I hope... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. januar 2003 #9 Del Skrevet 9. januar 2003 Gilmore girls Sex and the city :kysse: Ally McBeal Friends Smallville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 9. januar 2003 #10 Del Skrevet 9. januar 2003 Frends, allymc beal, og x-files. x-files startet opp i går med nye serier! Nå begynner det visst en ny serie på søndager med ånder (som lever i husene til folk). Samme tid som fornemmelse for mord var, lillian. Det er det jeg ser av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 9. januar 2003 #11 Del Skrevet 9. januar 2003 Hm- ser på Ally McBeal (noen ganger- er ganske kjedelig nå), Friends, Kongen av Queens, Fraiser, That 70's Show, the Simpsons, Kylling og Ku (tegnefilm på Cartoon Network- digger dem!) og det som måtte være på om jeg tilfeldigvis skrur på tv'n. Høres jo ut som en del men kommer jo veldig an på hva som skjer ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. januar 2003 #12 Del Skrevet 10. januar 2003 Først av alt Hotel Cæsar. Både jeg og mannen er huka. Syv Søstre (igjen...) The Osbournes 8) I gode og onde dager :oops: Friends Ricki Lake Cheaters :fy: Curtis Court Ser ALT for mye på tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. januar 2003 #13 Del Skrevet 10. januar 2003 He he, glemte jo Tom & Jerry og The Flintstones..... Alltid på Cartoon Network..... Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. januar 2003 #14 Del Skrevet 10. januar 2003 Dagsrevyen og Friends :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 10. januar 2003 #15 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg er blitt helt avhengig "Eastenders" som går på BBC Prime. Gikk glipp av en viktig episode hvor "alt" skulle skje i julen, har knapt kommet meg etter dette ! Men det er oppdatering på BBC`s hjemmesider etter hver episode, så jeg fikk med meg det vesentligste. Også Simpsons da, dem må jeg ha med meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 10. januar 2003 #16 Del Skrevet 10. januar 2003 Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. januar 2003 #17 Del Skrevet 11. januar 2003 Ally McBeal Friends Kongen av Queens (er egentlig i seneste laget for meg...men) The Osbournes Sex and the City (når vi er på besøk hos noen med tv3) Diverse sykehusserier - HELT HEKTA Futurama Dharna & Greg Nanny (nok engang når vi ser på tv3) Frasier Med hjartet på rette staden Kar for sin kilt Spy School på Discovery Channel Diverse Animal Rescue osv på Animal Planet Jackass Digga L.A Law engang i tiden... Diverse debattprogrammer Har sikkert utelatt noen her, men...... Ikke så greit å huske på alt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 11. januar 2003 #18 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg ser på Ally Mcbeal Friends Judging Amy (pleier jo å bytte plass med Ally) NYPD Blue Boston Public Min sorg her i livet er at jeg ikke lenger har TV3, og de siste to årene har jeg ikke kunnet se Akutten. Jeg som hadde seg hver ENESTE episode. Men jeg liker veldig godt politi, lege og advokat serier Jeg skal prøve å unngå alle nye serier og bare følge med på dem jeg allerede ser på, for jeg blir jo så hekta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 11. januar 2003 #19 Del Skrevet 11. januar 2003 Favoritten er Sopranos. Ellers ser jeg gjerne Dagsrevyen, Urix, Nytt på nytt og Pilot Guides. Følger delvis med på Friends og Sex og Singelliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 17. januar 2003 #20 Del Skrevet 17. januar 2003 Det er jo helt idiotisk å sitte og ramse opp hva en ser på tv, og ikke minst at jeg sitter og leser innlegg etter innlegg om samme.......... :oops: Likevel hiver jeg meg på, fordi jeg savnet noen som ser på andre ting enn (såpe)serier! Jeg ser også Ally og Friends dersom det passer, men ellers er favorittprogrammene mine "Nytt på Nytt" og "Først og sist". Fredagskvelden er nærmest hellig hos oss, da er det rødvin i sofakroken og NRK1 fra A-Å :D Utover det brukes TV'en hos oss stort sett til nyheter og sport, evt. noen aktualitetsprogrammer/dokumentarer (den om Nürnberg-prosessen som går nå er bra!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå