Gjest Bare innom Skrevet 20. august 2006 #21 Del Skrevet 20. august 2006 *Du er en tradisjonell type (ikke mye eksotisk i den handlevognen). *Muligens singel som handler inn x 1 pr. uke (altså en økonomisk type). *Du bor på en plass hvor dere har dårlig drikkevann (hvorfor skulle du ellers kjøpe vann?) *Du er normalvektig eller ganske slank med høy forbrenning (du gjør ikke noe for å "kamuflere" handlevognen din med typiske slankeprodukter). ← 2 poeng. Ett helt og to halve... Ikke verst det heller! Jeg tror du har samboer (to forskjellige slag brus), men ikke barn. Dessuten tror jeg du har en velfylt fryser med gode tilbudsvarer denne uka Edit: jeg snakker til Bare innom. ← Du skal få 1 poeng, selv om det bare var delvis riktig.. Du kjøper Lambi ekstra soft: du blir fort sår i ræva når du driter og må derfor kjøpe dyrt dasspapir istedenfor økonomiruller. ← Helklaff! 1 Poeng til deg Da er du sterk da, eller du har kanskje en sterk mann? Eller sterke barn? Ja, jeg tror du har familie. For en singel person ville dette vært et årsforbruk. Men jeg tror også du er økonomisk, og handler stort og sjelden. ← Du seiler opp med to hele poeng! Må bare korrigere meg selv litt: Mysan skal ha 1/2 poeng til, og har derfor 1 1/2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest med handlekurv Skrevet 20. august 2006 #22 Del Skrevet 20. august 2006 Hva var de to minusene da???? ← Er det ikke juks hvis jeg sier fasiten? Men du leder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #23 Del Skrevet 20. august 2006 Har jeg mest poeng da, Bare Innom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #24 Del Skrevet 20. august 2006 Er det ikke juks hvis jeg sier fasiten? Men du leder. ← Jo det er vel gjerne det. Men det viktigste er at jeg leder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare innom Skrevet 20. august 2006 #25 Del Skrevet 20. august 2006 Har jeg mest poeng da, Bare Innom?? ← Jepp! Du er for tiden min favorittbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #26 Del Skrevet 20. august 2006 Jepp! Du er for tiden min favorittbruker ← Visste det var nyttig å jobbe i matbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest med handlevogn Skrevet 20. august 2006 #27 Del Skrevet 20. august 2006 Inspirert av tråden om at enkelte tenker sitt når de ser hva tykke mennesker har i handlevognen. Dere mener at dere kan lese spisevaner og dermed grunnen til overvekten ut i fra innholdet i handlevognen, er dette like enkelt når dere bare ser en handlevogn, og ikke mennesket som triller vognen? Jeg utfordrer dere hervved! Er dette handlevognen til en overvektig? Spillet heter: Analyser min handlevogn. Jeg legger ut min siste handleliste fra 18.08, og det er opp til dere å finne ut av mine spisevaner, er jeg enslig eller familisert, er jeg overvektig, og evt hva annet sier mine handlevaner om meg? (annet enn at jeg er kjedelig i matveien) Den som treffer best vil bli min favorittbruker Drikke: 1 kasse brus (5 cola+5 tab x-tra) 6 liter Imsdal vann juice melk Pålegg: Familieskinke Servelat Grov leverpostei Kjøtt/fisk: 400 g torskefilét 2 poser lettsaltet torsk 2.5 kg kjøttdeig 2 kg svinekoteletter 2 pk røkte kjøttpølser Smårettsbacon Frukt/grønt: Poteter Gulrot Kålrabi Løk Bananer Tørrvarer: 8 kg hvetemel 2 kg sammalt hvete grov 2 pk tørrgjær spagetti pastaskruer makaroni hermetiske tomater Kokesjokolade Annet: Egg Lambi toalettpapir, ekstra soft Stor pose potetgull Stor pose smågodt lakrisbåter seigmenn salte peanøtter Tar noen utfordringen? ← Jeg prøver meg på din jeg, Bare Innom. Du bor ikke alene; brusutvalget ditt tyder på minst to ulike personer. Jeg tror husholdningen din består av minst et barn. Dere har et helt alminnelig norsk, tradisjonelt kosthold når det kommer til middag og brødmat. Ikke spesielt sunt, men ikke usunt heller. Ikke mye eksotisk, i hvert fall. Dere liker å kose dere skikkelig i helgene, uten å tenke for mye på kalorier eller sukkerinnhold. Dere handler økonomisk, og har skikkelig storhandel en gang i blant. Dere baker brød selv. (Men det har du jo allerede bekreftet...) Jeg tror ikke du/dere er overvektige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #28 Del Skrevet 20. august 2006 Legger inn min lille handlekurv også, om jeg får lov. Agurk Rød chilli, brett Hakket tomat chilli 2 bokser kidneybønner 2 poser pasta al pesto Plommer, kurv Isbergsalat Smågodt Squash grønn Analyser i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #29 Del Skrevet 20. august 2006 Legger inn min lille handlekurv også, om jeg får lov. Agurk Rød chilli, brett Hakket tomat chilli 2 bokser kidneybønner 2 poser pasta al pesto Plommer, kurv Isbergsalat Smågodt Squash grønn Analyser i vei. ← Jeg tror du er singel. Vegetarianer? Du handler tørrvarer og sånt stort en gang i blant, og handler grønnskaker o.l. innimellom i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest med handlevogn Skrevet 20. august 2006 #30 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg tror du er singel. Vegetarianer? Du handler tørrvarer og sånt stort en gang i blant, og handler grønnskaker o.l. innimellom i tillegg. ← Det var meg over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare innom Skrevet 20. august 2006 #31 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg prøver meg på din jeg, Bare Innom. Du bor ikke alene; brusutvalget ditt tyder på minst to ulike personer. Jeg tror husholdningen din består av minst et barn. Dere har et helt alminnelig norsk, tradisjonelt kosthold når det kommer til middag og brødmat. Ikke spesielt sunt, men ikke usunt heller. Ikke mye eksotisk, i hvert fall. Dere liker å kose dere skikkelig i helgene, uten å tenke for mye på kalorier eller sukkerinnhold. Dere handler økonomisk, og har skikkelig storhandel en gang i blant. Dere baker brød selv. (Men det har du jo allerede bekreftet...) Jeg tror ikke du/dere er overvektige. ← Og dermed mistet Capricorn sin ledelse, "gjest med handlevogn" er nå min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #32 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg tror du er singel. Vegetarianer? Du handler tørrvarer og sånt stort en gang i blant, og handler grønnskaker o.l. innimellom i tillegg. ← Null rette. Desverre. :-D Lager en del vegetarretter da, men er ikke fulltidsveggis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest med handlevogn Skrevet 20. august 2006 #33 Del Skrevet 20. august 2006 Og dermed mistet Capricorn sin ledelse, "gjest med handlevogn" er nå min favoritt. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest med handlevogn Skrevet 20. august 2006 #34 Del Skrevet 20. august 2006 Null rette. Desverre. :-D ← Og jeg som har et grunnfag i psykologi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #35 Del Skrevet 20. august 2006 Og jeg som har et grunnfag i psykologi... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare innom Skrevet 20. august 2006 #36 Del Skrevet 20. august 2006 Legger inn min lille handlekurv også, om jeg får lov. Agurk Rød chilli, brett Hakket tomat chilli 2 bokser kidneybønner 2 poser pasta al pesto Plommer, kurv Isbergsalat Smågodt Squash grønn Analyser i vei. ← Du handlet inn til lørdagskos for deg, din samboer/mann, og et vennepar??? Du serverte en vegetarrett til middag, og serverte smågodt til dessert...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #37 Del Skrevet 20. august 2006 Og dermed mistet Capricorn sin ledelse, "gjest med handlevogn" er nå min favoritt. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #38 Del Skrevet 20. august 2006 Legger inn min lille handlekurv også, om jeg får lov. Agurk Rød chilli, brett Hakket tomat chilli 2 bokser kidneybønner 2 poser pasta al pesto Plommer, kurv Isbergsalat Smågodt Squash grønn Analyser i vei. ← Handler inn til pasta middag. Skal lage en pastasaus helt fra grunnen, en som er litt sterk, derfor chili. Skal ha en enkel salat ved siden av. Plommene ble handlet fordi de i butikken hadde satt dem frem på en slik måte at de ble fristende (ikke noe spesielt produkt man planlegger å kjøpe) Her er det snakk om par (er vel ikke så mange barn som spiser sterk mat som chili, elv om man godt kan gjøre maten sterk etter at barnet har fått sin del) Er opptatt av sunn og god mat, men litt smågodt må man jo unne seg. Er nok ikke snakk om overvekt i dette tilfellet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 21. august 2006 #39 Del Skrevet 21. august 2006 Min, da: 2 bokser selskapserter 2 bokser røde kidneybønner 1 pose gulrøtter 10 poteter 1 rossosalat 1 pakke ruccolasalat 1 pose frossen spinat 1 liten kryddrpose med hele muskattnøtter 1 pakke grønnsaksbuljong 1 glass sitronsyltetøy 5 tomater 1 pose poppkorn 1 liter appelsinjuice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #40 Del Skrevet 21. august 2006 Min, da: 2 bokser selskapserter 2 bokser røde kidneybønner 1 pose gulrøtter 10 poteter 1 rossosalat 1 pakke ruccolasalat 1 pose frossen spinat 1 liten kryddrpose med hele muskattnøtter 1 pakke grønnsaksbuljong 1 glass sitronsyltetøy 5 tomater 1 pose poppkorn 1 liter appelsinjuice ← Jeg tror du er på slanker'n Eller så er du veggis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå