Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Hei:) men hvordan pleier dere å oppføre dere ETTER dere har fått det dere vil ha i et ons?? takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 ok, veldig dårlig formulert spm.. sorry folkens. men dere skjønner hva jeg vil frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Oj, lenge siden jeg har hatt en ons men... Men jeg har oppført meg på mange måter egentlig. En ting har de hatt tilfelles dog, og det er at jeg ikke har forventet noen ting. Jeg har både "kastet" personen på dør rett etterpå, og latt ham sove over til morgenen etter. Men jeg har aldri gitt mitt telefonnummer til en ons. Når jeg har ons, så er det for en ting og det er å tilfredstille et seksuelt behov der og da. En person som jeg har truffet samme kvelden og ender til sengs med ser jeg ikke på som en potensiell partner. Grunnen til dette er nok at jeg seksuelt tiltrekkes av helt andre menn enn jeg kan falle for ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 er det vanlig at man blir veldig (og da mener je veldig) kosete, og oppførere seg som man er sammen? sørger for at vi har hverandres nr, ber 1000 ganger om jeg ikke kan bli osv. skjedde forleden dag, men vi har møttes før da, så vi var ikke ukjente. vi har en utrolig bra kjemi, og jeg vet det ikke bare var jeg som følte den siden han oppførte se slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 er det vanlig at man blir veldig (og da mener je veldig) kosete, og oppførere seg som man er sammen? sørger for at vi har hverandres nr, ber 1000 ganger om jeg ikke kan bli osv. skjedde forleden dag, men vi har møttes før da, så vi var ikke ukjente. vi har en utrolig bra kjemi, og jeg vet det ikke bare var jeg som følte den siden han oppførte se slik. ← Jeg som svarte over her. Når jeg svarte så svarte jeg utfra ukjente som jeg har hatt ons med, dvs. menn jeg aldri har truffet før. Når det gjelder andre førstegangsmenn, så blir det litt annerledes. Har du truffet ham og snakket med ham før, så er han jo ikke ukjent. Har dere hverandres nummer så er det jo egentlig bare å sende en sms og spørre om dere skal finne på noe (om du vil da). Foreslå kino eller kaffe, på den måten så ser du jo fort om det er annet enn sex han er ute etter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 ... hvordan pleier dere å oppføre dere ETTER dere har fått det dere vil ha i et ons?? Etter sex, om jenta ikke vill snakke litt, sover jeg til dagen etter. Dagen etter ser jeg det ann. Noen ganger drar jeg med en gang og andre ganger blir jeg for frokost eller spør om hun vill gå et sted for frokost. Oppfører meg som om vi skulle ha kjent værandre lenge. Det føler jeg funker best og gjør jentene litt mer komfortable og det er utrolig hva dem forteller helt fremmede folk også. Så er det den standar gi værandre mob nr og aldri ringe hehe :D. Siden jeg ikke bor så fint akkurat nå så tar jeg ikke med jenter hjem, men blir med dem istedet. Eneste jeg synes man skal gjøre er å gå før man blir bedt om det. Om jenta vill at du skal være lenger er det fortsatt lurt å gi en eller annen unskylding for å dra, synes jeg. Altid bedre at jentene sitter igjen med det siste minnet at dem ønsket at du var der lenger. Norge er ikke så stort... Viktigste er at det har vært en gøy opplevelse for begge parter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 22. august 2006 #7 Del Skrevet 22. august 2006 Så er det den standar gi værandre mob nr og aldri ringe hehe :D. ← Denne har jeg aldri skjønt jeg. Hvorfor oppgi telefonnummer når du ikke vil ha videre kontakt? Jeg har da hatt ons, men aldri om en av de guttene har fått mitt telefonnummer. En ons er et nummer med en ukjent jeg ikke vil se igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #8 Del Skrevet 22. august 2006 Etter sex, om jenta ikke vill snakke litt, sover jeg til dagen etter. Dagen etter ser jeg det ann. Noen ganger drar jeg med en gang og andre ganger blir jeg for frokost eller spør om hun vill gå et sted for frokost. Oppfører meg som om vi skulle ha kjent værandre lenge. Det føler jeg funker best og gjør jentene litt mer komfortable og det er utrolig hva dem forteller helt fremmede folk også. Så er det den standar gi værandre mob nr og aldri ringe hehe :D. Siden jeg ikke bor så fint akkurat nå så tar jeg ikke med jenter hjem, men blir med dem istedet. Eneste jeg synes man skal gjøre er å gå før man blir bedt om det. Om jenta vill at du skal være lenger er det fortsatt lurt å gi en eller annen unskylding for å dra, synes jeg. Altid bedre at jentene sitter igjen med det siste minnet at dem ønsket at du var der lenger. Norge er ikke så stort... Viktigste er at det har vært en gøy opplevelse for begge parter . ← Du virker kynisk. Kanskje på tide å slutte med å pule rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå