Gå til innhold

Min avholdsdagbok

Gjest Sorte Får Bææ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sorte Får Bææ

Dag 5: Aj aj aj. Da holdt det ikke lenger. Våknet tidlig av...du vet...i dag morges. Begynte så vidt å nappe og da var deg gjort. Selvsagt en smule mer avslappet i dag av naturlige årsaker.

Konklusjon: Mannens seksualitet kan til en viss grad overstyres med mye viljestyrke og at man ikke gjør noen "tabber". Til tross for det preger avholdenhet hverdagen din i veldig stor grad, og går ut over andre ting. Dessuten blir det bare slitsomt og ingen glede av at hjernen er såpass fiksert på sex hele tiden. Avholdenhet er definitivt ikke verdt det.

Budskap: Onaner i vei, gutter og jenter. Det har dere bare godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Dag 5: Aj aj aj. Da holdt det ikke lenger. Våknet tidlig av...du vet...i dag morges. Begynte så vidt å nappe og da var deg gjort. Selvsagt en smule mer avslappet i dag av naturlige årsaker.

Konklusjon: Mannens seksualitet kan til en viss grad overstyres med mye viljestyrke og at man ikke gjør noen "tabber". Til tross for det preger avholdenhet hverdagen din i veldig stor grad, og går ut over andre ting. Dessuten blir det bare slitsomt og ingen glede av at hjernen er såpass fiksert på sex hele tiden. Avholdenhet er definitivt ikke verdt det.

Budskap: Onaner i vei, gutter og jenter. Det har dere bare godt av.

Og så er prosjektet over? ;)

Du må jo ta prosjektet videre. Nå har du vent kroppen til lengre tid mellom utløsningene, så sannsynligheten for at du klarer å la det gå enda lenger tid til neste gang er jo til stede.

Dette er en utfordring! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
Haha, den dagboka holdt lenge :ler:

5 dager! FEM dager! Synes det var greit jeg. *snurt*

Og så er prosjektet over?  ;)

Du må jo ta prosjektet videre. Nå har du vent kroppen til lengre tid mellom utløsningene, så sannsynligheten for at du klarer å la det gå enda lenger tid til neste gang er jo til stede.

Dette er en utfordring!  :sjarmor:

Som røyking mener du? Usj, orker ikke noe mer nå med det første. Nå skal jeg nyte ja..hø hø.

Jeg vet hvorfor du sprakk.  :sjarmor:  :sexy:

Javel? Og hvorfor det da? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*

Som røyking mener du? Usj, orker ikke noe mer nå med det første. Nå skal jeg nyte ja..hø hø.

Tar du ikke utfordringen!? :overrasket:

Din sleipe slange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
:ler:

Da er kanskje ikke dette innlegget postet av deg allikevel da? Tenkte kanskje du var litt engstelig nå.  ;)

Det var nok ikke meg, nei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...