Gå til innhold

Min avholdsdagbok


Gjest Sorte Får Bææ

Anbefalte innlegg

Gjest Sorte Får Bææ

Jeg har på følelsen at denne dagboka kan bli litt kort, men er nå litt i gang med å være avholds. Jeg har ikke drevet med noe sex eller noe form for tukleri-tuklera siden torsdag en gang. Dette er altså dag 2, og rapporter kommer fortløpende så lenge det varer.

Jeg gjør dette for å teste om en manns seksualitet kan overstyres, eller om seksualiteten overstyrer mannen. Forslag til å få hjernen til ikke å tenke på sex, hverken direkte eller indirekte, mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hedda Gabler

Prøve å ikke tenke på sex? Det høres ut som det mest dødfødte prosjektet jeg kan tenke meg.

Tisp for avholdenhet: Kolde avrivinger, tenk på mamma/ eventuelt uappetittelige eldre slektninger, Pavlovs hund-forsøk (ta deg i tissen samtidig som du ser på en oppkastklump eller no).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorte Får Bææ

Joda, holder fortsatt ut. Hvis det blir for ille kan jeg bare gjøre som Hedda sier, eller børste støvet av Ex-phil-bøkene jeg har et sted. På en annen side skal du ikke se bort i fra at jeg får "se i taket-tiss" av å lese Kant om noen dager.

Endret av Slangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg sier bare du klarer det ikke lenge av ganga med tanke på hvor godt det er, men jeg ønsker djeg lykke til ;D;D;D

heia slangen ;X og god natt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ

Dag 3: Jeg våknet faktisk uten morrabrød i dag, til tross for at "lageret" begynner å fylles opp. Det ser ut som fortengelse fungerer bra så langt. Derimot var det litt skummelt å merke at junior begynte å reagere ved å se hengslete, tynne damer som løp rundt på en friidrettsbane i går. Litt naken hud er tydligvis alt som skal til for øyeblikket.

Det blir spennende, hvis jeg klarer å holde ut, å se de nærmeste dagene om slikt går over, eller om det bare blir verre. Tror det beste er å ta en dag om gangen foreløpig, og foreløpig går det faktisk helt greit. Litt rastløs til tider, men det kan jo brukes til noe positivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorte Får Bææ

Dag 4: I dag tidlig ved 7-tiden, da jeg skulle stå opp og jobbe, sa junior fra om at det kanskje begynte å bli en stund siden sist. Begynte å tenke usexy tanker og fikk etterhvert stått opp å gjøre det jeg pleier å gjøre om morgen.

Såå..hvordan fungerer hjernen? Jo, den blir mer og mer opphengt i damer og sex, dessverre. Selv om jeg klarer meg greit med litt viljestyrke, hadde ikke en jager vært å forakte nå. Hvis kirken før i tiden ville fortrenge seksuelle tanker hos unge, rake menn ved å be dem ha henda over dyna, skjønner jeg godt at effekten ble helt motsatt.

Da er det bare for meg å vente i spenning på om dagene framover blir enda verre, eller om kroppen på en måte blir vant med å være avholds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

jeg er imponert.

Selv ikke jeg som jente ville holdt ut så lenge.

Lengste jeg har vært uten sex i mitt forhold er vel 5 dager, men da skjedde det mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sorte Får Bææ
Selv om du er avholds er ikke jeg det, ergo står du fritt til å tilfredstille meg.  :sjarmor:

Det der er slemt, du vet det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...