Gå til innhold

Anie og Nelles despekonkurranse

Nelle

Anbefalte innlegg

Damer kan holde seg i flere år som antiseksuelle individer, frigidhet eller tørrhet, uansett så er det mange kvinner som lider av det.

Dersom vi sier at kvinner lever i gjennomsnitt til dem er 80, kan vi si at dem er seksuelt attraktive i kanskje en 5-10 årsperiode, ikke rart dem er så sure og tverre da?

W

ps, siste innfallssetning er et privat spørsmål og jeg inviterer hvem som helst til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hallo :roll:

Nå anså jeg meg selv som en VINNER, og bare gledet meg til å kunne velge ute en premie.... :ler:

Men så kommer jeg til side 2 og Hege klarer å ødelegge den lille gleden jeg hadde av å være mest desp..... :evil:

Hege da.... :wink:

Vel grattulerer så mye - da det ser ut til at du er en heldig vinner. Premien er visst valg fritt - så bare hendvend deg til Kristian du :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dere avtaler et møte?

Kan bli mye liv av det vet dere!!

Dessuten blir dere så gode og avslappede i kroppen etterpå. Og livet ser generelt litt lysere ut.

Var det ikke noen vi prøvde å parre her i sommer? *prøver å huske*

Jeg synes det er et glimrende forslag fra Kua her. Enn å sitte på hver sin tue å sutre slik da - når veien ligger vidåpen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike ta...så tøffe jur du har fått deg, Litago! Dødsbra.

Avsporing...jeg ble bare helt paff. Har ikke sett slike tøffe jur noengang!

Synes dette er kjempeurettferdig, jeg. Jeg har ikke hatt sex på tre dager pga syk elskling. Hvem skal liksom vurdere om jeg er mindre desperat akkurat nå enn...si Nelle...som ikke har fått seg noe siden juli?

Hold nå tunga bent i munnen, for graderingen av desperasjon kan inneholde mer enn bare tidsaspekt! Egentlig så har jeg lest et sted at desperasjon har en tendens til å avta jo lengre tid som går mellom hver gang. Litt sånn tilbud/etterspørsel-effekt.

Hekk, Kevins pi** krympet, den. Skjønner dere?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dorian

Ikke jeg hell! :ler:

Desper, altså. :briller:

Men jeg kan jo sette pris på fine jur for det? :sjarmor:

Happy new jur, Litago!!!

dorian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Maiken! Antall dager teller ikke, det er hvor mye man higer etter sex som bør være gjeldende.... JEG bør jo vinne... til og med fått arbeidsskade av desperasjonen min... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man så hopper opp og ned på skolen av ren desperasjon klarer jeg ikke synes synd på deg Kevin dersom du hadde sex forrige uke...see... ? Da ser jeg på deg og visler ut av munnviken-, Have been there, shut up... :sjarmor:

derfor må dager telle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig stolt av at gutta legger merke til mine Madonna jur!

Men de er ganske upraktiske. Spesielt når jeg sitter ved et bord og de dasker oppi bordplaten eller hvis jeg vil ligge på maven.

Ouups....? Dette må da være sammenlignbart med slik dere menn har det??? Rent bortsett fra at dere ikke har Madonna jur altså! :oops: :oops: :oops:

Er glad jeg er kvige jeg! Kan jo bare kaste JH'en når jeg ønsker og kaste meg på surfebrettet igjen.

Dessuten får vi kviger sex så ofte vi vil. Ferdinand er alltid klar som en okse!

YIHAAAAAAAAAA!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så har jeg lest et sted at desperasjon har en tendens til å avta jo lengre tid som går mellom hver gang. Maiken

Ikke bare har du lest det Maiken - men jeg kan til og med bekrefte det for deg jeg :)

Så Hege - du er nok en vinner ..... om du vil det eller ei.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdende lesing dette her! Og veldig passende avatar du har, Kristian. Husk bare at det følger med ett års garanti på den... :hoho:

Har ikke "fått meg no" siden 15. desember, men det er fordi kjærsten er borte. Vi skal (forhåpentligvis) virkelig ta det igjen når han er tilbake :sjarmor::sjarmor:

Men er altså midlertidig veldig desperat, og tlf-sex er ikke heeeeelt det samme! :oops: Håper ikke noen avlytter telefonen... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse

jeg har nesten fortjent en plass på pallen. ivanka har ikke hatt nærkontakt med menn siden mai. i fjor. og jeg har trodd på den der med at jo lenger du går uten, jo mindre desp blir du, men til deres opplysning: stemmer ikke. ok, inntil et visst punkt, men nå, altså. nå, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Kristian!!

Han Lasse er bare utrolig morsom for tiden, kan neste høre han sitter der foran pc sin og ler av meg. Jeg pleier å erte han og da får jeg igjen så det holder...... :)

Lasse la oss slutte fred, ok... :roll::sjarmor:

Det blir bare misforståelser her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fred? :o

Jeg overnatter da ikke hos noen jeg trenger å slutte FRED med da....

Nervøs nå Anie ??? hihihi...

Men du har rett i at jeg koser meg med å erte litt, OG besøkene våre ligger ikke på det sexuelle planet, så andre menn kan bare flørte videre med henne.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...