T.S Skrevet 24. august 2006 #121 Del Skrevet 24. august 2006 Gris er jo det dyret som er mest lik oss genetisk, så det er definitivt ikke sunt. Heller veldig usunt. Tenk f.eks på hjertepasienter som får opperert inn griseklaff. ← Hvor er logikken i det da? Det er usunt fordi kjøttet er likt vårt? Nei, den forstod jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 24. august 2006 #122 Del Skrevet 24. august 2006 Takk for at du minnet meg på dette. Svinespiserne spiser med andre ord seg selv. ← Da ser jeg noe annet i speilet enn deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 24. august 2006 #123 Del Skrevet 24. august 2006 Nei, det gjelder jo for aper også, bare at de spiser vi ikke (ikke her i vesten ihvertfall). ← Du forveksler en del ord her nå. Anatomisk og fysiologisk vs genetisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 24. august 2006 #124 Del Skrevet 24. august 2006 Gris er jo det dyret som er mest lik oss genetisk, så det er definitivt ikke sunt. Heller veldig usunt. Tenk f.eks på hjertepasienter som får opperert inn griseklaff. ← Hvorfor er det ikke sunt å spise noe som genetisk lik oss, forresten? Og har du en link til vår genetiske likhet til griser? Og ja, jeg tenker på det siste, men det sier ingenting om at det er usunt å spise gris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 24. august 2006 #125 Del Skrevet 24. august 2006 Nei, det gjelder jo for aper også, bare at de spiser vi ikke (ikke her i vesten ihvertfall). ← Men du sier jo at svin er mest likt mennesker genetisk, hvordan kan både svin og aper være mest likt mennesker genetisk, samtidig? Etter ditt ressonement er det jo det du sier. Sier ikke at vi skal spise aper, bare at det faktisk er aper som er mest likt oss gentisk, griser er ikke likt oss genetisk. Det hevdes at de har en lignende proteinoppbygning i kjøttet som mennesker har, men dette har ingenting med gener å gjøre. Men jeg har heller ikke en link til denne påstanden da, så jeg vet ikke om den stemmer i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermelinda Skrevet 24. august 2006 #126 Del Skrevet 24. august 2006 Du forveksler en del ord her nå. Anatomisk og fysiologisk vs genetisk.... ← Ang aper så vet jeg ikke nok. Det kan godt hende jeg blander noe, men det som er sikkert er at av det kjøttet som er mest vanlig og spise her i vesten, så er det grisen som er mest lik oss genetisk. Jeg skal finne en seriøs artikkel og linke til. Det sier seg vel selv at det ikke er sunt og spise noe som er genetisk så lik vår egen art. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 25. august 2006 #127 Del Skrevet 25. august 2006 Det sier seg vel selv at det ikke er sunt og spise noe som er genetisk så lik vår egen art. ← Jaha. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. august 2006 #128 Del Skrevet 25. august 2006 *venter på dokumentasjon på at svin er usunt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #129 Del Skrevet 25. august 2006 *venter på dokumentasjon på at svin er usunt* ← Trenger du dokumentasjon, med alle de gode argumentene som har kommet frem her?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 25. august 2006 #130 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) http://www.mercola.com/2001/apr/11/pork.htm http://www.themodernreligion.com/misc/hh/pork.html Endret 25. august 2006 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. august 2006 #131 Del Skrevet 25. august 2006 Der må man jo melde seg på sånt nyhetsbrev. Gi meg heller noe jeg slipper masse e-mail av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. august 2006 #132 Del Skrevet 25. august 2006 Trenger du dokumentasjon, med alle de gode argumentene som har kommet frem her?!? ← :kremt: Jeg tror ikke helt på alle teoriene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. august 2006 #133 Del Skrevet 25. august 2006 Men smitte kan man få av fugler også og kyr, mark i magen av fisk.. Da er jo alt usunt. Jeg synes heller ikke det lover godt for artikkelens troverdighet å blande religion inn. Religion og vitenskap funker ikke så godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 28. august 2006 #134 Del Skrevet 28. august 2006 vente vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. august 2006 #135 Del Skrevet 28. august 2006 Den som venter på noe godt... noe svinaktig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 28. august 2006 #136 Del Skrevet 28. august 2006 Den som venter på noe godt... noe svinaktig godt... ← ..blir slaktet til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #137 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg aner ikke om griser er sunne å spise eller ei, men de er i alle fall sabla greie når man blir kjent med dem! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå