Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #1 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg skal ta med mannen min på overraskelsesweekend om et par uker. Litt i tvil hvor vi skal reise; London eller Paris. Vi har begge vært begge steder, men det begynner å bli noen år siden sist. Hva er deres tips, London eller Paris? begge liker å slentre gatelangs, titte på livet, gå på kafé og pub, gidder ikke shoppe så mye. Noen som vet hvor det er billigst eller dyrest i dag, og ikke minst varmest? Vi reiser på EuroBonus-poengene mine. Noen som vet hvilke andre byer som er OK nå i Europa1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2003 #2 Del Skrevet 8. januar 2003 Har også vært i London og Paris, men min favoritt er og blir Paris. Har bodd i London og synes vel egentlig at det dreier seg mest om shopping der. Du har nå noen plasser som er verdt å se, men ikke så mye som Paris. Der er det herlig å sitte ute langs de små kafeene og bare se folkelivet myldre forbi deg. Paris :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. januar 2003 #3 Del Skrevet 8. januar 2003 Paris Paris Paris! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 8. januar 2003 #4 Del Skrevet 8. januar 2003 Reis til Paris! Kafélivet der er herlig, det å slentre gatelangs er herlig, maten er topp, det samme gjelder vinene.... Og bor du nede i Latiner-området er det akkurat passe folksomt og trivelig! Hva gjelder temperaturer og været generellt tor jeg bestemt at du har bedre mulighet i Paris enn i London :D . God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. januar 2003 #5 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg hadde ikke vært i tvil.. Paris! Har vært i begge byene et par ganger og trivdes ikke i London. Grått, trist og "stivt". Engelskmenn er så kjedelige... I Paris er det mer avslappet og en mye bedre stemning. Og jeg skjønner ikke at folk sier at franskmenn er sære og sånt. Synes at de er flotte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. januar 2003 #6 Del Skrevet 10. januar 2003 Har bare vært i London, men hadde ikke vært i tvil her, trives veldig godt i London, men byen er ærlig talt ikke mye romantisk. Ville tatt med kjærsten min til Paris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 10. januar 2003 #7 Del Skrevet 10. januar 2003 Enda jeg elsker London over alt vil jeg også anbefale Paris å være kjærester i. Paris kan bare brukes til én ting, mens i London gjør man alt det andre. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 10. januar 2003 #8 Del Skrevet 10. januar 2003 Årstiden er muligens litt feil, men Barcelona er absolutt å anbefale for den som liker å rusle rundt og sanse inntrykk! Men på ei helg rekker du bare en brøkdel av alt du kan se og gjøre der. Mai i Barcelona - PSUKK... Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2003 #9 Del Skrevet 11. januar 2003 Likte både Paris og London jeg, men Praha... Forelsket meg helt i den byen. Virkelig flott og med en fantastisk god stemning, veldig romantisk også. Av alle storbyer jeg har vært i, er Praha den jeg har mest lyst å reise tilbake til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2003 #10 Del Skrevet 12. januar 2003 Takk for mange svar! Jeg kunne også tenkt meg Barcelona, det er en fantasisk by, har vært der flere ganger. Nå var det altså valget mellom London eller Paris, jeg har bestemt meg for London. Ikke så gøy i Paris på denne årstiden, ikke noen steder, forresten, men satser på pubturer og musicals i London. Paris får vente til påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #11 Del Skrevet 13. januar 2003 Må bare få legge til at vi var i Paris i fjor sist i Februar og ja det var kaldt, men guri så flott vær vi fikk. Det var helt nydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå