Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #21 Skrevet 22. april 2002 Jeg ble kjempeinteressert i kremen etter å ha lest de første innleggene her på KG og lurte litt på om jeg ville skaffe meg kremen. Spent fortsatte jeg på neste innlegg som forslo at vi skulle gni kremen godt inni hodene for å se om de ble litt mindre tykke.. Må si jeg fikk helt latterkrampe. Ble litt avslørt, følte jeg, kjempemorsomt egentlig. Herregud, her driver jeg og er villig til å betale nesten 1000 kroner for en krem som kanskje gjør lårene mine noen millimeter tynnere. Sykt!! Må allikevel innrømme at jeg klarer ikke helt å få kremen ut av hodet...hmmmmm, Vita Parfymerier, sa du??
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #22 Skrevet 24. april 2002 Den idéen kunne du egentlig ha spart deg, for vi 'jenter' blir ikke noe slankere av den.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #23 Skrevet 29. april 2002 Hmm.. Har brukt kremen i tre uker nå, og den funker foreløpig IKKE. Så rart..
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #24 Skrevet 29. april 2002 Hei Har brukt den morgen og kveld i over 4 uker nå, og har ikke gått inn en millimeter noe sted. Merker INGEN forskjell ! Men, jeg har bestemt meg for å gi den en sjans i åtte uker. Alle sier at det liksom akselererer etter 6-til 8 uker. Får vente tålmodig å se.......
Gjest gjest 0 Skrevet 29. april 2002 #25 Skrevet 29. april 2002 siste Anonym: Det hadde vært kjempefint med en liten rapport på hvordan det gikk12
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #26 Skrevet 30. april 2002 Yepp ! Jeg lover å avgi full rapport når det er gått noen uker til.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #27 Skrevet 30. april 2002 Hei jenter Dere kan smøre dere inn til dere går i grava, men da har den ennå ikke hjulpet sorry Jeg står ennå for utsagnet om å gni kremen inn i hodebunnen da.. Kurgan
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #28 Skrevet 2. mai 2002 Jeg har ikke smurt kremen inn i hodebunnen, men på lårene, og etter to uker er cellulitten nesten helt borte og jeg er to cm smalere. Heldige meg! =)
brud i køben Skrevet 22. mai 2002 #29 Skrevet 22. mai 2002 Hei! Håper noen andre kommer m tilbakemeldinger snart, jeg er kjempespent og har brukt den i fem dager. Men frykter at den ikke virker, for jeg har ikke de helt store fettansamlingene, og ikke cellulitter heller. Håper virklig at den virker, hvis ikke blir jeg EVIG mobbet av samboeren min...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #30 Skrevet 23. mai 2002 Jeg har gått ned over 6 kilo på seks uker, men det tror jeg har noe å gjøre med at jeg har gått på GR-kurs.. Jeg føler selv at kremen har hjulpet litt til med å få bort sideflesket, men det som har hjulpet mest er vel at jeg har forandret kostholdet og gått en timelang tur hver dag!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #31 Skrevet 28. mai 2002 Hei igjen Jeg lovet å komme med en update på hvordan det går med min bruk av Comet. Jeg har brukt 2 flasker til nå, er nettopp begynt på den tredje. Er i uke 9 med fast bruk morgen og kveld. Og.....nå ser det ut som det begynner å skje noe med min hud. Yes ! Den er veldig merkbart strammere, samt at håndtakene på siden (magen) er blitt MYE mindre. Har faktisk "mistet" 4 cm rundt magen. Det er sikkert ikke så mye, men det er veldig synlig iallefall. Cellulittene er der imidlertid fremdeles, men slik som det ser ut nå, så fortsetter jeg bruken noen uker til. Noen sier at man ikke får ordentlig effekt før etter 8 til 12 uker. Har jeg "kastet bort" så mye penger, lar jeg det gå med et par tusenlapper til for å være helt sikker på at jeg ihvertfall har fulgt oppskriften korrekt. Jeg vil legge til at jeg flere ganger i uken skrubber huden på rumpe og lår med Lidersoft peelingsåpe i dusjen og smører så på Comet. Det ser atlså nå ut til å skje noe positivt her... Vil også legge til at jeg har hele tiden vært veeeldig skeptisk til kremen og at jeg ikke legger godviljen til når jeg sjekker resultatene mine. Jeg prøver med andre ord ikke å lure meg selv. Så dette var min lille rapport. Jeg kommer med en ny update om et par uker til.
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2002 #32 Skrevet 28. mai 2002 Har sett den reklama på TV SHOP tusenvis av ganger, men tror ikke på den et sekund. man får penere kropp sier de, men hva skal man gjøre etterpå da? Slutte å spise sjokolade og trimme mer for å holde det sånn? *rister på hodet* Greit at noen her inne har kjøpt den, men jeg må si meg enig med Kurgan... Og grunnen til at jeg er så negativ er faktisk hovedsaklig prisen, for nesten 1000 kr betaler jeg aldri for en KREM! Bruker Nivea Firming Lotion og synes den funker fint med huden jeg. Og den koster bare 36 kroner for en flaske. *LER*
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #33 Skrevet 28. mai 2002 Igjen så lar vi kvinner oss lure av et marked som har EN funksjon; nemlig å spille på vårt dårlige selvbilde, slik at de kan suge enda mer penger fra oss..Trist, trist, trist
alice Skrevet 30. mai 2002 #34 Skrevet 30. mai 2002 Et kjempeflott råd for å bli kvitt cellulittene på lårene er: SYKLING! Når våren kommer tar jeg frem sykkelen og da får lårene seg en runde som de sent glemmer.. Jeg får alltid cellulitter på lårene og har prøvd alt mulig rart - ikke Comet da - men det beste er trim. Skjønner jo at det er fristende å prøve slike kremer spesielt siden norske kvinner og en lege har lovet oss "gull" og slanke lår...vel vel, kremen koster jo 900 pr flaske og sykkelen ga jeg 5000 for. Tror jeg får mer glede av den - sparer dessuten masse bensin... Mvh Alice
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2002 #35 Skrevet 11. desember 2002 Hei, kan ikke noen av dere si ifra hvordan det blir etter at dere har sluttet å bruke kremen? det er litt kjipt hvis man øker dobbelt så mye opp i vekt lissom.... det er det jeg er veldig redd for, derfor er jeg veldig skeptisk til denne kremen....
Sannasol Skrevet 12. desember 2002 #36 Skrevet 12. desember 2002 Min svigerinne synes at Comet virker bra. Hun sier også at den kan brukes som hurtigvirkende kur for en kveld f.eks. Ta på en del krem, pakk inn i "glad-pack" og ha på i noen timer. Det skal visstnok ha effekt på cm. for en kveld iallefall. Men... jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe kremen ennå selv om en del cellulitter skulle vært bekjempet. Vil liksom ha sikre bevis på at den virker på MEG før jeg går til det drastiske skritt og bruker så mye penger på en krem.
Mathias Skrevet 17. desember 2002 #37 Skrevet 17. desember 2002 Hvordan kan den forbrenne fett ? Alle leger sier at kremer ikke når under undlaget....?
-zloty Skrevet 17. desember 2002 #38 Skrevet 17. desember 2002 Denne reklamen gjør meg tung til sinns.... Nei dette blir FOR dumt ! Det er selgeren som skryter her jenter (og sikkert kamuflert under andre innlegg) IKKE KJØP SKITEN sier nå jeg da, ærlig talt det er en utvortes KREM K 1
Gjest Vanilje Skrevet 13. februar 2011 #39 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har ikke smurt kremen inn i hodebunnen, men på lårene, og etter to uker er cellulitten nesten helt borte og jeg er to cm smalere. Heldige meg! =) Heii! Hvilken krem er det nå snakk om her i ditt tilfelle, ser det er snakk om forskjellige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå