klompen Skrevet 21. mars 2002 #1 Skrevet 21. mars 2002 Er det noen her inne som har forsøk den "superkremen" som TV-shop reklamerer for. Comet shaping solution body contour gel, skal visstnok være veldig fin mot strekkmerker, cellulitt, arr osv, osv...
Mines Skrevet 21. mars 2002 #2 Skrevet 21. mars 2002 Nei, ikke enda. Bestilte den i går... . Ble litt overbevist siden det var norske jenter og norsk professor som anbefalte. Er til vanlig svært skeptisk til slike slankekremer, men hadde et svakt øyeblikk i går.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #3 Skrevet 21. mars 2002 kjøpte for en uke siden den nye cellulitt kremen til L'oreal. Synes allerede huden virker fastere, og den er deilig på huden!! Koster bare litt over 100 kroner!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #4 Skrevet 21. mars 2002 Comet Evolotion Cream Hvor mye kostet den på TV-shop?
klompen Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2002 DEn er jo rimlig dyr, er derfor litt skeptisk til å kjøpe før jeg har hørt at noen(som ikke er betalt for å si den er super)mener den fungerer. Den koster 799,- + 79,- kr i frakt
Ophelia Skrevet 11. april 2002 #6 Skrevet 11. april 2002 Er det noen av dere som har fått prøvd den ut eller? 12
Anette01Juni Skrevet 11. april 2002 #7 Skrevet 11. april 2002 Er også nysjerrig på denne kremen... Fant forresten denne artikkelen som handler om de som har funnet opp kremen og hvordan den kom til å bli solgt på TV-Shop. http://www.dagbladet.no/magasinet/2002/04/.../08/323399.html
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #8 Skrevet 11. april 2002 jeg har prøvd den, men kjøpte den på vita og ikke på tv-shop. Der kostet den 890, men man fikk med en body lotion i samme merke. Har brukt den ca en uke, og den VIRKER!!! Men det jeg er litt spent på er hva som skjer når jeg slutter å bruke den...
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #9 Skrevet 11. april 2002 Har kjøpt kremen på Cubus i Karl Johan. En av jentene som jobber der har vært med i en av studiene som har blitt gjennomført - hun sa ihvertfall til meg at den funker!
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #10 Skrevet 12. april 2002 Comet Jeg har brukt kremen nå i to uker. Kjøpte den på Vita og fikk en bodylotion med i tillegg. Kr 890 til sammen. Fryktelig dyrt - MEN den virker som bare f.... Har allerede etter to uker gått inn to cm på hvert lår !
Anette01Juni Skrevet 12. april 2002 #11 Skrevet 12. april 2002 Wow! Jeg får se å komme meg til Vita Håper de selger den her i Stavanger også!!
Lula Skrevet 12. april 2002 #12 Skrevet 12. april 2002 Jada, den selges i Stavanger også. Både på Vita og Cubus. Jeg kjøpte den mens jeg bodde der, men kan fortelle at jeg heller burde brukt pengene på noe annet. DET VIRKET NEMLIG IKKE PÅ MEG 12
Mines Skrevet 12. april 2002 #13 Skrevet 12. april 2002 Hentet kremen på Posten i går. Har kun brukt den to ganger. Skal massere inn morgen og kveld. En flaske skal holde i 5 uker. Er VELDIG spent!! Skvis ut gele på størrelse på en stor ert. Geleen skal trekke raskt inn i huden (30-45 sek), hvis huden ikke har tørket inn da, bruker man for mye gele.
Mines Skrevet 12. april 2002 #14 Skrevet 12. april 2002 Å, en annen ting som også stod i brosjyren; når man er "ferdig" med behandlingen (de anbefaler 12 uker for best resultat), så er det best om man bruker kremen 2-3 ganger i uken. Om det er et salgstriks eller ikke, vet jeg ikke. Men, jeg håper kremen funker på meg også!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: Mines den 2002-04-12 15:18 ]
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #15 Skrevet 15. april 2002 Her er en idé ! Massér kremen godt inn i hodebunnen, slik at dere blir mindre TJUKKE I HUET (he he) Fatter ikke at dere gjør disse sjarlatanene rike på deres premisser, en god tommelfinger-regel er at de fleste produkter som det reklameres for på TV er VELDIG DÅRLIGE (det er derfor det må reklameres) ref: musikk og filmer (rett på video filmer er sjelden gode ikke sant?) Her utnyttes dere jenter, sånn er det bare.. mvh Mannlig tilhenger av trim og kostholdsplaner 1
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #16 Skrevet 15. april 2002 Har aldri prøvd sådanna kremer! Men lurer også på hva som skjer når man slutter med den. Blir det enda verre!? Hva er det som gjør att man blir strammere? Jeg tror egentligen at Kost og mosjon er det viktigste!!! Jeg tror ikke på TV- reklamene! Men å høre erfaringer fra noen som man virkelig vet har prøvd, er noe helt annet!
hegelille Skrevet 16. april 2002 #17 Skrevet 16. april 2002 hvorfor ikke prøve noe billigere først... har kjøpt loreal sin nye serie og må si meg enig me anonym at jeg synes faktisk den virker også så billig. det finnes jo og billige kremer på apoteke 4 - 5 hundre kroner.12
Salamandra Skrevet 17. april 2002 #18 Skrevet 17. april 2002 Jeg har prøvd den.. Jeg merket ikke noe forskjell, hverken på størrelsen på lårene eller på strekkmerkene. Det finnes mange som påstår kremen har vært virkningsfull på dem, så jeg vet ikke.. For meg var det i allefall 800 kr. rett ut av vinduet 12
mari Skrevet 18. april 2002 #19 Skrevet 18. april 2002 Etter at jeg fikk en sønn for noen mnd. siden prøvde jeg Comet evolution creme og strekk merkene er blitt betraktelig lysere så den hjelper i hvertfall på mine! de sier at de skal bli lysere av seg selv også, men jeg tror det har gått en del fortere enn det ville gjordt. på "mammas kropp" på dinbaby er det flere som har prøvd så dere kan jo se der. får til stadighet høre at jeg er blitt tynere, men jeg har ikke giddi å måle før eller etter, selvom jeg gjerne skulle likt å vist om det var noen forskjell! ps. den kremen du får med hvis du kjøper på vita er KJEMPE behagelig...
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #20 Skrevet 19. april 2002 Denne kremen har jeg hørt en god del om, og ikke gjennom tv-shop. Den skal forresten visstnok bare inneholde naturlige ingredienser. Det jeg ville si er at den ikke funker på alle, men på mange. Det er individuelt.. Om man har en god del ekstra på mage, rumpe og lår er det en god sjangs for at den virker. Read it- and weep, loverboy..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå