Gjest *Just-Me* Skrevet 30. desember 2006 #501 Skrevet 30. desember 2006 Kynnerne har ikke stoppet opp, fortsatt masse vondter her.... nå har det pågått i 24timer i strekk.... men det er 10min mellom "takene" nå..... så jeg er optimistisk på å ikke føde den 31.... Det er psyken som er vanskelig, hva jeg sal gjøre for å prøve å slappe av. Jeg er så sliten og trett. Håper på å få sove i natt. Var godt og lindrende med en lang god og varm dusj.
cappocino Skrevet 30. desember 2006 #502 Skrevet 30. desember 2006 Kynnere er ikke noe særlig! Har du litt kamillete hjemme kan du prøve å drikke det så du får sove litt inatt! Håper kynnere gir seg i løpet av natten! God natt til deg!
Hu i Svingen Skrevet 30. desember 2006 #503 Skrevet 30. desember 2006 Lykke til, både med søvnen og det nært forestående møtet med den lille. Godt nytt år, *Just-Me*!
Gjest *Just-Me* Skrevet 31. desember 2006 #504 Skrevet 31. desember 2006 *FØDSELEN ER I GANG!!!!!!* ringte fødestua i 4tiden i natt. hadde så innnmari intense smerter, selv om bare kynnerne var hvert 5 min. Fortalte om situasjonen, og jordmor sa at jeg burde vært godt i gang med fødsel allerede, siden jeg hargått så øenge med kynnere som har<vært så regelmessige. Men noen brukte veldig lang tid den første fasen.... Hun sa jeg kunne komme for en sjekk, eller vente litt til. Jeg gikk i dusjen for 3 gang i kveld/natt og brukte opp all varmtvannet.... men det hjalp å få varmt vann på seg for smeretne. prøvde å spise litt, og klarte ikke ligge i senga. det gjør så vondt å ligge... sambo stakar har ikek fått sovet noe han heller. så ble det 3 min mellom kynnerne og keg sa nå klarer jeg ikke mer vi MÅ til sykehuset for å få sjekket om det<er i gang el ikke. For avgårde kvart på seks. Og det var det!!! 2cm åpning. så definitift fødsel på gang. Men vi for hjem igjenn siden det fortsatt kan ta tid... så sa jordmor at vi fikk bare komme tilbake når jeg ikke klarte å takkle smertene mer og måtte ha noe for det.... Er kjempetrett og sliten, så spørs hvor lenge jeg klarer dette. Sambo er gått å lagt seg, får håpe han får sove. Jeg går og går rundt i stua. nytter ikke å ligge eler sitte.... ringte mamma og fortalte om ståa!! hun er på jobb i natt. hun ble rørt på tlf overa t nå blir hun snart bestemor!!! Nå må jeg bare instille meg på å få 2006barn og 31desember..... det var jo mitt stooooore marertitt.... men det er jo bare en dato. jeg må vel ikke tenke sånn. håper noen kan hjelpe meg med å finne positive ting med å være født på nyttåraften og det å være minst osv. det trenger jeg virkelig nå men nå har jeg så vondt at keg ikek lkarer å sitter her mer.... GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2006 #505 Skrevet 31. desember 2006 Åh, så spennende! Masse lykke til *Just-Me*! Jenta kommer til å greie seg helt fint! Jeg er født 4. januar, men var likevel minst siden jeg begynte et år for tidlig. Men det kan vel kanskje hende at det varer over midnatt enda? Uansett må du ha et godt nytt år, og kose deg med den lille uansett når hun kommer!
cappocino Skrevet 31. desember 2006 #506 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Åj lykke lykke til! Det er jo bare en dato..... snart har du verdens beste gave du kan tenke deg i hendene!!! Vet at varme bad kan stoppe riene..... men da tar jo det lenger tid... Masse lykke lykke til!!! Endret 31. desember 2006 av cappocino
Ephemera Skrevet 31. desember 2006 #507 Skrevet 31. desember 2006 MASSE LYKKE TIL!!! Ikke tenk på datoen og at hun nå mest sannsynlig blir født 31. desember. Det er bare en dato!! Det er ingen verdens ting du kan gjøre med det. Gled deg isteden over at du slipper å gå to uker på overtid! Masse
Arwen Skrevet 31. desember 2006 #508 Skrevet 31. desember 2006 Lykke til!! Jeg kjenner en som har bursdag i dag og det har aldri vært noe problem i det hele tatt
Kipa Skrevet 31. desember 2006 #509 Skrevet 31. desember 2006 Lykke til! Det kan jo være at babyen blir født 1.01 selv om det er igang nå...ting tar nemlig tid
Gjest Fliss Skrevet 31. desember 2006 #510 Skrevet 31. desember 2006 Skal se det blir årets nyttårsbarn
Bellanice Skrevet 31. desember 2006 #512 Skrevet 31. desember 2006 Lykke til!!! Her er det helt normalt at hvis man er født så seint på året, kan man begynne et år senere, og dermed bli eldst i klassen
S_gull Skrevet 31. desember 2006 #513 Skrevet 31. desember 2006 Lykke lykke til! Så spennende med et nyttårsbarn Godt nyttår!
Burpen Skrevet 31. desember 2006 #514 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Godt nyttår til deg og dine, *Just-Me*, og lykke, lykke til!! Endret 31. desember 2006 av Burpen
Frida Frosk Skrevet 31. desember 2006 #515 Skrevet 31. desember 2006 Så spennende. Får håpe hun venter til over midnatt så får du et nyttårsbarn istedet, men ellers er det som de andre sier, kun en dato. Snart er du mamma til ei lita jente (om du ikke er det allerede da).
Ephemera Skrevet 31. desember 2006 #516 Skrevet 31. desember 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=245483&hl= Just Me er på sykehuset nå! Godt at hun har det bra
Fjellrypa Skrevet 31. desember 2006 #517 Skrevet 31. desember 2006 Håper det går bra med deg! Som jeg skrev i min dagbok for en stund siden, så er jeg født rett før jul selv. Noen dager til eller fra gjør liten forskjell, jeg har også alltid vært yngst i klassen, og det har nesten hele familien min. (Tydligvis er det tradisjon for romantiske påsketurer i slekta ). Det trenger ikke å være en ulempe i det hele tatt. Husk på at barn utvikler seg veldig forskjellig uansett. Hvis dere får en datter som er sent utviklet, så har dere, som det står over her, mulighet til å la henne begynne et år senere. For min egen del, så var jeg relativt tidlig utviklet og kjedet meg gjennom det første skoleåret fordi jeg allerede kunne veldig mye av det vi skulle lære. Hadde jeg vært født to uker senere, og altså begynt på skolen et år etter, så hadde jeg vel bare kjedet meg enda mye mer. Ikke nødvendigvis noe å trakte etter! Uansett, det ordner seg helt sikkert! Lykke til i dag!
BitteLille Skrevet 31. desember 2006 #518 Skrevet 31. desember 2006 Lykke lykke til i dag! Gleder oss til oppdatering!
Blueberry Skrevet 31. desember 2006 #519 Skrevet 31. desember 2006 Dette er så utrolig spennende! Jeg tror det blir årets nyttårsbarn dette her. Kanskje ser vi dere i aviser og på tv i morgen! Masse masse lykke til!
Drua Skrevet 31. desember 2006 #520 Skrevet 31. desember 2006 spennende! Hvis ikke jeg alt er for sent ute, så masse lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå