Lourdes Skrevet 18. desember 2006 #461 Del Skrevet 18. desember 2006 Gratulerer med 38 uker! Nå er fødslen "farlig" nær Det er så godt å høre at det går så bra med deg. Gleder meg på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 18. desember 2006 #462 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Du bør jo satse på å få årets nyttårsbarn du JM. Tenk på alle gavene du får da! ← Får man det??sier ikke nei til gaver her kommer hvertfall nyttårsbarnet i avisa og på lokaltv osv da... Knøttet kommer jo når det kommer. men må jo gjerne få nyttårsbarnet da!!! Er vel både fordeler og ulemper ved det.... Endret 18. desember 2006 av *Just-Me* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 18. desember 2006 #463 Del Skrevet 18. desember 2006 Mine planer i dag: *Pakke den berømmelige sykehusbagen.... (det har vært planen i maaange uker det nå ja... MÅ få gjort det nå, hvertfallde viktigste tingene som sambo ikke blir å finne eller skjønne at jeg vil/MÅ ha med meg... ) *lage pikekyss, konfekt og karameller til jul *lage middag til min kjære kommer hjem *rydde i stua *ta ned julepynten fra loftet color] ← Mine såkalte planer i dag har jeg jo vært sååå flink med.... Har lagd pikekyss og karameller da!!! Og ja, middagen var klar til kjære kom hjem fra jobb men ble ikke noe mere enn det...... Har vasket kjøkkengulvet (en del skvetter fra kattungene, men de begynner å bli flink ti å komme seg i kassa...) Også har jeg vært i byen for å finne noen julegaver.... ble helt utslitt etter 2 timer. så nå har eg så vondt i bekkenet... sliter virkelig med å gå.... skal ta med en god og varm dusj!!! Det hikker og spreller slik i magen. Tror hun vil ut jeg.... Har veldig mye vondt i ryggen og en del mens smerter.... Men hun holder seg nok inne en stund til. Skal til Jordmor i morgen på 38ukers kontrollen. Da får jeg vel vite om hun har festet seg osv. Også var det den berømmelige sykehusbagen da. nei fikk ikke pakket den i dag heller. Skal prøve å finne frem en bag jeg kan bruke hvertfall i morgen, og legge nedi noe klær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. desember 2006 #464 Del Skrevet 18. desember 2006 Hihi... Jeg sliter også med å finne ut hvilken bag jeg skal bruke som "sykehusbag" Nå har jo jeg - i utgangspunktet - litt lenger igjen til fødselen enn deg, men jeg har i alle fall planer om å skrive liste over hva jeg skal ha i bagen. Og den kan like gjerne pakkes ferdig, bortsett fra mobil og lommebok og slike ting som jeg bruker. Nå har jeg kjøpt meg ny morgenkåpe og ny kosedress som skal være med på sykehuset, så det beste hadde vært en ny bag også... Men jeg må prøve å unngå det. Det må jo være litt størrelse på den, når jeg skal ha med klær og ting og tang til både meg og babyen? Sambo må pakke en liten bag til seg selv, han også. Jeg har funnet ut at han bør ha på seg joggebukse når han skal hjelpe meg under fødselen også trenger han i alle fall endel T-skjorter og toalettsaker. Må begynne å skrive den lista, jeg altså... Lykke til hos jordmor imorgen! Jeg skal på kontroll hos legen på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 19. desember 2006 #465 Del Skrevet 19. desember 2006 ja Ephemera, eg har også skrevet liste og har sånn høvelig klart hva jeg skal ha oppi bagen.... har kjøpt kosedress og greier... men jeg bruker den jo nå, så det blir vanskelig å pakke den ned.... Men skal vaske den og pakke ned, så får jeg heller bruke andre ting her hjemme. Har en hvit god dress som jeg lan gå i her hjemme, den er kansje uaktuell å ha med på sykehuset visst man blør en del osv.... Bedre med mørke klær da. Og vi bor jo 3min unna sykehuset så jeg trener jo ikke pakke så veldig mye. Blir jeg "tom" for klær må jo bare sambo hente nye til meg. Men I DAG skal sykehusbagen hvertfall pakkes.... hvertfall begynne på den... Har pakket tingene til babyen da. Klær, teppe og en bamse. Måtte tiiiilig opp i dag, var kjempetrøtt. Kjørte sambo på jobb slik at jeg får ha bilen i dag. Klarer ikke gå flere km med bekkenet mit nå. Og Jordmora er et stykke unna. Sambo måtte til nabobyen på jobb i dag, så han fikk med seg julegavene og skal innom mamma å levere de. Ellers er vi nesten i boks med julehandelen. Krumkaker og brus til frokost..... ikke så bra.... (men veldig godt da!!!)Men det ble da slik akkurat nå. Får ta det igjenn med en supersunn lunch. Lagt på meg 1kilo til denne uka... jaja. Gleder meg til å begynne å trene etter fødselen og komme meg sikkelig i form igjenn og shape up kroppen litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 21. desember 2006 #466 Del Skrevet 21. desember 2006 Nå har jeg endelig litt ro i sjelen.... Jula kommer i år også Men jeg fikk utrolig lett overtalt sambo til at vi måtte omøblere stua litt for å få det mere praktisk her til babyen. Han mener jo det er høyst unødvendig med kurven i stua når vi har sprinkelsenga på rommet og jeg har barnevogna. Men jeg vil så gjerne bruke kurven, og det blir jo bare de første mnd... er jo litt kos da.... Sambo sier at vi skal da kooose oss mye selv om vi ikke har kurven.... men nå har vi da ommøblert!! Han har vært i så dårlig form (forkjølet) og vært hjemme fra jobb i dag. VI skal å hente en arbeidsbil fra jobben hans nå i ettermiddag og få kjøpt juletre. Skal ha edelgran, synes de er finest. Har strøket juleduker i dag og tørket støv og vasket. Driver på å setter ut julepynten nå. Mamman min var innom en tur i formiddag. Hn hadde med kransekake som pappa har bakt til oss!! Huff så mye kaker vi har..... men barna gomler jo.... så de blir fort borte også... Barna kommer i morgen og skal være her hos oss til 3juledag. De skal få pynte pepperkakehuset i morgen. De vil nok pynte treet også... så jeg må vel bare bite det i meg og godta det (er litt perfeksjonist....vil helst gjære det selv for man klan jo ikke bare slenge på pynten hvor som helst....) Kansje jeg får de med på å legge seg sånn at de får stå opp til et pyntet tre!!! Barna bruker jo å synes det er stas da... men nå begynner de å bli så store at de vil jo være med. Jeg skjønner jo det da.... Hos Jordmortimen var alt is kjønneste orden. Hun ligger med hodet ned og rumpa stikker ut oppe tilhøyre på magen min. Neste time er hos leegn den 5 januar. Visst ikke noe har skjedd før da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. desember 2006 #467 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #468 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. desember 2006 #469 Del Skrevet 23. desember 2006 Er innom for å ønske deg ei god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. desember 2006 #470 Del Skrevet 23. desember 2006 GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 25. desember 2006 #471 Del Skrevet 25. desember 2006 GOD JUL TIL DERE ALLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 25. desember 2006 #472 Del Skrevet 25. desember 2006 Godt og koselig med jul..... Julaften gikk unna uten fødsel!!!! er glad for hver dag som går nå uten at det skjer noe, hehe..... det MÅ bli 2007barn!!! På julaften var vi hjemme hos oss med barna. Foreldrene til sambo kom til middag og var her på kvelden. Ribba ble himmelsk nydelig!! Sambo er en flink kokk!! Ungene ble kjempefornøyd med gavene. Jeg fikk et nydelig sett fra min kjære med smykke og øredobber. Perle m en diamant og i hvitt gull. I dag var vi på middag hos svigers. Ellers har vi bare slappet av og sløvet og spiset kaker... I morgen skal vi til mine foreldre, dit kommer også de to andre søskene mine med barna osv, så vi blir fullt hus og full action. Sambo må jobbe onsdag-fredag. Da skal barna være hos moren, så jeg får det fredelig her hjemme. Blir godt. Vi har ikke noen planer for nyttårsaften ennda.... jeg tror jo det blir fødsel da.... det vil jo tiden vise.... Jeg har ikke gått opp noe denne uka, selv om jeg har spisst såååå mye julekaker og godterier og drukker brus.... Men jeg har fått forferdelig mye vann i beina. er så hoven i fotene, får nesten ikke på meg skoene. Til og med de store løse joggeskoene mine strammer.... er nesten litt skummelt. Men vann i kroppen er jo normalt da.... og jeg har jo bare fått det i fotene. Prøver å ligge med beina høyt osv, men det blir vel for lite av det.... Nå må jeg gå å finne meg noe å spise..... ble sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 26. desember 2006 #473 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei! Spennende å følge med her inne nå, det kan jo skje nårsomhelst! *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 26. desember 2006 #474 Del Skrevet 26. desember 2006 Ja, nå kan det skje når som helst!!! Er bare glad for hver dag som går nå uten at det skjer noe..... har en følelse av at tiung blir å skje på nyttårsaften... men for alt an vet går man 14dager over tiden..... Men nå vil jeg bli mamma..... er klar for å få ut prinsessa nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 28. desember 2006 #475 Del Skrevet 28. desember 2006 *6 dager til termin* Sov helt til kl 12 i dag.... Sambo sto opp tidlig og dro på jobb. Og nå er ungene hos moren sin. Tenkte jeg skulle dra en liten tur til byen å se om det var noe salg man burde få med seg!!! Men vet ikke om jeg klarer å gå begge veiene (er et godt stykke, og jeg er uten bil i dag...) Kattungene har fått veldig fart på seg. De er på kjøkkenet. De er blitt stuerene!!! Og spiser fisk og tørrfor. De begynnte med det etter 4 uker, synes det var tidlig jeg da..... Søstra mi ga klarsignal på at vi kunne få gi en kattunge til dattra hennes i 10år gave!! Hun har bursdag nå snart! Hun kommer til å bli så overassket og glad!! De er så lekne og sloss. Man kan ikke være der uten å få fem kattunger klatrende oppover beina sine.... Ellers er alt klart på badet til babyen. Har ordnet i kommoden med klær og hånduker osv, bleier og stelleprodukter. Har ikke sutte sammen sprinkelsenga da.... sambo mener jo at han kan gjøre det til jeg kommer hjem fra sykehuset, men jeg vil gjerne få det klart nå, sånn at madras og dyne og alt fårf luftet seg.. hehe. Men ingen krise er det jo ikke. tar jo sikker bare 5 min og ordne den klar!! Også ble det da hvit romjul til slutt da!!! NOk snø til at det dekker bakken!!!! Ting er bare supert for tiden!! *God juleklem til alle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. desember 2006 #476 Del Skrevet 28. desember 2006 Sov helt til kl 12 i dag.... ← Det gjorde vi også! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 29. desember 2006 #477 Del Skrevet 29. desember 2006 Burde kansje ha en liten tippeliste jeg også..... nå som termin nermer seg med stormfart også!! Selv tror jeg 1,4,7 eller 17 januar... (hm... lov å tippe sååå mange datoer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. desember 2006 #478 Del Skrevet 29. desember 2006 Bare sov og kos deg du. Jeg har sovet til 11-12 hver dag i hele romjula... Helt ulikt meg, men må være fordi det er så stille her hos mammaen min. Spennende å følge med her framover nå. Kanskje du får nyttårsbabyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. desember 2006 #479 Del Skrevet 29. desember 2006 Åj ikke lenge til termin her heller jo..... har jo lest signaturen din noen ganger men aldri tenkt over at du skal snart føde... Jeg tipper prinsessen kommer ut 10 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 29. desember 2006 #480 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) ~Tippelista~ *Just-Me*: 1, 4, 7 el 17 januar ayrabeth: 4 januar cappocino: 10 januar Endret 29. desember 2006 av *Just-Me* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå