Gå til innhold

Voldtekt del 3


Noorgie

Anbefalte innlegg

Kle på dere.....veldig mange syke menn her i landet.

Forstår på en måte da jeg om sommeren ser disse lettkledde jentene, og da mener jeg lettkledde, miniskjørt som dekker nesten hele rumpa, stramme topper som får frem til og med gåsehud på bystene. Er jenten i tillegg dritafulle som mange ofte er i en alder av 16-20, så er de et lett offer for mannen med onde hensikter.

Jobber selv i utebransjen og ser mange unge jenter som kler seg på en måte som innbyr til sex, det spilles litt for mye på kropp og sex generelt i samfunnet, da trengs det en holdningsendring til for å forhindre et overgrep, både for jenter og gutter.

At kvinner blir voltatt hjemme av sine menn, er for meg litt ufattelig, enten så har de overhode ingen sexliv i hjemmet eller så stritter de i mot kun for å fremprovosere enn sånn handling, så de har en grunn og ikke minst sympati for å dra på dør neste dag, med hele bekjentskap kretsen som vet at "-han voltok henne jo".... Sex er faktisk normalt i et samboerskap.

Noen kvinner, og jeg sier noen, blir nok dessverre regelrett voldtatt, men jeg tror ikke det er mange i forhold til de "normale" voldtektene.

Pga mange nye landsmenn, med et litt annet syn på kvinner ser vi også en økende statistikk blandt de. De er vant med kvinner i fullpåkledning, og hver gang de har sex er vel stort sett den eneste gang de ser kvinnekropp også. Ikke rart de lar seg friste, men det er jo overhode ikke noen kvinners skyld i det. Det vi trenger er en holdningsendring blant våre nye landsmenn også.

Ser også at mange jenter blir betatt av disse nye guttene i landet, ofte kommer de på byen med trente kropper,gyllenbrun hud og viser mye av seg selv og muskler, fete biler, store gullkjeder og lomma full av penger, de ser seg kanskje ut en jente som er litt beruset, og behandler henne bra denne kveld.

Noen ganger etterpå på byen og de treffes igjen, jenta er kanon full, og blir med denne gutten hjem, hvor de da har sex, og jenta sitter igjen med en dårlig opplevelse og angrer på det som skjedde, husker kanskje kun noe av akten også, da har de lett for å springe til onkel og hyle voldtekt. Men er dere med en mann hjem i seng, forventer dere da at dere skal bare sove over??? Det forventer ikke mannen iallfall..... han vil mer.....han er mann.......menn har behov...... også et lite jaktinstinkt. Men jenter, se totalen, det finnes mer enn skjønhet hos disse....

Mye av det jeg skriver her er selvopplevd, ikke kanskje direkte men kjenner til mange mange saker, og skriver utfra det.

Noen vil nok si:- skal ikke vi kvinner få kle oss som vi vil i varmen?

- Jo dere skal nok det, men da får dere ta konsekvensene av sexprovokasjonen som dere utfører overfor folk som ikke har samme kultur og bakgrunn som flertallet, noen blir faktisk kåt av å se en stram rumpe vrikke seg nedover karl johan en sen sommernatt.

Så jeg synes personlig at jenter må ta forhandsregler i ett sånn samfunn som vi lever i. Diskusjonen kan jo dras enda lengre da, om hvorfor det skal være sånn i trygge norge, eller det som en gang var trygt da....

Denne løsningen er jeg også helt for. Det enkleste er rett og slett burka slik at man slipper å bruke masse tid på å finne rett antrekk som ikke er opphissende. Men hva skal egentlig damer gjøre ute blant folk når det er såpass farlig? Personlig kunne det ikke falle meg inn å gå på byen eller på kino når jeg vet at det er farlig hvis det er menn tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne løsningen er jeg også helt for.  Det enkleste er rett og slett burka slik at man slipper å bruke masse tid på å finne rett antrekk som ikke er opphissende.  Men hva skal egentlig damer gjøre ute blant folk når det er såpass farlig?  Personlig kunne det ikke falle meg inn å gå på byen eller på kino når jeg vet at det er farlig hvis det er menn tilstede.

Hvor i all verden skrev vedkommende at man skal iføre seg burka da?

Du må gjerne bure deg inne du men jeg som ikke drikker meg drita full hver gang jeg er på byen og leker luremus har egentlig ingen grunn til å være spesielt redd selv om jeg ikke burer meg inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden skrev  vedkommende at  man  skal  iføre  seg  burka da?

Du må gjerne  bure deg inne du men jeg som ikke drikker  meg  drita full hver gang jeg er  på byen og leker  luremus har egentlig ingen grunn til å være spesielt redd selv om jeg ikke burer meg inne.

Det står ikke burka, men det står heller ikke noe om hvile antrekk som er sikre.

Skal man finne ut av det selv egentlig? Hvordan skal jeg vite hva som tenner syke menn?

Du vet sikkert og kan informere meg om hva som er trygge klær?

Så man er trygg så lenge man ikke drikker eller leker luremus og går i trygge klær?

Hvor mye kan man drikke da? Og hva regnes som luremus egentlig?

Vil ikke en syk mann tro at man er interessert bare man f.eks snakker til ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der gikk du åpenbart tom for argumenter.....

Mot så ekstreme personer som deg er det bortkastet tid å forsøke å argumentere. La oss bare håpe at færrest mulig av dine medsøstre får oppleve å bli voldtatt og at alle jenter kan en dag få lov til å være trygg både ute og inne i sine hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er flere som blir voldtatt i sitt eget hjem enn ute i offentlighet så bør kvinner ifølge din logikk ikke oppholde seg innendørs. Man må jo forholde seg til den virkelig verden! Ut på gaten med alle kvinner! Det blir utført flere voldtekter i land med burka, så derfor synes jeg alle kvinner burde gå naken. Sånn da har vi løst problemet.

Les hva som står først i denne tråden før du uttaler deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot så ekstreme personer som deg er det bortkastet tid å forsøke å argumentere. La oss bare håpe at færrest mulig av dine medsøstre får oppleve å bli voldtatt og at alle jenter kan en dag få lov til å være trygg både ute og inne i sine hjem.

Man blir jo oppfordret til å beskytte seg selv og da bør vel ingen bli overrasket over at det diskuteres ulike metoder man kan gjøre dette på? Eller skal man bare ha ansvar for å beskytte seg selv men i prakis ikke gjøre noe utover å "håpe og tro"? Jeg skjønner ikke logikken helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les hva som står først i denne tråden før du uttaler deg

:ler:

Så problemet her er hvor man blir voldtatt ikke at man blir det? Så bare man flytter volden innendørs så er alt bare bra?

Det er bra du forholder deg til den virkelige verden! :ironi:

Eller er det egentlig skjørtelengden som plager deg? Eller en ekstrem tro på en rettferdig verden (kansje du burde lese litt om det i psykologien)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot så ekstreme personer som deg er det bortkastet tid å forsøke å argumentere. La oss bare håpe at færrest mulig av dine medsøstre får oppleve å bli voldtatt og at alle jenter kan en dag få lov til å være trygg både ute og inne i sine hjem.

:klø: :klø: :klø: :klø:

Er det ekstremt å si at voldtekt er et mannsproblem, og burde angripes som det, og ikke et kvinneproblem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:  :klø:  :klø:  :klø:

Er det ekstremt å si at voldtekt er et mannsproblem, og burde angripes som det, og ikke et kvinneproblem??

Det er et samfunnsproblem i likhet med all annen kriminalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spørre hva jenter skal gjøre for å beskytte seg blir som å be folk "kjøre forsiktig". Selvsagt kjører man forsiktig, men ting skjer da for fanden likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...