Gå til innhold

Vi gifter oss


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Hehe. Ja, det er ikke alltid de har så mye de skulle ha sagt de mennene. Men jeg tror de ofte synes det er like greit når det gjelder bryllup :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med et lite vink

Så mange fine blder av herreantrekk i linken du hadde. Nå må vel vi også begynne å lete etter noe til mannen. Vi har vel i utgangspunktet bestemt oss for å leie antrekk, for an vil ha sjakett, og det bruker man ikke så ofte her i norge..

Håper ellers det går bra med planlegginga, :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planleggingen har i grunn stagnert ganske mye i det siste. Venter på at forloverne skal skrive under papirene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hei Marsy. Oppdatering:

Har nevnt for mamma at vi ønsker å holde taler i stedet for å ha velkomstsang og takk for maten-sang. Hun skal høre med onkelen min om han vil holde takk for maten-talen. Velkomsttalen må enten holdes av mannen min, eller pappa, tror jeg. Nevnte de også. De skulle tenke på det.

Vi får mest sannsynlig besøk av foreldrene mine i påsken. De bor rett utenfor Bergen, mens vi bor i Hønefoss, så det skal bli koselig å få besøk. Jeg har enda ikke prøvd kjolen en eneste gang etter at jeg fikk den hjem, så det er mulig jeg kommer til å ta den på når mamma er her :sjarmor:

Ellers så har vi sendt mail til hotellet og spurt når vi kan komme og avtale meny og slike ting. Sendte den til resepsjonen fordi vi ikke fant mailadressen til hovmesteren på nettsidene deres. Har kun fått svar om at de har videresendt mailen til han.. *vente vente*. Begynner å bli et par uker siden vi sendte mailen.. :sjenert:

Neste helg eller mandagen etter neste helg, skal jeg og prøve skoene igjen. Håper de passer slik at jeg får kjøpt et par. Jeg må se og få tilpasset kjolen, og vil ikke bestille time hos skredder før jeg har skoene.

På mandag skal jeg til frisør og klippe meg. Har bestilt time hos hun som skal sette opp håret mitt til bryllupet, slik at hun kan bli bedre kjent med håret mitt. Har klippet meg hos henne en gang før. Hun er litt dyrere enn vanlige frisører fordi hun har tittelen "stylist".. Vet ikke om tittelen hennes er verdt pengene når det gjelder vanlig klipp, men jeg føler jeg må klippe meg der et par ganger før bryllupet slik at hun vet hvordan håret mitt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skjer det litt av hvert ja,

mammaen din vil sikkert snike på kjolen også? :sjarmor:

jeg skrev opp liste på taler osv jeg ser at det kan bli litt mye hvis vi skal ha velkomst sang og takk for maten sang og hvis familie har sang så jeg tror jeg stryker det....

ha en fin kveld videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mamma ville gjerne se kjolen igjen. Hun har sett den en gang på, men da var det ikke i riktig størrelse.

Vi kommer nok ikke til å ha mange taler. Er ikke noen i familien min som er typiske talere.

--

Jeg har vært og klippet meg nå, og fått avtalt prøvetime i slutten av juni. Har avtalt sånn ca hvordan jeg skal ha håret. Frisøren trodde også at det ville bli fint om jeg satte håret opp litt, og hadde resten løst med krøller. Hun foreslo også highlights, men jeg er ikke sikker på om vi har råd til det.

Har også vært og undersøkt priser på blomster, og har avtalt med en butikk at de skal sette opp bukett, knapphullblomster og to buketter fremme til alteret. Det ville komme på et sted mellom 1500 og 2000kr, trodde damen i butikken. Niesen vår på 2 år skal være brudepike. Hun skal få en liten kurv med roseblader som hun kan strø etter seg.

Ellers driver vi og kikker på ny bil. I morgen skal vi prøvekjøre en Toyota Avensis STV (05-modell). Gleder meg. Vi kommer mest sannsynlig til å kjøpe den. Da blir det plass til både barnevogn og barnesete :sjarmor:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En liten oppdatering siden sist:

Har bestilt sko til meg selv

Har sendt inn forlovererklæring og papirene fra brudefolkene

Svigermor har kjøpt sko til niesen vår som skal være brudepike

Ellers:

Har kjøpt ny bil

Fått igjen penger på skatten: Skal nå ta lappen! :D

Tatt MCP-sertifisering (Implementing and supporting Windows XP Professional)

I dag kommer foreldrene mine på besøk. Gleder meg. I morgen er siste dag på jobb (halv dag) før påskeferie. Skal bli digg med laaang helg.

Glemte å si at vi ble prøvere i går :sjarmor:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at vi ble prøvere i går  :sjarmor:

:overrasket::overrasket::overrasket:

Prøvere? Jasså, så dere tjuvstarter litt ja?? Skjønner dere godt jeg! Lykke til med prøvingen! Stå på! :humpe::humpe::erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med prøvere da :)

Det har vi også tenkt å bli i juni, selv om vi har to fra før :)

:klem: og GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Prøvere? Jasså, så dere tjuvstarter litt ja?? Skjønner dere godt jeg! Lykke til med prøvingen! Stå på!  :humpe:  :humpe:  :erter:

Hehe. Ja, en liten tjuvstart må til når det rasler sånn i eggstokkene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd kjolen igjen. Fremdeles litt for lang, og LITT stor oppe. Må få bestilt tilpasning så snart jeg har fått skoene. Butikken sa de var forventet å komme 5. april.

Alle bordkortene er nå endelig ferdig. Har skrevet navn på alle, så de ligger klar. Har bestemt oss for å ikke leie bil, men bruke vår egen og pynte den (kjøpte jo ny nå nettopp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil

og grattis som prøvere.SPENNENDE

jeg har to fine jenter så jeg venter ett par år før jeg lufter tanken om siste mann.....

jeg har også forlang kjole og jeg må trimme litt den siste mnd før den skal ordnes skikkelig

hopper innom snart igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Når du skrev at du måtte trimme kjolen din, så jeg for meg en person stå og klippe i kjolen med hekksaks.

Takk for gratulasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt feil formulert ja,jeg mente at jeg må trimme/trene litt før jeg ordner kjolen, :legrine:

ha en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er virkelig effektiv!!!

Gratulerer så mye med ny bil! :) Hmmm.... utrolig mye snakk om babyer her... :ler: rasler vel i mange eggstokker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! Her har det skjedd litt siden sist!

Gratulerer med å bli prøvere, så moro det må være! Jeg gleder meg til den dagen vi setter i gang.

Ellers går det unna med planleggingen her ser jeg. Må oppdatere meg litt mer senere.

:klem: Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bea :)

I går satte vi opp bordkart. Vi har ikke fått avtalt alt med hotellet enda, så det er mulig vi må gjøre noen forandringer senere.

Vi har fått svar fra alle utenom et onkel/tante-par fra mannens side. Svarfristen er satt til 05. mai tror jeg, så de har fremdeles tid på seg, men alle andre har svart for lenge siden..

Har avtalt møte med hotellet 22. april. Da skal vi diskutere meny, kaker, bordoppsett, priser og bestille rom til gjestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...