Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #321 Del Skrevet 12. juni 2007 Endte opp med å kjøpe 6 engangskameraer og en toastmasterbjelle hos somethingblue.dk jeg da. Får heller finne pynt til bilen et annet sted. Kostet forresten 100DKK i porto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 12. juni 2007 #322 Del Skrevet 12. juni 2007 Endte opp med å kjøpe 6 engangskameraer og en toastmasterbjelle hos somethingblue.dk jeg da. Får heller finne pynt til bilen et annet sted. Kostet forresten 100DKK i porto. Hvor mye kom det på da? Har tenkt på engangskamera jeg også, det er litt finere med de spesiallaget enn de skrikende gule og rød som de vanligvis har. Toasmaster bjelle er også en ting.. Skrive skrive, bra jeg har dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #323 Del Skrevet 12. juni 2007 Tror det kom på rundt 3-400kr til sammen før toll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 12. juni 2007 #324 Del Skrevet 12. juni 2007 Tror det kom på rundt 3-400kr til sammen før toll. Det var ikke så galt, man må betale toll for alt som er over 200,- eller? Synes noen sa det en gang her inne. Et vanlig engangskamera er vel ganske dyrt så dette kan da ikke være så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. juni 2007 #325 Del Skrevet 12. juni 2007 Det var ikke så galt, man må betale toll for alt som er over 200,- eller? Synes noen sa det en gang her inne. Et vanlig engangskamera er vel ganske dyrt så dette kan da ikke være så ille. Ikke fra e-bay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 12. juni 2007 #326 Del Skrevet 12. juni 2007 Ikke fra e-bay Må man ikke betale toll på det fra e-bay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. juni 2007 #327 Del Skrevet 12. juni 2007 Må man ikke betale toll på det fra e-bay? Jeg kjøpte en av brudepikekjolene derfra, ingen toll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 12. juni 2007 #328 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg kjøpte en av brudepikekjolene derfra, ingen toll!! Kult, må sjekke litt mer der inne. Bare så nervøs for sånne ting. Er ikke så god på nettet og handling der enda. Men må vel lære en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 12. juni 2007 #329 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Nå ble jeg skremt på "bryllup". en der som snakket om at de satte på dødningehode på forlovelsesringene og graverte: "death before divorse" etter at de hadde fått gifteringene. Det var på tide og komme seg inn hit igjen.. Endret 13. juni 2007 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #330 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Man skal høre mye før ørene faller av Endret 12. juni 2007 av darkness| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #331 Del Skrevet 12. juni 2007 Da har jeg laget ferdig "Hvem er hvem" til sangheftene. Nå er det kun kirkeprogrammene som mangler av trykksakene (kun innsiden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. juni 2007 #332 Del Skrevet 12. juni 2007 Heisann! så flink du har vært, fått gjort masse den siste tiden du. Tror jeg må kikkel litt på den somethingblue-siden jeg og.. Har også lyst på engangskameraer.. elles innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #333 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja, føler at jeg har fått unna litt i det siste. Toalettkurvene begynner å bli klare også Må bare kjøpe blank neglelakk og selve kurvene. Tenker jeg gjør det i helgen. til Bea-bruden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 13. juni 2007 #334 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva skal dere ha i kurvene på toalettene? Er litt usikker på hva som trengs :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #335 Del Skrevet 13. juni 2007 Klesrulle Blank neglelakk (tilfelle en strømpebukse ryker f.eks) Lipgloss Hårnåler Hårspray Q-tips Kleenex Tyggis Frisk Paraceteske (legge igjen en lapp om hvor innholdet er i tilfelle barn) Tamponger Bind Tannpirkere Hårbørste Neglefil Det var det jeg kom på i farten i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 13. juni 2007 #336 Del Skrevet 13. juni 2007 Da har jeg laget ferdig "Hvem er hvem" til sangheftene. Nå er det kun kirkeprogrammene som mangler av trykksakene (kun innsiden). Skal dere ha et "gjesteleksikon" inne i sangene, det var kanskje lurt. Tenkte at de måtte være en egen sak jeg, men kanskje like greit å putte det sammen med det andre. Skrevet mye om hver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #337 Del Skrevet 13. juni 2007 Nei, bare en kort setning om hver. Er ikke så lett å finne på noe å skrive om alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 13. juni 2007 #338 Del Skrevet 13. juni 2007 Nei, bare en kort setning om hver. Er ikke så lett å finne på noe å skrive om alle. Det tenkte jeg også på. Var i et bryllup hvor de hadde det og tenkte at vi også skulle prøve. Men ikke så lett å si noe gøy om tante "magda" liksom.. Får holde meg noen setninger ja. Hva slags format har dere på sangheftet? Putter dere menyen inni der, eller blir den for seg selv? Maser veldig her nå altså, vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #339 Del Skrevet 13. juni 2007 Det blir A4-format på sangheftet fordi mamma hadde laget deres sang i det formatet. Menyen hadde jeg allerede laget i et annet smalere og mindre format, så den vil ligge oppå ene tallerkenen, mens sangheftet er under tallerkenen, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 13. juni 2007 #340 Del Skrevet 13. juni 2007 Det blir A4-format på sangheftet fordi mamma hadde laget deres sang i det formatet. Menyen hadde jeg allerede laget i et annet smalere og mindre format, så den vil ligge oppå ene tallerkenen, mens sangheftet er under tallerkenen, tror jeg. Det hørtes ut som en bra løsning. Har også sett at mange legger det under. Mamma snakket om å lage det som en rull og legge det oppå tallerken, men kom ikke her og ødelegg vifteservietten min nei Hun argumenterte bra da: "det var sånn vi gjorde det i konfirmasjonen din" ja mamma, bra triks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg