Thea Skrevet 7. januar 2003 #21 Del Skrevet 7. januar 2003 Et stoooooooooort nuss til Kevin fra Thea (som sterkt vurderer å raske frem sykepleieruniforma si igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 7. januar 2003 #22 Del Skrevet 7. januar 2003 jeg håper man tilgir at jeg tar en litt dårlig en her.... "Ja, Lasse. Jeg er hannkjønn. Sist jeg så etter, fikk jeg bekreftet det" :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. januar 2003 #23 Del Skrevet 7. januar 2003 godt du er sikker da Milo nå bør jeg legge meg før jeg sier mer dumt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 7. januar 2003 #24 Del Skrevet 7. januar 2003 Pleier å lese kvinnehater innleggene også jeg, dog for å få meg en god ! Regner med at disse mannfolka er i et fåtall så jeg gidder rett og slett ikke å bry meg. Ikke når det finnes så mange hyggelige, smarte, hjelpsomme, blide +++++mye mer menn her i verden! Verden hadde ikke vært det samme uten dere!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 8. januar 2003 #25 Del Skrevet 8. januar 2003 Endelig menn som tør vise at de er menn! Gjett om jeg er glad for at dere finnes her inne på KG. Stor varm klem fra en som er glad for at hun er kvinne som blir forstått!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 8. januar 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 8. januar 2003 Prøver du å lure meg til et nytt beinbrudd, Thea....? Klem og smask tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROBBAN Skrevet 8. januar 2003 #27 Del Skrevet 8. januar 2003 Godt sagt Kevin, vi har mye å lære av disse underbare vessene, og desto mer vi lær om dem, jo bedre menn blir vi. Så nå er vi 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. januar 2003 #28 Del Skrevet 8. januar 2003 Beinbrudd tar laaaaaaaaaaaaang tid og heale vet du Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. januar 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 9. januar 2003 Tålmodig jeg, vet du Thea! Akkurat slik jeg liker det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar 2003 #30 Del Skrevet 12. januar 2003 analfabete grisete snørrungene.... Godt sagt, Diva!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. januar 2003 #31 Del Skrevet 12. januar 2003 Takker og bukker Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2003 #32 Del Skrevet 17. januar 2003 Supert, Kevin. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. januar 2003 #33 Del Skrevet 18. januar 2003 ESk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. januar 2003 #34 Del Skrevet 18. januar 2003 Ække edru... jeg mente EDk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. januar 2003 #35 Del Skrevet 18. januar 2003 EDK ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. januar 2003 #36 Del Skrevet 18. januar 2003 MobilforkortelseED = elsker deg. Var litt løssluppen inatt, ser jeg..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå