Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe spennende i dag annet enn murringer og mer fra slimproppen. Lurer på nøyaktig hvor mye det har tenkt å komme ut. Er den uendelig stor liksom? :klø:

Skrevet

Har ikke sett noe til noen slimpropp (for et grusomt ord forresten :ler:), så vet ikke hvor stor den er. Men må da være et godt tegn at den går da! :)

Skrevet

Ja, det er ikke akkurat et pent ord (det er ikke f.eks. skambeinet heller da) ;)

Joda, det er sikkert et godt tegn, men bare lurer på hvorfor det er så mye av den og om det betyr noe spesielt hvis den går over flere dager.

Lei av å vente nå! ;)

Skrevet

Skjønner at du er lei av å vente :troest:

Men hvordan er det med disse bakteriene dine dersom slimproppen er gått da?

:klem:

Skrevet

Så aldri noen slimpropp, jeg, men så fryktelig mye vann... Håper det skjer noe hos deg snart! :klem:

Skrevet

:klem:

Det er en viss fare for infeksjon av fostervannshinnen. Men det er visst sjeldent. Det verste som kan skje er liksom at vannet går, og da er det visst aller verst hvis det blir lekkasje og at det går over lengre tid.

Det er i alle fall ikke stor nok fare for han til at jeg får antibiotika nå, så prøver å la være å tenke på det :)

Eneste jeg har fått beskjed om er å følge nøye med på bevegelsene hans og ringe jordmor hvis han "oppfører" seg annerledes. Men så langt virker han helt normal :)

Skrevet

Oj! Huset vårt ligger ute på nettet for salg :overrasket:

Spennende! :hoppe:

Prøver å la være å se etter hus vi kan kjøpe, men det er vanskelig å styre seg ;)

Skrevet (endret)

Hvis jeg ikke husker feil så kom noe slimpropp på formiddagen da jeg gik med rier?? Men var ikke så mye som kom her da...

Uansett, snart er Tiny her! Enten han vil eller ikke :ler: Og du har ditt eget lille nurk å susse og klemme og kose på... De er veeeeeldig søte og lukter godt. Og det er noe helt eget når det er ens eget barn.. *varm i hjertet* :hjerter:

Endret av iss
Skrevet

Har ikke rier jeg da.. Bare murringer om kvelden/natta som ikke utvikler seg til noe :)

Ja, det blir flott å få kose litt på ham :hjerter:

Skrevet

Morsom kommentar jeg leste på nettet:

"Høygravide damer er snåle dyr. De er de eneste jeg vet om som leter mer etter symptomer enn hypokondere, de blir overbegeistret over de ekleste ting som kommer ut av kroppene dems, og de lengter etter å få oppleve den verst tenkelige smerten. Snålt!"

:ler:

Skrevet

:ler:

Er jeg frekk og nysgjerrig dersom jeg har lyst til å se huset....? :sjenert:

Skrevet
:ler: Mer nysgjerrig enn meg, jeg turte ikke spørre! :ler:
Skrevet

Det betyr ikke at du er mindre nysgjerrig, bare mer høflig :ler:

Skrevet

Da høre vel jeg til den høflige delen jeg da... :sjenert:

Nå blir jeg borte i helga, og da bør du ha født innen jeg kommer på nett igjen altså :ler:

God helg, måtte den bli smertefull :sjarmor:

:kose:

Skrevet

Hei hei, hvordan går det?

Signerer bare Toblerones innlegg jeg. ;)

Skrevet
Det betyr ikke at du er mindre nysgjerrig, bare mer høflig :ler:

:ler: Kanskje det! :ler:

Hvor er det blitt av Mrs. N i dag skal tro???

Skrevet

:ler: Nei, beklager men jeg tror mannen hadde blitt lite imponert hvis jeg sendte ut den linken ;)

Men morsomt at dere spurte da ;)

Holder på å svette bort i varmen her. I natt var det 26,1 grader på soverommet :overrasket:

Vil absolutt ikke dra til sykehuset (som vanligvis er varmt som en stekeovn) nå som det er så varmt, så Tiny må gjerne vente til i kveld eller i morgen når det er meldt regn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...