Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror absolutt det skjer noe snart jeg altså. De murringene dine må jo bety ett eller annet. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er det det de kaller stripping de har gjort på deg? Synes det høres vondt ut jeg...

Blir jo spennende å se om det hjelper da!!!

Skrevet

Stripping kan det være ja. Det er ikke vondere enn en vanlig gynekologisk undersøkelse :)

Ja, håper det skjer noe snart :)

Skrevet

Ååå det er så spennende her nå :hoppe:

Må nok rett inn her i morgen tidli å sjekke!!

Pass på deg selv nå.

stor :klem:

Skrevet

Liljen, iss :vinke:

Tidlig oppe i dag. Tiny vekte meg med masse snurring og dytting, til slutt ble jeg også så sulten at det ikke nyttet å sove mer.

Skal rydde litt i dag tenkte jeg. Vil gjerne finne ut hvor mange klær jeg har i størrelsen 4,1 kg +. Bare sånn i tilfelle han blir veldig stor ;)

Skrevet

god morgen, Mrs N :)

Skrevet

God morgen jenter :klem:

Nå gikk resten av slimproppen her (masse masse slim i alle fall.. det må vel ikke være blod i den?). Nå er det bare å begynne å kjenne etter vondter, eller hva? :ler:

Neida, det kan ennå gå lang tid før det skjer noe.

Skrevet

:juhu:

så spennende, da!! sladrisen har nyoppladet mobil og er klar for å ta imot oppdateringer!

Skrevet

:hoppe: Å så bra! :hoppe:

Da er det i alle fall noe på gang :)

Skrevet

Da har jordmor vært her og målt blodtrykket mitt, som var helt fint. Hun mente det ikke skulle være noen grunn til å bekymre seg for vekta hans siden symfysemålet mitt har ligget rett under normalt hele veien. Men hun sa jo at det kunne hende at det var masse plass for han å skjule seg ;)

Ellers håpet hun at slimproppen skulle bety fødsel snart, men at det for nå ikke virket som om at kroppen var helt klar for fødsel, så det var bare å smøre seg med tålmodighet :)

*smører på masse tålmodighet* ;)

Skrevet

Jeg har fortsatt igjen av pallen til Petra, så sender flere kopper med tålmodighet til Mrs N :ler:

Skrevet

Der var Eeyore også jo :vinke:

Ja, nå skal jeg prøve å være tålmodig her ;)

Skrevet

Herregud for et styr det er å kle på seg for tida! :sur:

Jeg brukte hele 10 minutter bare på å få på meg buksa etter at jeg var i dusjen. Trodde et øyeblikk at jeg måtte gå bukseløs til mannen kom hjem :legrine:

Huff, og jordmor som mener at jeg har liten mage ;)

Skrevet

Må jo bare innom og sjekke da - krysser fingre for at det skjer noe snart :tommel:

Skrevet

Krysser fingre og tær og alt som kan krysses for at det skjer noe straks! Blir vel i morgen da tenker jeg (var det ikke den dagen som passet litt dårligere enn alle andre dager?). ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...