Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, ja.. Jeg får pakke ned en ekstra bukse da :ler:

Synes jeg har pakket bagene om igjen snart 50 ganger ;)

Nå tror jeg mannen begynner å bli veldig utålmodig for nå lagde han meg te og faktisk ga med esken med bringebærløvtabletter, og han har egentlig vært litt skeptisk til de hele veien :ler:

Skrevet

Innom og ser om Tiny har kommet, men nei. Kom ut, lille venn! :-)

Skrevet

Tror han har misforstått.. Han driver å prøver å komme ut på toppen av magen ;)

Stakkars.. Er ikke lett å være Tiny heller ;)

Skrevet

Nå har jeg gått tur til det kjennes ut som om han skal poppe ut hvert øyeblikk.. Og mannen lager krydret mat ;)

Her skal alt prøves for å unngå timen på mandag på sykehuset ;)

Skrevet
:popcorn: Sitter og venter på at Tiny skal komme ut...
Gjest kinny
Skrevet

nå må lille tiny komme snart synes jeg :) Ønsker deg ihvertfall lykke til i tiden frem mot fødselen, under fødselen og etter. :) (jeg følger med her hver dag.. :P)

Skrevet

Du blir vel ikke noe mer utålmodig av at vi tror stadig vekk at Tiny har kommet ut??? :vetikke:

Skrevet

Hehe. Nei, ikke akkurat ;)

Koselig at dere følger med da :)

Skrevet

Tror du Liljen får rett i tippinga da?? Eller skal vi starte på ei ny tippeliste til deg! :ler:

Skrevet

*Innom og sjekker tilstanden og lurer på hva smile driver med om natta?*

Skrevet

:hoppe: :hoppe: Har Liljen rett mon tro ?? ;)

Ha en strålende dag. Håper i dag er dagen.

stor :klem:

Skrevet

Jeg har jo ikke tippet!

.... hm... tipper det starter i morgen jeg, så kommer lille Tiny rett over midnatt og det vil da si den 21. :tommel:

Skrevet

Hehe. Ja, start gjerne en ny tippeliste dere. Noen flere som vil tippe? ;)

Skrevet

Huff i dag har jeg helt vondt i musklene i ryggen, skuldrene, lårene og magen. Vondt i ryggen og skuldrene fordi jeg krøp rundt i halve hagen i går og luket ugress, og vondt i lårene og magen pga kynnere og murringer i hele går.

Men skjedde det noe spennende? Neeeeida :sur:

Vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag. Kan støvsuge litt kanskje, handle vann på butikken (vi har ganske mye kalk i vannet her og det gjør meg litt småkvalm), pakke ned litt ting så megleren kan komme og ta bilder av huset.

I går fikk jeg plutselig lyst til å re opp senga til Tiny så nå har jeg lagt på sengetøyet hans. Da oppdaget jeg jo selvfølgelig at jeg kun har ett laken til vugga :ler:

Men det får jeg heller kjøpe mer av senere hvis det blir behov for det :)

Skrevet

Det skjer jo ett eller annet med kroppen din da!!! :hoppe:

Laken og sengesett kan jo være fint å ønske seg om noen spør også ;) Jeg har prøvd å sette igjen litt men det er ikke så lett.... :sjenert:

Skrevet

Er det sånn at du får gå max 10 dager over tiden før det blir satt i gang? De har vel lavere grense for det i utlandet vet jeg.

Skrevet

Skal ha første del av igangsettelsen på mandag, så regner jeg med at de setter en dato for når jeg skal få drypp for å få i gang riene.

De kan la deg gå 14 dager over tida, men de prøver å få det satt opp til ca 10 dager etter termin. Nå følger sykehuset mensterminen min som er den 18. mai så det blir jo to ekstra dager :)

Skrevet

Hmmm. Men hvorfor følger de menstermin din??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...