Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:overrasket: Du har ikke bekkenløsning skjønner jeg!!! :ler:

Det høres jo fantastisk deilig ut å ha alt det der rent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare begynnende bekkenløsning (høyre fot er lengre enn venstre så det er noen nerver i klem) så jeg kan få unna en del vasking ja :ler:

Foreløpig har ikke vaskingen min hatt noen effekt på fødsel da.

Skrevet

:ler: Men skal si du har gjort litt for at den skal sette i gang da!!!

Jeg har også ulik benlengde. Det er visst ikke så uvanlig sa fysioterpauten ;)

Skrevet

Ja, jeg synes jeg har gjort nok for i dag nå ;)

Det er mange som har ben av ulik lengde ja. De vurderte operasjon på meg når jeg var lita fordi lårbeinet begynte å vri seg (de ville sage beinet i to, kutte av en bit og deretter sette det sammen igjen), men foreldrene mine ville ikke. Plager meg ikke så veldig mye da, bortsett fra at jeg ikke kan løpe langt/jogge og av og til låser musklene seg så jeg må bruke krykker i et par uker :)

Skrevet

Huff da! Men har du fått målt ut hvor stor forskjell det er også?

Skrevet

Tror det var snakk om mellom 2 og 3 cm? :klø:

Men dette var før høyre lårbein begynte å vri seg da. Hoftene har nå grodd litt annerledes sånn at det ikke er så synlig at det er en høydeforskjell. Eneste jeg merker det på er at høyre sko alltid er mer slitt enn venstre. Skulle ønske det var mulig å bare kjøpe høyresko :ler:

Skrevet

Huff, så kjedelig med så ulike bein da.

Forøvrig kan jeg vel bare innse at jeg ikke tipper rett fødedato!

Skrevet

Men får du ikke bygd opp da? Det er vel litt viktig for ryggen din selv om du kanskje ikke merker all verdens til det nå??

Skrevet

Jeg har også ulik lengde på beina forresten, men ikke mer enn en drøy cm, og jeg går med innleggsåle i den ene skoen :)

Skrevet

Jeg hadde noen spesielle såler, men etter masse røntgen og greier så fant de ut at hoftene ville vokse slik at høydeforskjellen ikke skulle plage meg så mye. Eneste som plager meg er egentlig at jeg ikke kan ligge rett ut på siden og strekke høyre bein rett opp og holde det i ro. Av og til får jeg muskelbetennelse i ryggen, korsryggen eller beinet, men det skjer heldigvis ikke så ofte :)

Leste på nettet at rømmegrøt med kanel visstnok skal kunne starte fødsel, så i morgen skal jeg lage rømmegrøt :ler:

Spiser bringebærtabletter, men glemmer stadig av de så det er jo ikke sikkert de har noen virkning :sjenert:

Skrevet

Toblerone, glemte å si at det dessverre ser veldig dårlig ut med den tippingen din. Neste på lista er Kakao ;)

Skrevet
:ler: Det virker som om du begynner å bli klar for at det skal skje noe ;)
Skrevet

Ja, nå er jeg utålmodig, ukomfortabel og lei av å vente :ler:

Skrevet

Han kommer nok snart! :kose:

Jeg har kanskje ikke tippa hos deg før? Da tipper jeg selveste nasjonaldagen jeg! Så kan vi alle flagge for ham! :flagg:

Skrevet

Hei La Traviata :vinke:

Har lagt deg til i tippelisten nå :)

Har hatt vondt i låret (en slags pulsering) i flere timer nå. Kommer og går :klø:

Livmora som presser på en nerve kanskje? Irriterende er det i alle fall.

Skrevet

Ja, i dag kommer Tiny, vetdu! :Nikke:

Jommen er du sprek til å være høygravid! Jeg tror jeg skal starte dagen med å ta meg en hvil på sofaen. :ler:

Skrevet
Ja, nå er jeg utålmodig, ukomfortabel og lei av å vente :ler:

:ler: det skjønner jeg godt!

:kose:

Skrevet

Hei hei :)

Ja, nå begynner det å bli spennende tider her altså!! Tenk hvis jeg har tippet riktig :hoppe:

Håper du får en flott dag

stor :klem:

Skrevet (endret)

Kakao, Petra og Liljen :klem:

Så var det 14. mai da. Det er en fin dag å bli født på synes jeg. Men det skjer ikke noe spennende så langt...

Mensmurringer, litt støl i korsryggen og en ekstremt aktiv Tiny.. Det er vel det meste :ler:

Får se hva dagen bringer :)

I dag skal jeg gjøre ferdig min del av regnskapet sånn at det kan overgis til regnskapsføreren min (deilig å overgi sånt til noen andre!).

Ellers tenkte jeg på å kanskje gå en liten tur?

Skal ha fajitas i kveld. Jeg liker vanligvis ikke sterk mat i det hele tatt, men våger meg til å prøve den sterke typen fajitas :ler:

Endret av Mrs N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...