Mrs N Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1381 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, jeg har pakket babytingene i stellevesken jeg. Har lagt mitt i en egen bag i sånn ca samme rekkefølge som jeg vil trenge det (dvs. TENS maskin øverst, bukse for å dra hjem i nederst ) Ja, nå er det to stykker som har gjettet 8. mai så nå får vi se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1382 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå har jeg vasket klær, badet og har støvsugd litt. Var på butikken og gikk rundt i 30 minutter så bekkenet er helt utkjørt. Men forhåpentligvis vil han finne ut at det snart er på tide å komme ut Nå skal vi koke grøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mai 2007 #1383 Del Skrevet 7. mai 2007 Med kanel vel? Det skal være fødselfremkallende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. mai 2007 #1384 Del Skrevet 7. mai 2007 MASSE kanel på da, siden Angelou og jeg har satset på i morgen Noen tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1385 Del Skrevet 7. mai 2007 Er det det? Det visste jeg ikke. Men fikk ikke noe annet enn masse kynnere så det ser dårlig ut Men 8. mai er ikke forbi ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 7. mai 2007 #1386 Del Skrevet 7. mai 2007 Her begynner det jammen å nærme seg termin altså. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mai 2007 #1387 Del Skrevet 7. mai 2007 Morro at du merket økt kynnere etter å ha spist kanel! Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1388 Del Skrevet 7. mai 2007 Tenkte ikke over det med kanel jeg da. Faktisk aldri hørt om det før Masse kynnere/maserier for tiden. Spesielt på ettermiddagen og kvelden. Håper jordmor sier noe spennende i morgen på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. mai 2007 #1389 Del Skrevet 8. mai 2007 Håper det går bra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mai 2007 #1390 Del Skrevet 8. mai 2007 blir spennende å høre hva jordmor sier i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mai 2007 #1391 Del Skrevet 8. mai 2007 Lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1392 Del Skrevet 8. mai 2007 Skal dra om 10 minutter Har akkurat vært og pakket sykehusbagen(e) på nytt igjen. Nå har jeg én bag til han og én til meg (istedet for 2 til meg og 1 til han). Prøvde å pakke alt ned slik at jeg får tak i det etterhvert som jeg trenger det. Må lage en liste etterpå for jeg har fremdeles følelsen av at jeg har glemt noe :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mai 2007 #1393 Del Skrevet 8. mai 2007 Lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1394 Del Skrevet 8. mai 2007 Da var jeg tilbake. Alt sto bra til med mor og barn. Hodet er fremdeles festet (4/5) og har ikke gått ned noe mer. Vet ikke om det har noe å si men Hun gjettet at han ville bli rundt 3600 - 3800 gram ved fødsel, men det kom jo an på hvor langt over tida jeg eventuelt ville gå. Jeg selv veide jo 3640 så for å være en gutt så er han jo i fin størrelse Symfysemålet har nesten sluttet å øke. Har økt fra 35 cm i uke 37 til 36 cm i uke 39 (snart). Så jeg tror ikke han vil legge på seg noe veldig nå på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. mai 2007 #1395 Del Skrevet 8. mai 2007 Godt at alt gikk bra hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mai 2007 #1396 Del Skrevet 8. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. mai 2007 #1397 Del Skrevet 8. mai 2007 Høres ut som en fin vekt å bli født med det. De skal jo ut disse babyene. Takk for tipset. Skal huske å spørre jordmor i morgen hva hun tror om babyen min. Hun sa en gang tidligere at jeg fikk nå i alle fall ikke en 5kilos baby. (Takk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mai 2007 #1398 Del Skrevet 8. mai 2007 Jordmora mi mente det var veldig vanskelig å si. Men det blir spennende med størrelsen ja. Jeg er livredd jeg får en stor baby men legen sa de skulle sende meg på UL til termin hvis magen fortsetter å vokse som nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1399 Del Skrevet 8. mai 2007 Har du veldig stort symfysemål da smile? Jordmor mener at jeg er en av disse som magen vokste veldig rundt uke 31-33 før den nå har omtrent sluttet å vokse. Alle mager er jo forskjellige så jeg tror ikke det har noe å si når man vokser så lenge det vokser Forresten.. Noen som har hatt lysbrun/rødaktig utflod? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 #1400 Del Skrevet 9. mai 2007 har ikke hatt noe farget utflod, nei? er dette noe som har kommet nå nylig? kanskje tiny er på vei ut snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå