Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har pakket babytingene i stellevesken jeg. Har lagt mitt i en egen bag i sånn ca samme rekkefølge som jeg vil trenge det (dvs. TENS maskin øverst, bukse for å dra hjem i nederst ;))

Ja, nå er det to stykker som har gjettet 8. mai så nå får vi se om det hjelper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vasket klær, badet og har støvsugd litt. Var på butikken og gikk rundt i 30 minutter så bekkenet er helt utkjørt. Men forhåpentligvis vil han finne ut at det snart er på tide å komme ut ;)

Nå skal vi koke grøt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det? :overrasket:

Det visste jeg ikke. Men fikk ikke noe annet enn masse kynnere så det ser dårlig ut ;)

Men 8. mai er ikke forbi ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte ikke over det med kanel jeg da. Faktisk aldri hørt om det før ;)

Masse kynnere/maserier for tiden. Spesielt på ettermiddagen og kvelden.

Håper jordmor sier noe spennende i morgen på kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dra om 10 minutter :)

Har akkurat vært og pakket sykehusbagen(e) på nytt igjen. Nå har jeg én bag til han og én til meg (istedet for 2 til meg og 1 til han).

Prøvde å pakke alt ned slik at jeg får tak i det etterhvert som jeg trenger det.

Må lage en liste etterpå for jeg har fremdeles følelsen av at jeg har glemt noe :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake. Alt sto bra til med mor og barn. Hodet er fremdeles festet (4/5) og har ikke gått ned noe mer. Vet ikke om det har noe å si men :)

Hun gjettet at han ville bli rundt 3600 - 3800 gram ved fødsel, men det kom jo an på hvor langt over tida jeg eventuelt ville gå.

Jeg selv veide jo 3640 så for å være en gutt så er han jo i fin størrelse ;)

Symfysemålet har nesten sluttet å øke. Har økt fra 35 cm i uke 37 til 36 cm i uke 39 (snart). Så jeg tror ikke han vil legge på seg noe veldig nå på slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin vekt å bli født med det. :) De skal jo ut disse babyene. :ler:

Takk for tipset. Skal huske å spørre jordmor i morgen hva hun tror om babyen min. Hun sa en gang tidligere at jeg fikk nå i alle fall ikke en 5kilos baby. (Takk! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmora mi mente det var veldig vanskelig å si. Men det blir spennende med størrelsen ja. Jeg er livredd jeg får en stor baby men legen sa de skulle sende meg på UL til termin hvis magen fortsetter å vokse som nå.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du veldig stort symfysemål da smile? :)

Jordmor mener at jeg er en av disse som magen vokste veldig rundt uke 31-33 før den nå har omtrent sluttet å vokse. Alle mager er jo forskjellige så jeg tror ikke det har noe å si når man vokser så lenge det vokser ;)

Forresten.. Noen som har hatt lysbrun/rødaktig utflod? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt noe farget utflod, nei?

er dette noe som har kommet nå nylig? kanskje tiny er på vei ut snart?

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...