Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

uffda :kose:

stakkars deg som går rundt med masse bekymringer. synes du skal ta det opp med lege/jordmor, dumt om du skal gå rundt med disse tankene nå. mest sannsynlig så går det kjempefint, vet du!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeyore, Toblis, Petra :klem:

Ja, vet at sannsynligheten for at det går bra er størst, men føler at jeg må være forberedt på at det verste kan skje.

Dette skulle ha vært en kosetid men i stedet er det bare en tid for bekymringer og jeg synes egentlig det er vanskelig å glede meg og opprette noe slags forhold til han som lever inni magen.

Men nå er vi snart i mai og ventetiden er ikke så lang. Dessuten er det jo ikke hans skyld at jeg er bekymret og siden mitt humør påvirker han så prøver jeg heller å la være å tenke på dette fremover.

Skal jo på sykehuset i dag klokken 3 så da får jeg sikkert vite litt mer om hva de vil gjøre :)

Skrevet

Sløsing av tid å dra til sykehuset i dag. Fikk bare samme informasjonshefte om GBS som jeg allerede har, fikk et klistremerke i journalen min med et stort utropstegn på (:ler:) med varsel om at jeg skal ha antibiotika ved fødsel og jeg måtte betale 2,5 pund i parkering.

Jeg føler meg som ei ku som har fått et stempel på baken ;)

Skrevet

:troest: Stakkars, ikke så lett å være gravid... skikkelig risikosport.

Skrevet

Huffda, stakkars deg som bekymrer deg så mye :kose:

Jeg er sikker på at alt er i den skjønneste orden. Forstår likevell at du føler deg som en ku som har fått stempel i baken, de kunne godt pratet litt med deg om dette.

Håper du får en fin kveld uten for mye bekymringer.

stor :klem:

Skrevet

Trist at GBS'en skal føre til så mange bekymringer for deg! Kanskje du kan snakke litt mer med jordmor om dette? Hjelper kanskje å snakke med henne.

Jeg prøver å ikke bekymre meg for dette med GBS. Jordmoren jeg snakket med var så utroooolig rolig at det smittet litt over på meg. Prøver å ikke tenke så mye på det.

Skrevet

bekymringer er noe :frustrert:

håper du får en bekymringsfri 1.mai :klem:

Skrevet

Hvordan går det med deg i dag??? :kose:

:hoppe: Nå er det iallefall fødemåned!!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Ja tenk at mai er her allerede :overrasket:

Det skjer ikke så mye spennende her egentlig. Tenkte jeg skulle vaske gulvene på soverommene i dag. Ellers sliter jeg med bleiebøtta. Skjønner ikke helt hvordan den fungerer og siden den er brukt så henger den nesten ikke sammen heller.

Men det gir meg i alle fall noe å gjøre :)

Skrevet

:ler: Du får noe å gjøre ja! :ler:

Det er vel ikke så lenge til du skal føde heller i følge legen din?? Det er vel en stund siden h*n har sagt det nå? :klø:

Skrevet

Joda, men han er en mann så hva vet vel han? :ler:

I morgen er det nymåne og visstnok blir mange barn født når det er ny og fullmåne så jeg håper på fødsel i morgen :ler:

Ellers så er det fullmåne 16. mai da :)

Skrevet
:ler: Ja tiden vil vise. Det er vel i gjennomsnitt flere førstegangsfødende som går over tiden vel??
Skrevet

:sjenert:

Du har ikke fått med meg på tippelista di...

Skrevet

Oj! Har jeg ikke? Hva tippet du da? :)

Skrevet

:hoppe: for fødemåned.

Men er det noe poeng å føde på samme dag som alle andre da? Må jo være bedre å ha fødestua, jordmor og lege helt for seg selv... Jeg tror du føder neste tirsdag jeg da :)

Skrevet

Nei, neste tirsdag kan jeg ikke for da skal jeg til jordmor for kontroll :ler:

Toblis: Har lagt deg til nå :klem:

Skrevet

38 uker i dag! :hoppe:

Nå er det vel offisielt.. -2 uker eller +2 uker er det de kan finne på å bli født.

Kååååmm åååån beibi! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...