Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Hurra for 37 uker! Nå er ikke babyen prematur lenger hvis h*n kommer ut :) Begynner du å bli lei, eller går det fortsatt greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen :vinke:

I går hadde jeg verdens mest avslappende dag. Tilbragte hele dagen på sofaen og spilte PC-spill :sjenert::ler:

Deilig!

Tror ikke jeg har spilt PC-spill så lenge på over 2 år nå.

I dag våknet jeg før klokka 9 med masse energi. Og en forferdelig sult! :overrasket:

Har allerede spist frokost to ganger og har i min desperasjon tint brød i brødristeren :ler:

Vel, jeg må dra tilbake til spillet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg koser meg med Days of our lives, som jeg og ei venninne begynte å se på da hun var gravid i .... 1998 :overrasket: Er innom hver gang jeg har fri, og hnger fremdeles med :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å se på det når jeg bodde i Norge. Her har de så mange såper at det er umulig å følge med på alt. Savner Hotel Cæsar da ;)

Da har jeg fått time hos en lege på sykehuset. De ringte i ettermiddag og timen er på mandag. Hun sa at det var mulig de ville ta en ny ultralyd, men det ville bli vurdert på mandag. Kan ikke skjønne hva de skal med ny ultralyd nå, men det er jo alltid hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg forstrakk ene ligamentet på venstre side i dag tidlig. Snudde meg litt for raskt og fikk en ganske skarp smerte på venstre side :sur:

Skulle egentlig vært i byen i dag, men har vondt i hofta så orker ikke å gå noen steder. I stedet har jeg vasket klær, ryddet litt, pakket ned noen småting i sykehusbagen (vekslepenger og denne berømte bomullen de maser om) og tenkte jeg skulle prøve å få strykt klær og vasket gulvet.

Ellers prøver jeg å la være å spise så mye søtt så i dag snacker jeg på yoghurt og druer :)

Skal ha quiche og salat til middag i dag, pluss en salat med reker og pasta til lunsj, så det er jo sunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at termindatoen de bruker i journalen min er 18. mai (altså to dager senere enn den jeg bruker, den de fant fra UL) så i dag er han offisielt ikke lenger prematur :)

I kveld tror jeg at jeg skal feire med et glass schloer (druedrikk med kullsyre aka alkoholfri vin med bobler ;)) og popcorn :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nah.. Symfysemålet sier jo at han er akkurat så stor som han skal være, pluss at både jeg og mannen var små babyer (han veide bare 3,1 kg) så jeg tror ikke han blir så veldig stor. Men det er vel heller det at jeg ikke vil legge på meg de 9 kiloene jeg gikk ned i begynnelsen av svangerskapet. Vil gjerne veie meg 2 uker etter fødsel og finne ut at jeg har gått ned langt forbi startsvekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liljen :klem:

Nå har jeg vannet blomstene ute (det har ikke regnet på 4 uker og det er 23 grader ute :overrasket:) og har strøket klær.

På tide med lunsj nr 2 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss! Da var det nok lurt at du vannet litt ja ;)

Det hadde vært drømmen å ha starvekta etter 2 uker men det kan jeg se langt etter tror jeg... Men vi får jo se ;) Jeg blir jo forhåpentligvis litt mer aktiv også da. 9 kg i begynnelsen av svangerskapet??? :overrasket: Var det noe igjen av deg da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 2 buksestørrelser, men opp to cup-størrelser :ler:

Tror det var uke 8-10 jeg gikk ned 7 kilo, så litt etter det igjen.

Total vektøkning nå er ca 12 kilo (+3 fra startsvekt altså) så har tro på i alle fall litt vekttap etter fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du blir nok kvitt det tenker jeg! Men to buksestr.!!! Det var mye!

Det blir spennende å se hvor lang tid det tar. Synes det er er litt fascinerende jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...