smile Skrevet 23. april 2007 #1261 Del Skrevet 23. april 2007 Godt å høre at det ikke er bare meg som spekulerer i sånt Mrs.N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1262 Del Skrevet 23. april 2007 Nei, nå gir jeg opp å ringe. Synes jeg kjenner at blodtrykket øker for hver gang jeg ringer opp igjen. Drar til byen i stedet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #1263 Del Skrevet 23. april 2007 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2007 #1264 Del Skrevet 23. april 2007 Er det jordmor som tar urinprøven der borte? Her må vi ha med hjemmefra, og det er ikke lett når man ikke ser det bittelille prøveglasset lenger... ← Dere, hva med å tisse i ett engangskrus først for eksempel?? Litt lettere å treffe det lissom... Eller ett syltetøyglass for de som sliter skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. april 2007 #1265 Del Skrevet 23. april 2007 Kan ikke sende MMS til utlandet Men skal nok få lagt ut bilde her når vi er hjemme igjen ← så kjedelig, da. håpet jeg skulle få en liten sladrisfordel og bilde av det lille nurket :rødme: men da får jeg vel vente til dere er hjemme fra sykehuset den tissingen på glass er ikke spesielt enkel om dagen, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1266 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) iss: Syltetøyglass? En bakebolle hadde vært mye lettere du Petra: Ja, beklager! Skulle gjerne sendt deg bilde først, men det går altså ikke Jeg var innom McDonalds () når jeg var i byen og der så jeg 7-8 skolejenter (13-14 år gamle tipper jeg) med hver sin batteridrevne baby. De hadde hver sin vogn, stellebag, flaske og alt som hører med Endret 23. april 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1267 Del Skrevet 23. april 2007 Må jo skrive at jeg fant det som hører til TENS-maskinen, men jeg måtte visstnok sjekke med JM om det ble rett type for de fant ikke det varenummeret som sto i bruksanvisningen. Det er disse putene som skal festes på ryggen og de kommer visst i så mange ulike fasonger og typer. Også var jeg innom H&B og de sa det var helt trygt å spise opptil 6 tabletter om dagen med bringebærblad. Så da skal jeg lage meg te nå og ta 2 Kjente noen kynnere i går kveld en time etter at jeg tok en tablett, men jeg har alltid kynnere om kvelden da (er hundre prosent overbevist om at Tiny vil bli født om natta ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #1268 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg var innom McDonalds () når jeg var i byen og der så jeg 7-8 skolejenter (13-14 år gamle tipper jeg) med hver sin batteridrevne baby. De hadde hver sin vogn, stellebag, flaske og alt som hører med ← De har prosjekt på skolen, vet jeg. Ganske preventivt får man håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #1269 Del Skrevet 23. april 2007 Spekulerer du i sånt? ← Må tilstå at jeg vasket gulvet og tok en klesvask i vaskekjelleren før jeg gikk til legen... For å sørge for at blodtrykket hold seg, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #1270 Del Skrevet 23. april 2007 Dere, hva med å tisse i ett engangskrus først for eksempel?? Litt lettere å treffe det lissom... Eller ett syltetøyglass for de som sliter skikkelig ← Genialt!!! Sliter jo med det samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1271 Del Skrevet 23. april 2007 lubelillen Synes jeg ser det for meg ja Nå står middagen i ovnen og jeg har fått meg en stor kopp te. Sovna på sofaen etter bytur i dag så fikk ikke strøket klær. Men har fått gjort halvparten av arbeidet jeg må ha ferdig til i morgen, og fikk bestilt time hos fysioterapeut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. april 2007 #1272 Del Skrevet 24. april 2007 jeg synes du holder at høyt aktivitetsnivå til å være så langt på vei. håper jeg er like sprek om 5 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. april 2007 Forfatter #1273 Del Skrevet 24. april 2007 Prøver å være aktiv men kroppen er ikke alltid helt enig med meg for tiden Siste arbeidsdag i dag! I dag må jeg komme gjennom til jobcentre eller få tak i noen andre som kan fortelle meg hvordan man starter permisjon tidligere enn planlagt. Hvis det er så enkelt som å hente en sykemelding hos legen så er jo det greit. Er i alle fall alt for sliten til å jobbe mer nå, så hvis jeg må gå ut i permisjon uten permisjonspenger så får det heller bli sånn. Skal til jordmor om 2 timer. Har ikke vært hos henne på rundt 5 uker nå så det blir spennende å se hvordan han ligger, hvor godt hodet er festet, modning osv. Noen som vet om de foretar undersøkelser (gynekologiske) så sent i svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. april 2007 #1274 Del Skrevet 24. april 2007 Veldig rart og veldig deilig med siste arbeidsdag. Men får du noe særlig permisjon? Snakket med ei som hadde bodd i England da hun fikk sønnen sin, og hun måtte ta ulønnet permisjon for å få være sammen med sønnen utover tre måneder eller noe sånt. "Stay at home mom". Og barnehagetilbudet til så små var visst heller ikke noe greit, så de måtte skaffe au pair. Nå er det noen år siden, da, så ting har kanskje endret seg? Foretar de gynekologisk undersøkelse noen som helst gang i løpet av svangerskapet? Jeg har ikke vært med på det. Tror de tar det på seksukerskontrollen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 24. april 2007 #1275 Del Skrevet 24. april 2007 Lykke til hos jordmor! Jeg har heller ikke hatt noen GU i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. april 2007 Forfatter #1276 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Får 112 pund i uka i permisjon i maks 39 uker Barnehagetilbud er ikke så verst i denne byen, men det koster mer enn i Norge og det eneste man får er litt mindre skatt (får noen slags kuponger av arbeidsgiver) Hei Kakao Endret 24. april 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. april 2007 Forfatter #1277 Del Skrevet 24. april 2007 Da har jeg vært hos jordmor. Har blitt flyttet til "consultant led care", altså jeg må se en lege OG en jordmor fra nå av og jeg må til en annen fødeavdeling. De skal ringe meg fra sykehuset i dag for å sette opp første time med en lege der. Jordmor sa at når vannet gikk måtte jeg rett inn og få antibiotika, eller hvis jeg hadde rier som kom oftere enn 15 minutter. Hvis vannet gikk og det ikke kom noen rier inn 1-2 timer så måtte jeg inn og fødselen måtte igangsettes Det er noe jeg absolutt ikke vil, så her håper jeg på rier først og at vannet går helt på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. april 2007 Forfatter #1278 Del Skrevet 25. april 2007 for 37 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. april 2007 #1279 Del Skrevet 25. april 2007 37 uker!!!! Da er det ikke mange dagene/ukene igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. april 2007 #1280 Del Skrevet 25. april 2007 Forresten så hadde jeg en vanlig GU-undersøkelse første gang jeg var hos lege. Trodde det var helt vanlig jeg. Da sjekket h*n at ivmora mi lå fint, bekken og celleprøve. Det jeg trodde ikke var vanlig men som legen sjekket var brystene mine. H*n bare trykket og klemte etter kuler tror jeg. Dette var vel i uke9 kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå