Petra Prøvedokke Skrevet 22. april 2007 #1241 Del Skrevet 22. april 2007 Tenk at det snart er bebbis her ← :hoppe: gleder meg til å sladre når den tid kommer!! håper du sender en lite bilde av vidunderet også... ha en fin søndag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. april 2007 Forfatter #1242 Del Skrevet 22. april 2007 Kan ikke sende MMS til utlandet Men skal nok få lagt ut bilde her når vi er hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. april 2007 #1243 Del Skrevet 22. april 2007 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. april 2007 Forfatter #1244 Del Skrevet 22. april 2007 Nesten så fødselen startet nå Vi satt og spilte xbox og plutselig hørte jeg et utrolig høyt smell! Batteriet i den trådløse kontrolleren til mannen eksploderte mens han satt og holdt den. Jeg er sikker på at hjertet mitt stoppet i et par sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #1245 Del Skrevet 23. april 2007 Å HJELPES... Hvordan gikk det i natt????? jeg merker at jeg har blitt utrolig lettskremt etter at jeg ble gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. april 2007 #1246 Del Skrevet 23. april 2007 Det blir morsom tå følge med her inne framover nå, du er liksom først ute av den gjengen som jeg har fulgt med fra begynnelsen av, så det blir veldig gøy. Du starter vel fødebølgen du kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #1247 Del Skrevet 23. april 2007 Tenk om den har startet allerede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1248 Del Skrevet 23. april 2007 Drømte om fødsel i natt men ellers skjedde det ikke noe annet spennende enn utallige dobesøk Våknet i dag tidlig med hodepine. Det var 23 grader (17 grader ute) på soverommet og det er alt for varmt til å sove i. Vet ikke hvordan vi skal klare å holde temperaturen nede når et lite barn skal sove der inne. Planer for dagen: - Dra til Boots og kjøpe det som mangler til TENS-maskinen - Stikke innom H&B og spørre om bringebærtablettene - Kjøpe kaffe til mannen - Ringe og høre om jeg kan starte permisjon tidligere - Ringe fysioterapeuten for oppfølgingstime i juli - Stryke klær - Gjøre ferdig arbeid Håper jeg rekker alt dette da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2007 #1249 Del Skrevet 23. april 2007 Æsj, våknet med hodepine idag jeg og Håper det går seg til utover dagen for oss begge da... Høres ut som du har nok å gjøre ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #1250 Del Skrevet 23. april 2007 Ja her er det bare å sette i gang skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #1251 Del Skrevet 23. april 2007 Nei, du sier noe ang. temperatur på soverommet. Vi har morgensola stående rett inn. Så mye du skal gjøre i dag, da... Imponert! Jeg skal bare henge her, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1252 Del Skrevet 23. april 2007 Akkurat gomlet i meg tre bittesmå marssjokolader Dumt å la sånt stå i en skål på bordet... Nå kan jeg ikke ha mer sukker før time hos jordmor i morra ellers kan det jo slå ut på urinprøven Lurer på om jeg skal kjøre eller busse til byen i dag. Buss er jo litt billigere og miljøvennligere, men kan bli litt slitsomt spesielt siden bussen inn til byen kjører gjennom flere fartsdumpgater og fartsdumper er noe herk når man er høygravid Det føles ut som om at ungen blir dasket rundt inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. april 2007 #1253 Del Skrevet 23. april 2007 Du har nok å gjøre, ser jeg Lykke til med alle planene. Ha en fin dag, enten du velger buss eller bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1254 Del Skrevet 23. april 2007 Bleh.. Sitter og prøver å komme gjennom til Jobcentre Plus (de som tar seg av permisjon og sånt), men det er alltid opptatt og de har ikke en gang et køsystem på telefonen så må ringe opp igjen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #1255 Del Skrevet 23. april 2007 Kanskje vente til etter lunsjtid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1256 Del Skrevet 23. april 2007 Blir det bedre etter lunsj tror du? Det er ikke lunsj her i landet før om to timer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #1257 Del Skrevet 23. april 2007 Nå kan jeg ikke ha mer sukker før time hos jordmor i morra ellers kan det jo slå ut på urinprøven ← Spekulerer du i sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1258 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg "jukser" alltid litt med urinprøvene. Klarer ikke å holde meg unna søtsaker så i stedet drikker jeg 2-3 svære glass med vann om morgenen før timen, på den måten er jeg sikker på at kroppen har kvittet seg med "syndene" mine Hvis jeg hadde diabetes så ville det ha vist seg i urinen uansett hvor mye vann jeg drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. april 2007 #1259 Del Skrevet 23. april 2007 Er det jordmor som tar urinprøven der borte? Her må vi ha med hjemmefra, og det er ikke lett når man ikke ser det bittelille prøveglasset lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1260 Del Skrevet 23. april 2007 Nei tar med urinprøve hjemmefra. Kan ikke se glasset lengre jeg heller, men holder det sånn ca hvor jeg tror det hører hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå