Mrs N Skrevet 2. april 2007 Forfatter #1101 Del Skrevet 2. april 2007 Leggkramper er vonde når de står på, men jeg synes leggmuskelen blir verre og verre jeg. Vondt å gå ned trappene, og nå har hofta slått seg helt vrang Kom meg ikke ut av bilen i sted. Klarte bare ikke å trekke til meg foten selv, så mannen måtte løfte den for meg (det gjør nemlig ikke vondt hvis andre flytter foten min, bare når jeg selv prøver å bruke musklene i hoften. Når jeg går må jeg holde på hoften hele tiden for å i det hele tatt få med meg foten. Jeg kommer liksom vaggende nedover gaten med svær mage, den ene hånden på hofta og en halvspist brødskive/banan i den andre hånda. Kan man se mer høygravid ut enn det tro? Har fått bestilt time hos sykesøster så skal ta ny prøve for GBS neste onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. april 2007 #1102 Del Skrevet 2. april 2007 GBS??? Hva sier fysioterapauten til hofta di da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. april 2007 Forfatter #1103 Del Skrevet 2. april 2007 GBS = Gruppe B-streptokokker. Har ikke snakket med fysioterapeuten om hofta mi. Har kun sett henne for å diskutere blæren og musklene i det området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. april 2007 #1104 Del Skrevet 3. april 2007 Hmmm, det høres jo ikke så godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. april 2007 Forfatter #1105 Del Skrevet 3. april 2007 Nei, det er ikke noe godt egentlig I dag er jeg sliten. Jobbet for mye i går tror jeg. Må prøve å kutte ned på arbeidsmengden kjenner jeg. Egentlig er jo alle andre på påskeferie for tiden, så det er jo litt urettferdig at jeg må jobbe Jeg målte magen i går, altså rundt livet, og den var 104 cm Jeg har vanligvis hatt en mage på rundt 78-79 cm, så det er litt forskjell. Men den var 103 cm for 2 uker siden da, men det kommer vel an på hvordan han ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. april 2007 #1106 Del Skrevet 3. april 2007 Ja du må passe å hvile nok nå Ellers kan du ende opp med for tidlig fødsel vet du litt for alle vondtenen dine. Godt du har mammaen din hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. april 2007 #1107 Del Skrevet 3. april 2007 Måle magen rundt har jeg ikke prøvd enda. *finner målband og setter igang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. april 2007 Forfatter #1108 Del Skrevet 3. april 2007 Hva ble det smile? Jeg gjorde det bare på impuls en dag, bare for å se hvor stort det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. april 2007 #1109 Del Skrevet 4. april 2007 Måling av magen er artig, stesønnen måler annen hver uke for å se om jeg har fått større mage enn faren hans Stakkars gubben... Men nå tror jeg magen min endelig har vokst fram hans . Du må ta det med ro og slappe av i påsken, for det høres ikke helt bra ut å være deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. april 2007 Forfatter #1110 Del Skrevet 4. april 2007 lubelillen for 34 uker i dag! Og jeg er offisielt lei av å være gravid. Lei av stor mage, liten blære, trykk på ribbein og lekkende pupper. Nå må han da komme ut snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. april 2007 #1111 Del Skrevet 4. april 2007 34 uker... det er noen igjen, men det er jaggu ikke mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. april 2007 #1112 Del Skrevet 4. april 2007 Hva ble det smile? ← Må ha glemt igjen målbandet hos mamma etter all strikkinga mi. Det var iallefall der jeg brukte det sist. Men jeg kan jo ta en tommestokk og brette rundt for 34 uker!!! Skjønner du er lei av å være altså men jeg tror egentlig ikke du ønsker at den kommer rikitg enda??? Ei venninne av meg fikk prematur barn og det er ikke noe å trakte etter sier hun til meg når jeg sier at jeg er skikkelig fødeklar. Vi får knipe igjen og tenke på det beste for den lille!!! Ha en god onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. april 2007 Forfatter #1113 Del Skrevet 4. april 2007 Nei, men han kan godt komme om 3 uker Nå har jeg pakket sykehusbagen og bleiebagen. Plutselig virker fødselen så mye nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. april 2007 #1114 Del Skrevet 4. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. april 2007 #1115 Del Skrevet 4. april 2007 34 uker! Hold ut - ikke mange ukene igjen nå Termin regnes fra to uker før termindato til to uker etter, så om en fire ukers tid er det ingen fare om babyen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. april 2007 Forfatter #1116 Del Skrevet 4. april 2007 Krysser fingrene for at han kommer mellom 37 og 40 uker. Vil helst ikke gå over tida. Men mora mi ble igangsatt med alle oss tre da... Håper det ikke er "arvelig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. april 2007 Forfatter #1117 Del Skrevet 5. april 2007 I dag klokken 18 skal vi på parentcraft (altså sånn svangerskapskurs eller hva det heter i Norge). Det blir spennende! Lurer på om de skal vise oss skrekkfilmer fra ulike fødsler? Har vært oppe fra klokka 8 i dag. Våknet av at jeg var skrubbsulten og Tiny drev på å dunket noe veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. april 2007 #1118 Del Skrevet 5. april 2007 Heldigvis vekker ikke *piiip* meg, men det gjør derimot en sprengfull blære Tror *piiip* er ganske bedagelig av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. april 2007 Forfatter #1119 Del Skrevet 5. april 2007 Står vanligvis opp én gang i løpet av natta for å gå på do. Gjør det nesten automatisk nå Nei, Tiny har en vane med å vekke meg hvis jeg egentlig burde ha spist noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. april 2007 Forfatter #1120 Del Skrevet 6. april 2007 Da har vi vært på sykehuset og blitt undervist i hvordan babyer blir født Fikk ganske mye nyttig informasjon om smertestillende og når man bør komme inn på sykehuset. Neste gang skal vi på omvisning på fødeavdelingen så det blir spennende. I dag skal vi kjøpe påskeegg Jeg har gledet meg i 4 måneder så det blir deilig å endelig få lov til å spise et påskeegg! Eggene er litt annerledes i dette landet enn hva dere får i Norge. Her er påskeeggene som kjempestore kinderegg, altså hule sjokoladeegg. Jeg skal ha et Maltesers påskeegg og det har små kjekskuler i sjokoladen så det er ganske namme! Ellers var vi på Boots (et slags apotek/parfymeri) og hentet en gratis bleieveske. Kjøpte flere ammeinnlegg og en pakke bleier. Handlet vel for 52-53 pund men måtte bare betale 17 pund siden jeg hadde fått så mange kuponger fra de i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå