smile Skrevet 26. februar 2007 #921 Del Skrevet 26. februar 2007 Plastlaken var ikke så dumt nei, vi har en 4 uker gammel seng til maaaaange tusen så det vill e jo vært litt dumt å ødelegge den. Men jeg tenker å legg badehåndkle over også mot slutten, men jeg venter nok noen uker enda. Jeg vil tro de tar kontakt dersom blodprøvene ikke er bra ja. Det er iallefall normal praksis i Norge. Det teppet du skal strikke var kjempefint!!! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. februar 2007 #922 Del Skrevet 26. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. februar 2007 #923 Del Skrevet 27. februar 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #924 Del Skrevet 27. februar 2007 smile, lubelillen og angelou Koselig med besøk da Huff, klarer ikke å la være å spise søtsaker for tiden. Synes all mat inneholder sukker, så det er vanskelig å begrense sukkerinntaket Det er ikke sånn at jeg setter meg ned med en svær eske med konfekt, men det er jo sukker i frokostblandingen, i syltetøyet, i bollene, i twisten Å hellige viljestyrke, hvorfor har du forlatt meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 #925 Del Skrevet 27. februar 2007 det er jo omtrent umulig å holde seg helt unna sukker, da... jeg konsentrerer meg om å holde meg unna godteri, jeg. ihvertfall hjemme hos meg selv. -hvis jeg får det servert, derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 27. februar 2007 #926 Del Skrevet 27. februar 2007 Oi, må du holde deg unna syltetøy og all mat som det er sukker i, også? Holde seg unna godteri går kanskje til nød.. (lett for meg å si, som ikke må ) Men ellers, så er det jo sukker i det meste. :klø: Kan du ikke spise frukt en gang? Appelsinene blir jo gode nå mot påske. Kan du spise sukker etter at babyen er født, eller gjelder det også når du ammer? (hvis du skal det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #927 Del Skrevet 27. februar 2007 Skal egentlig holde meg unna all sukker og alle meieriprodukter i 1-2 uker for å se om soppen går bort, men jeg gir snart opp for jeg finner ikke noe å spise lenger Jeg kunne ha hatt frokostblanding uten sukker, men jeg blir uvel av soyamelk og det går jo ikke an å spise tørr frokostblanding! Eneste jeg har funnet å ha på brødskiva i dag er kaviar (sjekket ikke etter sukker en gang) og en stakkarslig skive med kokt skinke Jeg pleier vanligvis å like pålegg som ost, smøreost, nugatti , leverpostei, philadelphia, salami... Men alt dette er nå fy-fy mat (leverpostei, philadelphia, salami får jeg ikke spist uansett pga bakteriene i de, men likavel liksom). Fruktsukker går bra da, men kan ikke ha mer enn 2 om dagen (altså 2 frukter).. Tenk å ta mat(gleden) vekk fra en gravid (snart høygravid til og med!) dame da! Skamme seg burde de ha gjort Huff... Sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #928 Del Skrevet 28. februar 2007 Sitter oppe ennå jeg.. Mini har fest der inne tror jeg, for nå har han holdt mammaen sin oppe i 2 timer med spark og hikke Han begynner å bli ordentlig sterk nå kjenner jeg, nesten så jeg skvetter til når han sparker fra seg. for 29 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 28. februar 2007 #929 Del Skrevet 28. februar 2007 Tenk å ta mat(gleden) vekk fra en gravid (snart høygravid til og med!) dame da! Skamme seg burde de ha gjort ← Veit korleis du har det... Tenkte eg skulle prøve å bake slik sunn gulrot-kake i helga eg, lenge sidan eg har kost meg med noko som smakar søtt... Har du noko du tyr til når søtsuget blir for stort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 28. februar 2007 #930 Del Skrevet 28. februar 2007 Tenk å ta mat(gleden) vekk fra en gravid (snart høygravid til og med!) dame da! Skamme seg burde de ha gjort ←Enig! Slemt gjort! Håper soppen roer seg. Hva med maiskolber? Og avokado. Eller går de som frukt? Usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #931 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ronja: Hei! Nei, egentlig ikke.. Men i går lagde jeg meg ristet brød med bittelitt syltetøy på (den med 50% mindre sukker) Kakao: Nei, tror det er grønnsaker? Usikker på avokado, men jeg er allergisk mot avokado uansett så Jobbet til klokka halv fire i natt for å rekke en deadline. Har aldri hatt problemer med sene kvelder/netter før, men knøttet liker det tydeligvis ikke! Han holdt meg våken til klokka fem med denne konstante snuingen sin. Flere ganger trodde jeg seriøst at han hadde fått lagd hull på magen Jeg tror han var sulten for jeg ble plutselig veldig sulten. Men jeg sovnet før jeg fikk spist noe så han vekte meg igjen i dag tidlig i stedet. Men i dag skal jeg dra på butikken og kjøpe melk! Jeg gir offisielt opp å ikke drikke/spise meieriprodukter! Holder jo på å sulte ihjel her og jeg synes liksom at jeg trenger all den energien jeg kan få akkurat nå. Får heller bare leve på canesten-piller til i mai, det går sikkert på en eller annen måte. Kanskje jeg skal kjøpe en boks med sjokoladeis mens jeg er på butikken Endret 1. mars 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #932 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Er så trett i dag. Eller, var trett i går når jeg ikke fikk mine 9 timer med søvn. Så jeg sov til 12 i dag i stedet Må jobbe lenge i dag og hele dagen i morgen, men så er det helg! Skal prøve å få strikket ferdig babyteppet nå i helgen. Det ser kjempebra ut så langt i alle fall Jeg må si at jeg føler meg rar i kroppen i dag.. Våknet et par ganger i dag tidlig av magekramper/smerter (kan ha vært blæren også), føler meg utrolig slapp, litt svimmel og småkvalm.. Rare greier Endret 1. mars 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mars 2007 #933 Del Skrevet 1. mars 2007 Men du ranglet jo bra i natt må jeg si så kanskje du føler deg uvel av det??? Jeg får ikke til å rangle lenger jeg.. Er det lenge siden du kjente at dne lille begynte å hikke eller??? Har ikke kjent det enda ja. Huff, det må være slitsomt med den dietten ja. Når jeg skulle bli kvitt sopp kuttet jeg ut sukker og gjør, ikke melk... :klø: Får håpe du får i deg mat så du blir mett da! Ha en fin kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #934 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei smile Ja, jeg tror ikke kroppen tåler å rangle lenger. Jeg har alltid kunnet rangle til 5-6 om morgenen og så stå opp i 11 tiden neste dag. Hikkingen begynte rundt 25 uker tror jeg. Men det er først de siste 2 ukene at jeg har kunnet kjenne det på utsiden av magen (vanligvis kjenner jeg det helt nederst i livmoren og må trykke hånden litt inn i magen for å kjenne det på utsiden). Vet ikke helt hva han får hikke av, men det skjer som oftest når jeg ligger i senga om kvelden. Hjalp det å kutte ut sukker og gjær da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #935 Del Skrevet 2. mars 2007 Føler meg like dårlig i dag, men ikke så trett.. Fikk absolutt ikke sove i går, må ha vært denne insomniaen de snakker om at gravide skal kunne få. Tror jeg sovnet i 2 tiden og da hadde jeg gått og lagt meg klokka 11 I dag tidlig tror jeg at jeg våknet hvert 5. minutt fra klokka 7 til jeg sto opp klokka 9. Fryktelig irriterende. Bare 8 timer til jeg kan ta helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. mars 2007 #936 Del Skrevet 2. mars 2007 Håper du får ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #937 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) angelou Trodde jeg skulle dø av sult når jeg våknet i dag tidlig. Våknet et par ganger tidligere om morgenen av at jeg var sulten, men var for trøtt til å stå opp. Men det straffet seg senere ja! Knøttet var i full aktivitet til slutt og var tydeligvis også sulten. Før jeg ble gravid hadde jeg omtrent aldri en sånn sulthetsfølelse som det jeg har nå, så man merker at det er mer behov for maten ja. Ellers fant jeg ut i går at den bagen som vi hadde håpet ville passe til vogna vår ikke passer fordi den er lagd på en annen fabrikk, og de har ikke tenkt å lage en som kan passe heller. Det var ganske skuffende Men får heller prøve å gjøre det beste ut av det. Jeg skal ta ned vogna fra loftet i slutten av denne måneden (mora mi kommer over i slutten av måneden og blir til midten av april) så da ser jeg sikkert at det ikke er behov for den bagen. Jeg tenkte på å kanskje kjøpe en såkalt cosytoe (en slags sovepose) sånn at Tiny har noe mykt å ligge på. F.eks. denne. Man skal jo strengt tatt ikke behøve denne bagen da, siden vognen er beregnet for de helt små til de litt større, men det bare irriterer meg litt fordi vi sto i butikken og måtte velge en farge også valgte vi den sorte og ikke den grønne som de senere lagde en bag for. Sliter også litt med strikkingen av babyteppet mitt.. Når jeg var ferdig med første delen av det la jeg merke til at jeg hadde gjort en feil 20 rader før (mangler én rød maske sånn at det ene hjertet ser litt rart ut), og tanken på å måtte gjøre om 20 rader var nesten litt for mye for en hormonbombe Men jeg får heller bare gjøre det sånn at det blir rett. Vil jo gjerne at teppet skal se bra ut Endret 3. mars 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 3. mars 2007 #938 Del Skrevet 3. mars 2007 Søren, så synd med den baggen! Skal ikke være lett dette med barnevogn, altså. Det der med strikkinga hørtes ut som noe jeg kunne ha gjort. Jaja, lenge til knøttet dukker opp, men allikevel litt jobb, ja. Jeg er snart ferdig med min første babykofte i str 6 mnd. Mulig jeg prøver på babyteppe etterpå. Jeg får se, er ikke noen racerstrikker. Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2007 #939 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei på deg vennen min Søren så synd med bagen ja Er det noen andre lignende bager som kanskje kan passe tro?? Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. mars 2007 #940 Del Skrevet 4. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå