Vingedama Skrevet 1. februar 2007 #801 Skrevet 1. februar 2007 Du har imponerende god oversikt og kontroll
Kakao Skrevet 1. februar 2007 #802 Skrevet 1. februar 2007 Signerer lubelillen! Hvordan fant du ut hva du trenger og sånn? Jeg sliter med at jeg er litt blank og uerfaren, vet ikke helt hvor jeg skal starte hen. (hehe, kanskje med å kopiere lista di ). Tror krabaten min er glad hun skal være i magen ei god stund til, så mamman og pappan rekker å finne ut av alt.
Mrs N Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #803 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Har kjøpt en del ukeblader for gravide og de kommer alle med slike handlelister, og Mothercare har flere lister på siden deres Jeg er ekstremt organisert da, og hater å la ting ligge til siste øyeblikk, så her skal omtrent alt handles inn før termin ellers får jeg ikke ro Endret 1. februar 2007 av Mrs N
Kakao Skrevet 1. februar 2007 #804 Skrevet 1. februar 2007 Hihi, ja, jeg liker også å ha ting i orden. Derfor jeg føler meg litt lost før jeg kommer inni det. Blir gøy å handle inn ting og tang. (Må bare kaste unna skrot før vi handler... )
Mrs N Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #805 Skrevet 1. februar 2007 Må dessuten få anbefale på det sterkeste å spre utgiftene over flere måneder. Vi har ingen vi kan arve fra så hvis vi skulle ha kjøpt ny seng, vogn, bleier, klær, vippestol osv osv i løpet av én måned så tror jeg nok de ville ha ringt fra kredittkortselskapet
Petra Prøvedokke Skrevet 2. februar 2007 #806 Skrevet 2. februar 2007 her er det orden i sakene, ja! må nok stjele den lista di etterhvert... hos oss er det innkjøpsstopp frem til det som skal bli barnerommet er ferdig pusset opp! men vi har en del å arve fra, da! gleder meg til eggene kommer i posten!! du er kjempegrei, altså! det skal du vite!! ha en super helg!
Mrs N Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #807 Skrevet 2. februar 2007 Skal sende eggene dine i dag Petra (så er de nok hos deg om 3-4 dager) Vi skulle ha malt taket på det som skal bli barneværelse, men har ikke fått gjort det ennå. Men jeg har planlagt å gjøre dette i mars/april når mora mi kommer på besøk og da er det jo ennå litt tid igjen (han skal jo sove på vårt rom først uansett så). Når vi var på Mothercare i går så kunne jeg ikke finne en pakke med tre ruller med bleieposer til bleiebøtta. De har det som tilbud på hjemmesiden deres til 9,99 pund for 3 stk. Men alt jeg fant i butikken var én rull til 4,49 Kanskje jeg må bestille den fra nettet? Må i alle fall få kjøpt inn de rullene ellers kan vi ikke bruke bøtta i det hele tatt
angelou Skrevet 2. februar 2007 #808 Skrevet 2. februar 2007 Hei. Bare innom for å ønske deg ei god helg, og ei strålende uke
Mrs N Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #811 Skrevet 2. februar 2007 God helg! Har vært i byen og betalt inn noen sjekker og jeg må si at det er tungt å gå for tiden. Blir fort sliten, andpusten og synes ikke det er noe kos å dra rundt på denne magen hele tiden Det hjelper jo ikke akkurat at det føles som om jeg har fått 20-30% nedsatt lungekapasitet på grunn av mangel på plass i brystkassen. Høres jo ut som om jeg har elendig kondis for tiden Fikk kjøpt bringebærtabletter da. De sa fra 36 uker, men jeg skal dobbeltsjekke med jordmor.
Holly Hobbie Skrevet 2. februar 2007 #812 Skrevet 2. februar 2007 De sa 36 uker til meg ogsaa. Har faktisk ikke vaert innom Mothercare, jeg, som trolig den eneste vordende mor i UK! Men det er bare fordi den ligger et stykke unna, ellers hadde jeg nok vaert fast gjest! Oensker deg en god helg!
Mrs N Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #813 Skrevet 2. februar 2007 Noen sier 36, noen sier 32. Noen sier 36 for tablettene men 32 for teen. Forvirrende greier God helg ja
Holly Hobbie Skrevet 2. februar 2007 #814 Skrevet 2. februar 2007 Innbiller meg at det er fordi tablettene er sterkere. Man faar nok i seg mer av dem enn av teen, tror jeg.
Liljen Skrevet 4. februar 2007 #815 Skrevet 4. februar 2007 Hei hei Hva er bringebærtabletter?? ble nyskjerrig, ikke noe jeg har hørt før.. Ha en strålende søndag. stor
Mrs N Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #816 Skrevet 4. februar 2007 Liljen: De kan hjelpe til med på å forberede livmoren og livmormunn/hals til å bli mer elastisk, samt at noen mener at man blir mer elastisk i mellomkjøttet og ikke revner så mye under fødselen De skal bare tas på slutten av svangerskapet fordi de kan forårsake sterke kynnere og noen påstår også at de kan forhaste fødselen
Mrs N Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #817 Skrevet 4. februar 2007 Usj for en stygg sak! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/03/490914.html
Mrs N Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #818 Skrevet 5. februar 2007 Har vært hos legen for en sjekk og symfysemålet mitt har gått opp fra 23 cm i uke 23 til 29(!) cm i uke 25+5! Jeg håper at det bare skyldes god plass og masse fostervann Hadde ingenting galt med urinen i alle fall, så det er ikke noe svangerskapsdiabetes i hvert fall. Blodtrykk og alt sånt var også fint. Kanskje jeg burde høre på mora mi når hun sier at vi får store barn i vår familie (jeg var 3,5 kilo og brødrene mine var 3,7 og 4,1 kilo som er bittelitt større enn gjennomsnittet den gangen).
Mrs N Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #819 Skrevet 5. februar 2007 Jeg glemte å si at når han skulle måle symfysen så påsto han at jeg hadde veer Joda, jeg har noen kynnere av og til men akkurat da så kjente jeg ingenting! Og han påsto hele tiden at jeg måtte være mer enn snart 26 uker, og sjekket journalen min 3-4 ganger før han ga seg! *mumle* Jeg liker ikke mannlige leger lenger.. De bare freaker meg ut
Holly Hobbie Skrevet 6. februar 2007 #820 Skrevet 6. februar 2007 Sikker paa at legen maalte riktig?! 29 cm hoeres unektelig ganske stort ut! Men som du sier, det kan komme av mye fostervann, og ikke noedvendigvis en diger baby! Uansett kan det vel stoppe opp litt ogsaa, slik at du ikke blir saa mye stoerre paa en liten stund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå