Eeyore Skrevet 1. januar 2007 #641 Del Skrevet 1. januar 2007 Innom for å ønske deg et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 2. januar 2007 #642 Del Skrevet 2. januar 2007 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #643 Del Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår alle sammen Bare 2 dager til UL nå Er så spent at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg Håper vi kan se kjønnet sånn at vi endelig kan få vite hva det er! Ellers vekker magetrollet meg klokken 9 hver morgen. Jeg må stå opp og spise noe ellers roer h*n seg ikke ned Var på Toys r us på lørdag og kjøpte noen pakker med bleier og kluter. De sendte oss noen kuponger så totalt sparte vi 9 pund. Kjøpte en pakke fra Huggies og en fra Pampers siden vi ikke vet hvilken vi vil bruke. Fikk også medlemskort og kuponger fra Boots i dag, bl.a. for en gratis stelleveske (ved kjøp av Huggies). Det er ikke det at vi trenger kuponger så mye, men jeg har blitt helt besatt av slike ting i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #644 Del Skrevet 2. januar 2007 Oj, jeg glemte å skrive at i dag starter Desperate Housewives på C4! :hoppe: Dette har jeg ventet lenge på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. januar 2007 #645 Del Skrevet 2. januar 2007 Trodde det bare var mat man ble besatt av jeg Godt nyttår forresten! Spennende med UL da! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. januar 2007 #646 Del Skrevet 2. januar 2007 Så gøy med en UL til! Har dere ønsker om kjønn, eller like glad uansett? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #647 Del Skrevet 2. januar 2007 Kan jo bli besatt av flere ting da angelou Eeyore: Nei, det er akkurat det samme det egentlig. Vil bare gjerne vite hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. januar 2007 #648 Del Skrevet 2. januar 2007 Men sikker kan man jo ikke være uansett Min minste nevø skulle egentlig hete Anna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #649 Del Skrevet 2. januar 2007 Nei, det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #650 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg leste i en bok i dag at fosteret får hodehår i uke 20. Spennende! Lurer på hvilken farge det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 2. januar 2007 #651 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei! Tenkte jeg bare skulle spørre om lov til å lese i dagboken din. Har vært smugtitter en stund, men ville liksom bare "vise meg frem" Synes det er så spennende å følge med på hvordan forskjellige vordende mødre opplever svangerskapet. Sluker all informasjon jeg kommer over, i håp om å være klar den dagen vi bestemmer oss for å få barn. Godt nyttår forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #652 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei kinny! Alltid koselig med nytt fjes vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #653 Del Skrevet 2. januar 2007 Det går så fort fremover her altså. Tenk at du allerede er 20, snart 21, uker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #654 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, enig med deg Toblis. Dagene går fryktelig fort synes jeg. Plutselig er det fredag igjen og "ny" uke for knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #655 Del Skrevet 3. januar 2007 21 uker i dag Våknet av at lilletrollet sparket i dag. H*n har drevet med det mye i det siste. Vekker meg vanligvis rundt 8-9 tiden og gir seg ikke før jeg har stått opp og spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. januar 2007 #656 Del Skrevet 3. januar 2007 Hihi - "mamma, jeg er sulten!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #657 Del Skrevet 3. januar 2007 Hehehe. Ja, noe sånt Vet ikke om den gjør det bevisst, men det skjer i alle fall hver morgen og kveld nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. januar 2007 #658 Del Skrevet 3. januar 2007 Godt nyttaar!! Vi hadde visst en nesten identisk loerdag - vi var ogsaa paa Toys'R'Us og kjoepte bleier og diverse andre ting paa salg! Vi fikk ikke brukt kupongene, da. Har allerede faatt den Huggies-bagen i hus fra Boots, synes den lukter litt vel plastikk, men den er sikkert grei. Spennende med UL i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #659 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har ikke vært på Boots på leeenge, men skal prøve å få dratt dit snart så jeg får den bagen. Jeg har allerede kjøpt en bleiebag hos Mothercare da, men det er alltid kjekt med ting som er gratis Nå har vognen kommet forresten! En snill mann kom og leverte den på døra her. Han stirret noe så enormt på magen min og ble plutselig så behjelpelig og ville bære esken helt inn for meg og greier Han har vært her før (jobber for linx24, er det ikke det de heter? Link kanskje...) og han har aldri tilbudt seg å bære noe inn før. Jeg må ha fått ordentlig tydelig gravidmage nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #660 Del Skrevet 3. januar 2007 Forresten, denne er ganske morsom for dere som er gravide: http://google.baby-gaga.com/ Jeg har lagret den som startside i Firefox så nå kan jeg følge med på den tickeren selv om vi ikke får lov til å bruke den her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå