Mrs N Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #621 Skrevet 21. desember 2006 God jul til deg/dere og Holly!
Vingedama Skrevet 22. desember 2006 #622 Skrevet 22. desember 2006 Hvordan går det i den lille byen din? Håper juleroen kan senke seg over den snart. Skikkelig fælt... Håper det går bra med deg
Eeyore Skrevet 23. desember 2006 #624 Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og mannen en riktig god jul
Petra Prøvedokke Skrevet 23. desember 2006 #625 Skrevet 23. desember 2006 vil bare ønske deg og mannen og magen en kjempefin jul!!!! mange
Liljen Skrevet 23. desember 2006 #627 Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg en fantastisk God Jul stor stor
Mrs N Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #628 Skrevet 23. desember 2006 Takk Liljen Opplevde noe morsomt i dag. Jeg satt og spilte xbox og glemte å slå av vibrasjonen på kontrolleren, så når personen jeg spilte med ble slått vibrerte det ganske kraftig i magen (fordi jeg satt med kontrolleren rett over magen). Knøttet fikk virkelig fart på seg da
Mrs N Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #629 Skrevet 25. desember 2006 I går kjente vi bevegelser på utsiden av magen for første gang! Jeg kjente det på innsiden og mannen kjente det på utsiden. Kjempespennende!
Eeyore Skrevet 25. desember 2006 #630 Skrevet 25. desember 2006 Så gøy, da kan mannen liksom endelig få være med på graviditeten Jule
Mrs N Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #632 Skrevet 28. desember 2006 I dag er jeg sår og øm i magemusklene etter at knøttet har holdt på i natt Men h*n er tilgitt! 7 dager til UL nå
Eeyore Skrevet 28. desember 2006 #633 Skrevet 28. desember 2006 *drømme-drømme* Litt misunnelig nå ja...
Liljen Skrevet 28. desember 2006 #635 Skrevet 28. desember 2006 Hei hei Og 20 uker :hoppe: Så utrolig gøy å kjenne liv da Bare nyt det. ha en strålende kveld stor
Mrs N Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #636 Skrevet 30. desember 2006 Nå har vi bestilt vogn! Den kommer om omtrent en uke. Dette er denne vognen vi gikk for til slutt. Fikk de på Mothercare til å sjekke at setet passet inn i bilene så alt er bare bra (må ha den i passasjersetet i min bil, men det går bra for jeg har ikke airbag der uansett). Den er utrolig enkel å trille siden den har 3 hjul. Kjempefornøyd med den så langt! Nå trenger vi bare noe å ha oppi vognen Knøttet er fryktelig aktiv for tiden. I dag har h*n heldigvis trukket bena ut fra området rundt skambeinet så i dag kan jeg bevege meg litt friere. H*n prøver nå å komme ut gjennom navlen og har sparket i det området flere ganger i dag (jeg mistenker at h*n tror det er en trampoline). Ellers har jeg gått opp rundt 2 kilo siden uke 17, men alt ligger rundt magen og puppene. Har måtte bytte ut alle BH-ene så nå bruker jeg 95 DD Buksene passer akkurat like godt, men er litt strammere rundt magen, så jeg tror ikke jeg har lagt på meg noen andre steder Torsdag er det UL
Mrs N Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #637 Skrevet 31. desember 2006 Nå begynner jeg å bli litt småbekymra for vekta mi. Jeg har gått fra 75,2 kg i uke 17 til 77,6 kg i uke 20 og i dag tidlig veide jeg 79,2 kg. Det er jo en ganske drastisk vektøkning? Jeg har ikke merket at noen deler av kroppen har blitt spesielt større (men har jo ikke målt magen heller da), men føttene er i hvert fall ikke hovne eller noe slikt... Driver kroppen og lagrer fett i tilfelle morgenkvalmen skulle komme tilbake eller?
Petra Prøvedokke Skrevet 31. desember 2006 #638 Skrevet 31. desember 2006 jeg får si som alle sier til meg; slutt å bekymre deg for vekta. du er gravid!! -har inntrykk av at det meste er normalt, og så lenge du ikke propper i deg sukker og fett hele tiden, så skal du se det ikke er noe å bekymre seg for!! ha en flott nyttår, Mrs N. mange
Liljen Skrevet 31. desember 2006 #639 Skrevet 31. desember 2006 Det var en utrolig fin vogn Gleder meg til det blir vår tur å plukke ut slik... Og så er jeg enig med Petra P. Slutt å bekymre deg for kiloene, du er gravid Riktig Godt Nytt År. stor Nyttårs-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå