Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det i den lille byen din? Håper juleroen kan senke seg over den snart. Skikkelig fælt...

Håper det går bra med deg :klem:

Skrevet

vil bare ønske deg og mannen og magen en kjempefin jul!!!!

mange :klem:

Skrevet

Innom for å ønske deg en fantastisk

God Jul

stor stor :klem:

Skrevet

Takk Liljen :klem:

Opplevde noe morsomt i dag. Jeg satt og spilte xbox og glemte å slå av vibrasjonen på kontrolleren, så når personen jeg spilte med ble slått vibrerte det ganske kraftig i magen (fordi jeg satt med kontrolleren rett over magen). Knøttet fikk virkelig fart på seg da :ler:

Skrevet

I går kjente vi bevegelser på utsiden av magen for første gang! :hoppe:

Jeg kjente det på innsiden og mannen kjente det på utsiden. Kjempespennende! :)

Skrevet

Så gøy, da kan mannen liksom endelig få være med på graviditeten :)

Jule :klem:

Skrevet

I dag er jeg sår og øm i magemusklene etter at knøttet har holdt på i natt :ler:

Men h*n er tilgitt! :)

7 dager til UL nå :hoppe:

Skrevet

Hei hei

Og :hoppe: 20 uker :hoppe: :hoppe:

Så utrolig gøy å kjenne liv da :) Bare nyt det.

ha en strålende kveld

stor :klem:

Skrevet

Nå har vi bestilt vogn! :hoppe:

Den kommer om omtrent en uke. Dette er denne vognen vi gikk for til slutt. Fikk de på Mothercare til å sjekke at setet passet inn i bilene så alt er bare bra (må ha den i passasjersetet i min bil, men det går bra for jeg har ikke airbag der uansett).

Den er utrolig enkel å trille siden den har 3 hjul. Kjempefornøyd med den så langt!

Nå trenger vi bare noe å ha oppi vognen :ler:

Knøttet er fryktelig aktiv for tiden. I dag har h*n heldigvis trukket bena ut fra området rundt skambeinet så i dag kan jeg bevege meg litt friere. H*n prøver nå å komme ut gjennom navlen og har sparket i det området flere ganger i dag (jeg mistenker at h*n tror det er en trampoline).

Ellers har jeg gått opp rundt 2 kilo siden uke 17, men alt ligger rundt magen og puppene. Har måtte bytte ut alle BH-ene så nå bruker jeg 95 DD :sjokkert: Buksene passer akkurat like godt, men er litt strammere rundt magen, så jeg tror ikke jeg har lagt på meg noen andre steder :)

Torsdag er det UL :hoppe:

Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt småbekymra for vekta mi.

Jeg har gått fra 75,2 kg i uke 17 til 77,6 kg i uke 20 og i dag tidlig veide jeg 79,2 kg. Det er jo en ganske drastisk vektøkning? :sjenert:

Jeg har ikke merket at noen deler av kroppen har blitt spesielt større (men har jo ikke målt magen heller da), men føttene er i hvert fall ikke hovne eller noe slikt...

Driver kroppen og lagrer fett i tilfelle morgenkvalmen skulle komme tilbake eller? :(

Skrevet

jeg får si som alle sier til meg; slutt å bekymre deg for vekta. du er gravid!!

-har inntrykk av at det meste er normalt, og så lenge du ikke propper i deg sukker og fett hele tiden, så skal du se det ikke er noe å bekymre seg for!!

ha en flott nyttår, Mrs N.

mange :klem::klem:

Skrevet

Det var en utrolig fin vogn :) Gleder meg til det blir vår tur å plukke ut slik... :sjenert:

Og så er jeg enig med Petra P. Slutt å bekymre deg for kiloene, du er gravid :)

Riktig Godt Nytt År.

stor Nyttårs- :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...