Vingedama Skrevet 14. desember 2006 #601 Del Skrevet 14. desember 2006 18 uker allerede! Tida går fort... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #602 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Capri, kakao, angelou og Lillelubben Ja, det har gått fort nå synes jeg. Er fryktelig sulten for tiden. Det nytter ikke hva jeg spiser, og dessverre ender slik konstant sult ofte opp med at man spiser noe usunt Men i dag skal jeg kjøpe inn litt frukt! Glemte å nevne at brystvortene mine oppfører seg særdeles merkelig for tiden. De er fryktelig såre og har faktisk blitt lilla (!). Rare greier Endret 14. desember 2006 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. desember 2006 #603 Del Skrevet 14. desember 2006 Men det er vel ikke noen fare om du spiser litt ekstra? Har vel fortsatt noen kg å ta igjen? Frukt er jo kjempefint til mellommåltider Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 14. desember 2006 #604 Del Skrevet 14. desember 2006 Lilla? Skikkelige blåmerker, altså Unnskyld at jeg ler, men så det liksom for meg her jeg sitter og knapt nok klarer å trykke på tastaturet fordi jeg er så sliten Akkurat der er jeg helt etter boka: ikke lenger så trøtt, men veldig sliiiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #605 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe.. Tror ikke det er blåmerker, men de har altså blitt lilla (selve brystvorten, ikke området rundt) og er fryktelig vonde Mye rart som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #606 Del Skrevet 18. desember 2006 Huff. Skummelt her for tiden. Husker ikke om jeg fortalte at vi flyttet til Suffolk for .. 2 måneder siden nå tror jeg.. og vi har havnet midt oppi dette med seriemordene. Vi bor like ved der de fant et av likene, og de siste ukene har vært et evig kaos med politibiler, politihelikoptre, veisperringer og annet. Jeg skulle inn til byen i dag og hente en pakke på posthuset og det tok meg 45 minutter å komme gjennom ett lyskryss fordi politiet hadde sperret av en avkjørsel i krysset. De står på omtrent hvert eneste gatehjørne i byen. Alle bilene har et kamera på taket som leser og registrerer alle nummerskilt på biler. Sånt kan man leve med, men i dag tidlig våknet jeg klokka 7 av masse sirener og helikoptre og jeg var helt sikker på at de hadde funnet et lik i nærheten av huset vårt. Men så senere på nyhetene at de hadde arrestert en mann nærmere nabobyen her (vi bor rett ved motorveien, så mye av trafikken til den byen går forbi oss). Jeg har sett mer politi de siste 3 ukene enn det jeg har sett før i hele mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 #607 Del Skrevet 18. desember 2006 Uff, ante ikke at du bodde midt oppe i seriemord-byen! Det hoeres ikke saerlig koselig ut, for aa si det mildt. Haaper du er forsiktig, og at morderen befinner seg langt unna....og ikke minst at han/dem blir tatt snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 18. desember 2006 Nei, plutselig ble den koselige lille havnebyen fryktelig mørk og skummel. Tør ikke gå alene ned på Co-op og kjøpe melk når det er mørkt ute. Håper de tar han/dem før juni alle fall, for da vil jeg ut og trille vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 #609 Del Skrevet 18. desember 2006 ...naa ser jeg at politiet har tatt en mistenkt i saken, saa forhaapentligvis har de rikitig mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2006 #610 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg tror jeg hadde fått litt panikk om jeg hadde bodd der. Ville nok ha låst meg inne og trukket for alle gardiner om ikke mannen var hjemme. Men nå ser det jo ut til at de har tatt ham heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #611 Del Skrevet 19. desember 2006 Huff.. Er så ukomfortabel for tiden. Vanskelig å sove lenge om gangen fordi jeg bare ruller på rygg og det blir fort veldig ubehagelig, så jeg våkner hele tiden av at jeg må snu meg. I går satt jeg i en sakkosekk og spilte litt xbox og da satt jeg tydeligvis feil, for plutselig ble hoftene mye verre og jeg klarte ikke å komme meg opp igjen. Ellers er det fryktelig kaldt her for tiden. Det var 17 grader på soverommet i går kveld og dugg på innsiden av vinduene. Tror jeg skal holde meg inne i dag *brrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 20. desember 2006 19 uker i dag! Nesten halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. desember 2006 #613 Del Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer med 19 uker! Naa begynner du aa bli "skikkelig" gravid, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #614 Del Skrevet 20. desember 2006 "Skikkelig" gravid ja.. I dag kom klærne jeg bestilte fra Blooming marvellous, bl.a. en jakke som du snører rundt deg (et wrap heter det vel). Jeg tok en dusj så jeg kunne være ren og pen for de nye klærne, men etterpå følte jeg meg så ENORM, fikk ikke på meg sokkene en gang og med genseren ser jeg bare ut som en svær rosa elefant! Huff.. Hormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2006 #615 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja, ja - det skal ikke være greit å være hormonbomber Ville bare ønske deg ei god jul jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 #616 Del Skrevet 21. desember 2006 det er ikke så greit med disse hormonene, nei. jeg blir sur og lei hver gang jeg skal kle på meg... men en svær rosa elefant hørtes litt festlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 21. desember 2006 God jul ja! Nei, er ikke greit med hormoner. I natt hadde jeg dessuten fryktelig vondt i musklene i magen. Utrolig ubehagelig å snu seg i senga, og jeg klarer jo aldri å slutte å snu meg på rygg hele tiden. Skjønner ikke hvorfor jeg får så vondt i magemusklene av og til. De blir utrolig harde og støle liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. desember 2006 #618 Del Skrevet 21. desember 2006 Hm... men du er jo veldig gravid nå, og da kommer kanskje slike onter smygende Har du vært støl i puppene, da??? Mine er skikkelig støle og ømme hvis jeg har sova oppå dem - man gjør gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #619 Del Skrevet 21. desember 2006 Kanskje det ja.. Aldri vært 19 uker på vei før så vet ikke hva man skal kjenne liksom Er ikke så mye støl i puppene egentlig. Av og til kanskje. Men brystvortene er utrolig følsomme (vondt å dusje hvis duststrålene treffer rett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2006 #620 Del Skrevet 21. desember 2006 Oensker deg og dine en Riktig God Jul! fra Holly og Nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå