Eeyore Skrevet 22. november 2006 #521 Del Skrevet 22. november 2006 Så hvis vi holder oss for nesen hele svangerskapet så går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. november 2006 Forfatter #522 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, de påstår så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #523 Del Skrevet 22. november 2006 det er ikke usannsynlig. jeg blir kvalm av de merkeligste lukter for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. november 2006 #524 Del Skrevet 23. november 2006 Tar gjerne litt kvalme jeg, bare det ligger noe i det Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. november 2006 #525 Del Skrevet 23. november 2006 Får du puste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. november 2006 Forfatter #526 Del Skrevet 23. november 2006 Jada, fant ut det var dumt å la være å puste Sov heller ikke godt i natt, men jeg sto opp klokka 9 og gikk på do og sov kjempegodt i en time etter det med tom blære. Plagsomt med dette trykket på blæra egentlig. Ellers har jeg bestemt meg for å kjøpe en doppler. Synes det hadde vært kjent å kunne lytte til hjertet når jeg vil. Føles litt betryggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. november 2006 #527 Del Skrevet 23. november 2006 Ellers har jeg bestemt meg for å kjøpe en doppler. Synes det hadde vært kjent å kunne lytte til hjertet når jeg vil. Føles litt betryggende ← Det kommer definitivt jeg og til å kjøpe meg Di skryter veldig av det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. november 2006 Forfatter #528 Del Skrevet 23. november 2006 Du må bare passe på at du kjøper den som jordmødre bruker, altså den som er sensitiv nok til å bruke etter 12 uker. Jeg har sett mange som du bare kan bruke i 3. trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. november 2006 #529 Del Skrevet 24. november 2006 Innom for å melde at nå er det snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. november 2006 Forfatter #530 Del Skrevet 24. november 2006 Hurra! Helg er bra. Denne helga skal jeg tvinge mannen til å rydde på det kontoret vi ikke lengre kommer oss inn på. Er lei av å ikke kunne åpne døra der en gang Mannfolk er håpløse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. november 2006 #531 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, mannfolk er skikkeli håpløse av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 24. november 2006 #532 Del Skrevet 24. november 2006 Mannfolk er ikke håpløse, de trenge bare litt hjelp - av mamma`n sin Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. november 2006 #533 Del Skrevet 25. november 2006 Mannfolk er ikke håpløse, de trenge bare litt hjelp - av mamma`n sin ← Men hva gjør man når mammaen ikke kommer hjem til oss for å rydde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. november 2006 Forfatter #534 Del Skrevet 25. november 2006 Da gifter man seg? Jeg har en følelse av at jeg har lagt på meg flere cm rundt magen bare over natta. Ellers så har jeg masse luft i magen Plutselig fått så veldig mage i alle fall. Det teite er at det ser ikke ut som en graviditetsmage, det ser bare ut som om jeg er tykk Men men.. Nå skal jeg på butikken for jeg drømte om et deilig ostesmørbrød med skinke i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. november 2006 Forfatter #535 Del Skrevet 25. november 2006 Forresten.. Jeg leste i et graviditetsblad i går at de fleste glidemiddel har et middel i seg som dreper sæd. Bare tenkte jeg skulle nevne det i tilfelle noen av dere prøvere ikke var klar over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 #536 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg visste det, men det er ett godt tips da Åååå så gøy med mage. Hvor mangen uker er du nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. november 2006 Forfatter #537 Del Skrevet 27. november 2006 15+5 i dag Begynner å bli lei av ligamentsmerter. Farlig å reise seg jo. Kjenner det spesielt hvis jeg har gått mye også setter meg ned en stund. Liker ikke sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. november 2006 #538 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, det er mye vondter man får når man er gravid tror jeg. Er vel liten trøst i at det er en hensikt med de fleste av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. november 2006 Forfatter #539 Del Skrevet 28. november 2006 15+6 I dag skal jeg sitte og deppe litt for meg selv fordi jeg ikke fikk på meg favorittskjorta mi lengre Puppene er i veien for alt som heter skjorter/topper og nesten ingen bukser utenom mammabuksene passer over magen nå. Jeg må til og med på butikken og kjøpe nytt undertøy for nå får jeg de ikke over magen (de kommer ikke over skambeinet) lengre Huff.. Hormoner er noen rare dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. november 2006 #540 Del Skrevet 28. november 2006 Det er dyrt å være gravid skjønner jeg. Først nye BH'er, så nye klær til seg selv og så babyen, for ikke å snakke om alt utstyret. Tror jeg må begynne å spare snar jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå