Eeyore Skrevet 27. oktober 2006 #422 Skrevet 27. oktober 2006 med deg jeg Nå er det bare en uke igjen til den "magiske grensen", hvor alle tenker at alt skal endre seg, og du sikkert ikke kommer til å merke noe som helst
Mrs N Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #423 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har ikke noe tro på en magisk overgang ved uke 12 Men her i England regnes ikke uke 12 som første uke i andre trimester da, det er uke 14 de regner fra
Mrs N Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #425 Skrevet 30. oktober 2006 tilbake til Petra Vært hos legen og levert inn ny urinprøve. Han mente den var litt skyggete, så det var best å sende den inn for analyse. Fikk også beskjed om at jeg kunne fortsette å spise multivitaminene mine selv etter uke 12. Så det er jo kjekt. Jeg er ikke akkurat så flink til å spise 5 om dagen Ellers har jeg vært ganske så småkvalm de siste dagene etter at jeg ikke fikk spist ordentlig på lørdag. Men jeg jobber meg tilbake til vanlig rutine igjen Utenom det så kommer vugga på onsdag! Vi bestilte den allerede i uke 7 fordi vi hadde noen gavekort vi måtte bruke opp. Så det er jo kjempemorsomt å få det rett før uke 12
Eeyore Skrevet 30. oktober 2006 #426 Skrevet 30. oktober 2006 Så koselig å få vogge allerde. Kan nok være lurt at spre innkjøpene litt utover de 9 mnd, for det blir mye penger med alt man trenger... Ha en fin og kvalmefri mandag
Mrs N Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #427 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, det var det vi også tenkte Eeyore. Ellers kan det lett bli ganske mange penger på en gang. Svigers har tilbudt seg å kjøpe den vogna vi vil ha da, så det er jo kjempefint
Petra Prøvedokke Skrevet 31. oktober 2006 #428 Skrevet 31. oktober 2006 oj, har dere bestemt dere for vogn allerede? har ikke startet å tenke på det engang, jeg... håper alt er bra med deg i dag
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #429 Skrevet 31. oktober 2006 Å, så koselig med vogge Håper du har det bra
Mrs N Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #430 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, jeg ønsker meg denne: http://www.mothercare.com/invt/la1358&bkli...s,pus3wheelers2 Synes den er kjempefin
Mrs N Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #431 Skrevet 31. oktober 2006 Hvis det stemmer at kvalmen skal forsvinne ved uke 12 så har magetrollet absolutt gjort sitt beste for denne uken. I går var jeg skrekkelig sulten hele tiden, og ble kvalm hvis jeg ikke fikk mat med en gang. I dag har jeg ligget på sofaen hele dagen fordi jeg har vært for svimmel til å sitte opp. Sukk... Slitsomt dette her
Liljen Skrevet 1. november 2006 #434 Skrevet 1. november 2006 ojoj for en tøff vogn Den var kjempefin altså. Veldig snillt gjort av svigers da å kjøpe vogna til dere Håper formen din er bedre i dag da, og at den dumme kvalmen holder sei borte. stor
~Capricorn~ Skrevet 1. november 2006 #435 Skrevet 1. november 2006 Håper kvalmen din snart gir seg snart da Mamma sa at de kunne kjøpe vogn til oss da Da vi satt på bar i Tyrkia, og før hun visste at vi faktisk prøver Men siden vi har mine søstre og deres typer som vitner, så skal vi ønske oss vogn av dem, HVIS vi noengang får det til..
Eeyore Skrevet 2. november 2006 #436 Skrevet 2. november 2006 Hvordan står det til om dagen? Håper kvalmen er bedre
Mrs N Skrevet 2. november 2006 Forfatter #437 Skrevet 2. november 2006 Kvalmen ser faktisk ut til å slippe taket.. Men skal ikke ta gleden på forskudd
smile Skrevet 2. november 2006 #438 Skrevet 2. november 2006 Så deilig om kvalmen hadde sluppet da! Det er jo tida for det! Har ikke begynt å tenke på vogn enda vi. Men det hadde jo vært fint å få. Svigers er jo så gira så det er lov å drømme..... Ha rlurt på å kjøpe brukt av venninna mi også. Greit nåe jeg kjenner de som har brukt den synes jeg.
Petra Prøvedokke Skrevet 3. november 2006 #439 Skrevet 3. november 2006 kjempefin vogn! godt å høre at kvalmen ser ut til å ha sluppet taket. kos deg i helgen!
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2006 #440 Skrevet 3. november 2006 Skal krysse fingrene for at kvalmen holder seg borte for godt! Fin vogn dere faar! Misunner alle som faar splitter ny, jeg. Men det er jo kjekt (og billigere) aa arve, saa jeg burde ikke klage. Ha en fin helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå