Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: med deg jeg :)

Nå er det bare en uke igjen til den "magiske grensen", hvor alle tenker at alt skal endre seg, og du sikkert ikke kommer til å merke noe som helst :ler:

Skrevet

Jeg har ikke noe tro på en magisk overgang ved uke 12 ;)

Men her i England regnes ikke uke 12 som første uke i andre trimester da, det er uke 14 de regner fra :)

Skrevet

:vinke: tilbake til Petra :)

Vært hos legen og levert inn ny urinprøve. Han mente den var litt skyggete, så det var best å sende den inn for analyse.

Fikk også beskjed om at jeg kunne fortsette å spise multivitaminene mine selv etter uke 12. Så det er jo kjekt. Jeg er ikke akkurat så flink til å spise 5 om dagen :)

Ellers har jeg vært ganske så småkvalm de siste dagene etter at jeg ikke fikk spist ordentlig på lørdag. Men jeg jobber meg tilbake til vanlig rutine igjen :)

Utenom det så kommer vugga på onsdag!

Vi bestilte den allerede i uke 7 fordi vi hadde noen gavekort vi måtte bruke opp. Så det er jo kjempemorsomt å få det rett før uke 12 :)

Skrevet

Så koselig å få vogge allerde. Kan nok være lurt at spre innkjøpene litt utover de 9 mnd, for det blir mye penger med alt man trenger...

Ha en fin og kvalmefri mandag :klem:

Skrevet

Ja, det var det vi også tenkte Eeyore. Ellers kan det lett bli ganske mange penger på en gang.

Svigers har tilbudt seg å kjøpe den vogna vi vil ha da, så det er jo kjempefint :)

Skrevet

oj, har dere bestemt dere for vogn allerede?

har ikke startet å tenke på det engang, jeg...

håper alt er bra med deg i dag :)

:klem:

Skrevet

Å, så koselig med vogge :klem: Håper du har det bra

Skrevet

Hvis det stemmer at kvalmen skal forsvinne ved uke 12 så har magetrollet absolutt gjort sitt beste for denne uken.

I går var jeg skrekkelig sulten hele tiden, og ble kvalm hvis jeg ikke fikk mat med en gang. I dag har jeg ligget på sofaen hele dagen fordi jeg har vært for svimmel til å sitte opp.

Sukk... Slitsomt dette her ;)

Skrevet

ojoj for en tøff vogn :) Den var kjempefin altså. Veldig snillt gjort av svigers da å kjøpe vogna til dere :)

Håper formen din er bedre i dag da, og at den dumme kvalmen holder sei borte.

stor :klem:

Skrevet

Håper kvalmen din snart gir seg snart da :klem:

Mamma sa at de kunne kjøpe vogn til oss da ;)

Da vi satt på bar i Tyrkia, og før hun visste at vi faktisk prøver :ler:

Men siden vi har mine søstre og deres typer som vitner, så skal vi ønske oss vogn av dem, HVIS vi noengang får det til..

Skrevet

:vinke:

Hvordan står det til om dagen?

Håper kvalmen er bedre :klem:

Skrevet

Kvalmen ser faktisk ut til å slippe taket.. Men skal ikke ta gleden på forskudd ;)

Skrevet

Så deilig om kvalmen hadde sluppet da! Det er jo tida for det! Har ikke begynt å tenke på vogn enda vi. Men det hadde jo vært fint å få. Svigers er jo så gira så det er lov å drømme.....

Ha rlurt på å kjøpe brukt av venninna mi også. Greit nåe jeg kjenner de som har brukt den synes jeg.

Skrevet

kjempefin vogn! :)

godt å høre at kvalmen ser ut til å ha sluppet taket.

kos deg i helgen!

Skrevet

Skal krysse fingrene for at kvalmen holder seg borte for godt!

Fin vogn dere faar! Misunner alle som faar splitter ny, jeg. :sjenert: Men det er jo kjekt (og billigere) aa arve, saa jeg burde ikke klage.

Ha en fin helg! :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...