Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skulle jeg gjerne ha gjort jenter :ler:

I dag er det akkurat like ille. Føler det konstant sitter og lurer bak i halsen så det er skummelt å bøye seg fremover. Alt lukter så sterkt. Jeg kan lukte søppelbøtta på kjøkkenet når jeg er i andre etasjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle begynne å skrive dette: 5+5 ;)

I dag har jeg vært på butikken og kjøpt alt av mat som inneholder ingefær :ler:

En snill dame på apoteket på ASDA anbefalte noen armbånd for reisesyke, så de har jeg på meg. Jeg vet ikke om det er de som har jaget vekk kvalmen, eller om det er den fine baguetten jeg spiste for lunsj, men føler meg i alle fall mye bedre nå :)

I morgen skal jeg prøve svak te og ingefærkjeks om kvalmen kommer lurende igjen. Hvis det er armbåndene som fungerer skal jeg aldri ta de av igjen :ler:

Har forresten gått opp en cup-størrelse og litt til (til DD og 85 :sjenert:)..

Synes det er litt ekstremt for bare uke 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er visst samme bh-str for tiden - jeg har gaatt opp fra c til dd! :overrasket: Gikk opp en str. helt i begynnelsen, og saa merket jeg at bh'en var trang for noen uker siden. Saa da bar det rett paa Marks & Sparks igjen! :ler:

Haaper ingefaeren og/eller armbaandene fortsetter aa virke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armbåndene ser ut til å virke, men må spise en ingefærkjeks omtrent annenhver time også. Blir spennende å se hvordan det blir i morgen tidlig. Skal ha en kjeks klar på nattbordet ;)

Stooooor :klem: til dere alle :)

PS. Holly, vet du om noen som selger en BH i DD 40? Eller går de bare opp til 38? Skulle gjerne hatt litt mer rundt vidden siden de har begynt å vokse i bredden også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingefærkjeks får man jo hjemme i gode gamle norge også; ingefærnøtter heter det vel. nam nam :sikle:

håper du har en fin torsdag, Mrs N! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Huffda, så leit å høre at kvalmen er så fæl med deg.. Kanskje du kan få noe kvalmestillende av legen som kan hjelpe deg?

Håper formen bedrer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Holly, vet du om noen som selger en BH i DD 40? Eller går de bare opp til 38? Skulle gjerne hatt litt mer rundt vidden siden de har begynt å vokse i bredden også :ler:

Vet dessverre ikke, men mitt beste bet er aa gaa til M&S. Der er de flinke til aa hjelpe en med aa finne riktig bh. Ellers finnes det jo Bravissimo, de er laget for store byster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shakita: Legen min har ekstremt lite sympati for morgenkvalme.. dessverre :)

Holly: Takk, det skal jeg prøve :)

Toblerone: Så langt i dag har jeg ikke følt meg kvalm :)

Våknet med en rar følelse i magen i dag. Kroppen var ikke helt sikker på om den var kvalm eller sulten. Heldigvis bestemte den seg for sult så nå kan jeg faktisk spise litt frokost :ler:

Det ble bedre utover kvelden i går så jeg fikk gått meg en tur og spist litt.. Håper det var siste kvalmedag i dette svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...