Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei! :vinke:

Som du ser, har jeg ennaa ikke somlet meg til aa legge inn ae, oe og aa...men jeg lover at jeg skal proeve! ;)

Kjenner igjen symptomene du beskriver. Det er blitt uendelig mye bedre naa, men var ille mens det sto paa, saerlig kvalmen! Haaper du slipper aa vaere kvalm altfor lenge!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Toblerone og Holly :)

I dag har jeg vært stressa med jobb og regnskap. Har ikke fått tid til å være innom her i det hele tatt.

Nå skal jeg gå og finne noe fint til middag.. Det dumme er at i går fikk vi kuponger fra McDonalds i posten.. Det er jo utrolig fristende ;)

Skrevet

Kvalm, kvalm kvalm kvalm :sur: :sur:

Var kvalm i hele går kveld, og har vært kvalm siden jeg sto opp i dag tidlig.

Har kun spist frokostblanding i dag, har ikke spesielt matlyst :(

Kjenner at det er en annen type kvalme. Et par ganger har jeg vurdert om det kanskje ikke hadde vært lurt å løpe på toalettet, men heldigvis gikk det fort over igjen.

Eneste positive som har skjedd i hele helga er at jeg fikk dra til Mothercare og kjøpe en support-BH. Så nå er puppa snørt inn så godt de kan snøres inn :ler:

Huffameg...

Skrevet

Huff da, så leit at du er så plaget med kvalme. Fikk ikke du den veldig tidlig? kanskje det er to der inne??

Kjekt med support-bh da. Innsnurpet :ler:

Håper kvalmen gir seg utover dagen :klem:

Skrevet

Jo, fikk egentlig det. Bare et par dager etter EL tror jeg.

Men jeg fikk jo også først negativ test så tror ikke det er mer enn én ;)

Hadde vært fint med tvillinger da... ;)

Skrevet

Håper kvalmen holder seg i sjakk og at du får en strålende gravid-dag :klem:

Skrevet

shakita, Eeyore og Petra :klem: :klem: :klem:

I dag er jeg ikke så ille... Ikke enda i alle fall ;)

Har første svangerskapskontroll i ettermiddag. Det blir spennende.

Lurer på om han skal foreta en GU?

Vet ikke en gang om jeg skal ha med meg en urinprøve eller ikke.

Får spørre i resepsjonen når jeg kommer dit :)

Skrevet

Lykke til i dag, MrsN!

Jeg har ennaa ikke hatt noen GU, og har vaert paa tre kontroller saa langt. Tror ikke du trenger urinproeve foerste gangen, men i saafall saa kan du ta den der.

Skrevet

angelou og Holly :klem:

Legetime om nøyaktig 2 timer.

Nå har jeg jobbet, skiftet på senga, samlet sammen skittentøy, ryddet på stua, ryddet på kjøkkenet, satt på oppvaskmaskin, satt på klesvask, funnet meg en muffins og et stort glass saft og skal kose meg med Frasier :ler:

Skrevet

Lykke til på legetimen.

Når har dere UL i Storbritannia da?

Skrevet

Hva var det jeg skrev tidligere... uke 10/12 og uke 20 tror jeg at jeg skrev før. Har dårlig hukommelse ;)

Vel, er tilbake fra legen og føler meg litt snytt. Fikk ikke undersøkelse og det ble ikke tatt noen blodprøver. Jordmora skal visstnok ta kontakt med meg innen uke 10 og sette opp en time for UL og en for blodprøver og alt slikt.

Det eneste fine er at hun skal ta kontakt med meg, så da slipper jeg å ringe rundt som en tulling ;)

Fikk beskjed om å IKKE spise philadelphia eller Omega 3 tilskudd. Heller ikke dipp om det inneholder råe egg.

Alle leger gir forskjellige svar synes jeg ;)

Ellers tok han blodtrykk og fylte ut masse skjema :)

Skrevet
Fikk beskjed om å IKKE spise philadelphia eller Omega 3 tilskudd. Heller ikke dipp om det inneholder råe egg.

Er det det sammen man får beskjed om i Norge?

Skrevet

Åååå! Er så kvalm! Og så lei av å være kvalm, uggen, trykk i brystet, svimmel og kvaaaaaaaaaalm! :sur: :sur: :sur:

Skal gå og legge meg nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...