Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mini har funnet ut at hender, det er flotte ting det! Kjempefine å se på, spesielt to om gangen. Også er de veldig fine for å dra ut smokken med. Det er jo ikke noe problem om smokken kommer ut for da er det bare å holde den opp når mamma kommer inn og hun setter den på plass igjen sånn at jeg kan dra den ut igjen...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletulla mi har ikke helt forstått det med hender ennå, men hun er litt for flink til å "slå" smokken ut av munnen... synes ikke jeg gjør annet enn å dytte inn smokker om dagen :ler: men hva gjør man ikke for litt fri mens gullet sover :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mini har lært seg et nytt triks. Nemlig at det er utrolig morsomt å strekke beina helt ut og gjøre seg så stiv som mulig.

Morsomt å se på når han sitter i stolen, men det gjør bleieskifting litt ... morsomt ;)

Han har fått for seg at natt er en teit del av døgnet å sove på. Tror han er gjennomsnittlig våken 4 ganger mellom midnatt og 7 om morgenen, og det tar over 40 minutter å få han til å sovne igjen.

Hadde vi vært hjemme så kunne jeg ha fikset det problemet med å la han ligge litt, men det går jo ikke her når man må ta hensyn til så mange andre.

Og som om det ikke var nok så våknet jeg med vond hals og holdepine i dag tidlig. Typisk med forkjølelse når vi skal flytte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager nå! :hoppe:

Drar herfra torsdags morgen :)

Woohoo!! :) :) Er jo ikke lenge jo! Hmf.. jeg må vente helt til den 6 oktober med å få nøkkelen til huset. også må jeg male og litt stæsj før vi kan flytte inn. MEN; det går nok fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal begynne å filme de og legge det ut på YouTube? :fnise:

Gjør det - går jo ikke an å leve/oppføre seg sånn som du beskriver dem. Tror jeg hadde vært minst mulig hjemme, og egentlig på hotell for lenge siden. Men i etterkant er det sikkert noe man kan le av.

Mini har funnet ut at hender, det er flotte ting det! Kjempefine å se på, spesielt to om gangen. Også er de veldig fine for å dra ut smokken med. Det er jo ikke noe problem om smokken kommer ut for da er det bare å holde den opp når mamma kommer inn og hun setter den på plass igjen sånn at jeg kan dra den ut igjen...

:ler:

Så kjekt at noen kan ordne opp! Er det ikke det man har mammaer til, kanskje?

2 dager nå! :hoppe:

Drar herfra torsdags morgen :)

Det er jo i morgen det, jo :jepp: Det blir nok deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med nytt hus. :juhu: Kan tenke meg du gleder deg. Kanskje mest til å flytte ut av svigerinnens hus? ;)

Knerten holdt også på med å strekke kroppen og ble stiv som en pinne en stund. Utrolig morsomt å se på ja. Han har gitt seg litt med det. Men smokken dras gjerne ut ja. Innimellom dytter han den på plass selv om den ikke er for langt fra munnen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon: Ja, i ettertid er det sikkert veldig morsomt. Nå gleder jeg meg bare til å dra herfra ;)

Frida Frosk: De siste par dagene har han dratt den ut og holdt den opp mot folk han sitter på fanget til. Jeg har prøvd å forklare at jeg ikke vil ha smokken hans, men takk for tilbudet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: De siste par dagene har han dratt den ut og holdt den opp mot folk han sitter på fanget til. Jeg har prøvd å forklare at jeg ikke vil ha smokken hans, men takk for tilbudet ;)

:rødme: Så søt da. Vil vel bare dele litt. Jeg fikk tilbud om en halvspist kjeks av en liten gutt på bussen i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...