Eeyore Skrevet 1. september 2007 #2301 Skrevet 1. september 2007 Moro å høre om Tinys utvikling Håper det ordner seg til det beste med huset deres
iss Skrevet 1. september 2007 #2302 Skrevet 1. september 2007 Tiny er så morsom i dag. Han virker fast bestemt på at han skal sette seg opp fra liggende stilling, så han ligger under babygymmen, spenner hele kroppen med armene rett opp og tar skikkelig i med masse høye lyder Han kommer jo ikke særlig lengre enn en bøyd rygg, men det er morsomt å høre/se på da Sånn gjør Skjønningen også Men hun gjør det bare når hun ser oss og vil opp, sambo har skjemt henne bort Liker Tiny å stå?? Har han styrke til å stå selv? (med hjelp til å holde balansen selvfølgelig)
Mrs N Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2303 Skrevet 1. september 2007 Stå? Har prøvd nå, men nei egentlig ikke. Han holder føttene ned, men straks du legger litt vekt på de så bøyer han knærne. Han er veldig fascinert av sine egne føtter for tiden. Plutselig oppdaget han at han hadde tær under sokkene, også så mange av de da! Sitter gjerne og ser på de lenge. Han er flink til å sitte da, men prøver å ikke la han sitte for lenge så det ikke skal skade ryggen hans
iss Skrevet 1. september 2007 #2304 Skrevet 1. september 2007 Skjønner de utvikler seg ulikt ja! Skjønningen eeeelsker å stå! Hun er kjempesterk i beina!
Mrs N Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2305 Skrevet 1. september 2007 Nei, her skal han sitte og se seg rundt. Ikke helt begeistret for å stå nei. Men det kommer vel
Frida Frosk Skrevet 1. september 2007 #2306 Skrevet 1. september 2007 Knerten er også veldig sterk og har stått i flere uker allerede. Også går han oppover magen til mammaen sin. Auau. Men å sette seg opp går ikke så bra. Føttene har han oppdaget da for han løfter rumpa godt opp. Tror nesten han skal ta baklengs rulle snart. Og i dag når jeg badet han så hjalp jo vannet han til å holde beina opp, og det var visst kjempespennende med alle tærne som stakk opp av vannet.
Mrs N Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2307 Skrevet 1. september 2007 Ja, tærne er morsomme i badekaret her og Jeg lurer på om jeg skal begynne å gi begge brystene ved hver amming nå. Han våkner oftere og oftere om natta så lurer på om han ikke får i seg nok om dagen.
Vannmelon Skrevet 1. september 2007 #2308 Skrevet 1. september 2007 Tærne er ikke oppdaget her, men tror ikke det er lenge før en av jentene oppdager dem, for hun ligger stadig med beina rett opp i været. Vi øvde på å snu rundt i dag, og da spratt beina opp for å hjelpe til med rullingen da jeg gikk. Ikke at hun kom så langt, riktignok. Hun andre har mer enn nok med å studere hendene sine. Tenk at hun har to hender, da. Så heldig! Og så er de der hver dag! Kanskje du stimulerer melkeprodukjsonen litt hvis du gir fra begge brystene samtidig?
Frida Frosk Skrevet 2. september 2007 #2309 Skrevet 2. september 2007 Hender har vært spennende her lenge også. Og er fortsatt like interessant. Skulle tro melkeproduksjonen øker om du ammer på begge puppene ja. Hvertfall merket jeg det da jeg begynte på skolen nå og pumpet på ene mens han spiste på den andre.
Mrs N Skrevet 2. september 2007 Forfatter #2310 Skrevet 2. september 2007 Vannmelon: Ja, tenk det Skal prøve det med amming på begge bryst et par dager og se hva som skjer Tiny er så morsom om morgenen. Han ler så godt når jeg skal kle av han nattklærne for han er så kilen stakkars Morsomt når de små ler
Mrs N Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2313 Skrevet 3. september 2007 Frida Eeyore I natt sov mini fra 19:30 til 01:30 også videre til 06:30. Så det skal man ikke klage på nei I dag øver vi oss på å kun sove 3 - 3,5 timer om dagen, spesielt øver vi oss på å ta en liten lur i 3/4-tiden på dagen for de siste dagene har han blitt veldig overtrett i 5-tiden. Men han er myyye flinkere til å legge seg alene nå, selv om jeg må passe veldig på at han ikke blir overtrett Han har fått veldig god kontroll på hendene nå. Kan godt ligge og se på hendene sine lenge, men liker godt at man holder opp leker for han sånn at han kan prøve å ta de med begge hender. Det er jo ikke alltid han treffer rett, men når han gjør det så må leken selvsagt smakes på
Mrs N Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2314 Skrevet 3. september 2007 Da var det bestemt da. For å ikke miste noen i kjeden må vi bryte kjeden i to, det betyr at vi må flytte til svigerinnen nå på mandag og bli der i 14+ dager før huset vårt er klart. Hmmf
Frida Frosk Skrevet 4. september 2007 #2316 Skrevet 4. september 2007 Æsj, kjedelig å bo hos andre. Men 14 dger går fort da.
Vannmelon Skrevet 5. september 2007 #2318 Skrevet 5. september 2007 Så kjedelig at dere må flytte to ganger... Men håper huset snart er deres. Får du til å lage gode rutiner på dagen? Jeg syns det er vanskelig. Noen ganger sover de kjempemye, og andre dager nesten ikke i det hele tatt. Overtrøtte da, ja. Har du funnet et fast sovetidspunkt? Holder du han da våken til da?
Mrs N Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2319 Skrevet 5. september 2007 Sånn det er nå så står han opp mellom 7 og 8 som betyr at han sover 1 time mellom 9 og 10 (våken i maks 2 timer), og igjen i 12/13-tiden i 2 timer, og en liten lur i 4-tiden. Så er han klar for å begynne å legge seg når klokka nærmer seg 6 og er vanligvis i seng når klokka er 7 Det har vært rutinen her den siste uka og det har fungert kjempegodt
Mrs N Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2320 Skrevet 5. september 2007 Da har det meste av flyttegodset dratt sin vei. Skal oppbevare det i garasjen hos en kollega av mannen. Så nå sitter vi her på sakkosekker og spiser av papptallerkener Så deilig det skal bli å komme inn i nytt hus om... øhh... 22 dager!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå