Gå til innhold

Livet med lillemannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en nydelig gutt du har! :hjerter:

Ha en god helg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:overrasket: Det var vel kanskje litt pushy eller?

Så søt Tiny var. :rødme: Hvordan går det med deg og jobbing nå?

Joda, det går bra det. Jobber når jeg kan og så mye jeg kan :)

Altså jeg hadde blitt så forbanna hvis noen som skulle overta mitt hus begynte å ta seg rettigheter. Greit at det tok litt lenger tid, men likevel. Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre selv.. :kjefte:

Menn guuuuud jeg smelter :rødme: For en nyyydelig gutt!! Du er heldig!! :)

Håper du får til det med MT, det tror jeg nok.

store :klemmer:

Takk :)

Heldigvis er det ikke så lenge til vi flytter. De regner med kanskje 3 uker til, men det er går jo an å håpe på en tidligere dato :)

For en nydelig gutt du har! :hjerter:

Ha en god helg :klem:

Takk, du og :)

Så søt han var på dåpdagen sin!

Takk :)

Mormoren hans har heklet skoene og hatten. Vi synes han var virkelig søt :)

Skrevet

Innom og ønsker deg en fin fredagskveld. :klemmer:

Skrevet

Takk for det Frida :)

Tiny er en liten raring. Putter han i Mei Taien og han begynner med en gang å lete over hele brystkassa mi etter en brystvorte. Han tror at når han er så nær mamma så må det være fordi han skal få mat :ler:

Han har også begynt å prøve å reise seg opp med ryggen nå. Når han sitter i vippe stolen så prøver han å bøye seg fremover, men han tror fremdeles at han må sparke med føttene for å komme seg opp, så han ender oftest opp veldig frustrert og sliten ;)

Men når han ligger over beina mine (hodet mot knærne) så kan han plutselig kaste seg fremover så det begynner å bli litt skummelt.

Han er flinkere til å ligge på magen og løfte hodet, men har ikke skjønt at han kan dytte med armene.

Ellers fikk jeg beskjed i dag om at foreldrene mine kan komme og feire jul sammen med oss i år :hoppe:

Lurer på om man kan ta med seg ei ribbe gjennom tollen på gardermoen? :klø:

Skrevet

Tiny er ikke bare søt, han høres veldig søt ut også :) Morsomt når de begynner å finne ut av ting, og bli mer opptatt av alt rundt seg.

Så koselig med julebesøk! Hva spiser dere til julemiddag? Typisk norsk eller typisk engelsk?

Skrevet

Knerten drev også og søkte etter puppen når jeg bar han i starten, og det hender fortsatt at han gjør det, men som regel slår han seg til ro med en gang. Og da lager han de nydeligste koselydene. :fnise:

Så koselig med julebesøk da, og jeg er ganske sikker på at det går greit å ta med ei ribbe i kofferten.

Skrevet

Vi pleier å ha kalkun på juleaften. Mest av alt fordi det ikke er noen "juleribbe" i butikken her :)

Han er søt ja. I dag lo han veldig godt av å bli kilt rundt halsen. Det er noe spesielt med den babylatteren :rødme:

Skrevet

Det er vel evt inn i England problemet kommer eller ?

:klem:

Skrevet

Mener du med juleribba? Nei, man kan ta med omtrent alt inn i England siden det er et EU-land. Det er Norge som setter begrensninger :)

Tror det er 2 kilo kjøtt man kan ta med inn fra Norge, må nesten sjekke hva slags kjøtt man kan ta inn.

Skrevet

Nå nærmer det seg jul, skjønner jeg... Tre måneder til advent. Begynt med julegavene? Det fine er at etter det, så blir det bare lysere igjen, og da er det ikke lenge til neste sommerferie, som blir myyyye finere enn denne (godt vi har hatt noen små solstråler innendørs, når det ikke har vært så mye sol ute).

Har forresten glemt å spørre - hvordan gikk det med dere i storflommen som var?

Skrevet

Er det bare 3 måneder til advent? :overrasket:

Vi ble ikke påvirket av flommen egentlig. De spår veldig mye dårlig vær for oss, men vi slipper alltid unna det verste. Eneste dårlige været vi har hatt er orkan i fjor og en veldig rar/dårlig vår og sommer i år.

Skrevet

Gleder meg til neste advent. Lage adventskalender til knerten. :)

Gjest CatClaw
Skrevet

:hallo:

Innom og hilser på. Håper du har hatt en fin helg :)

Og Tiny var nydelig på dåpsdagen sin :rødme:

Skrevet

Saa nydelig Tiny var paa daapsdagen sin! Likte kjempegodt antrekket hans ogsaa. :) Han blir soetere for hvert bilde jeg ser av ham!

Saa frekke de menneskene som skal overta huset deres er. Men naa er det vel ikke lenge igjen til dere skal ut uansett. Blir spennende med flytting, da. Vi driver og tenker paa det samme selv...

Ha en fin dag!

:klem:

Skrevet

CatClaw: Takk for det. Håper du får en fin dag selv :)

Holly: Forhåpentligvis er det ikke så lenge igjen nå nei. Nå er det snart 3 måneder siden vi solgte huset så det er på tide at vi får flyttet :)

I dag trener jeg og Tiny på å sovne alene i vogna (altså han skal sovne alene, ikke jeg ;)). Det tok en time i dag, men han sovnet til slutt da.

Han har blitt litt "bortskjemt" med at han skal sovne inntil mamma så det har vært litt vanskelig å få lagt han, så tenkte jeg kunne prøve å snu litt på dette.

Lar han jo ikke ligge og skrike da. Sitter ved siden av han og holder hånda hans og han har smokken, kosekluten og spilledåsen med seg.

Skrevet

Eeyore og angelou :klem:

Note to self: Husk å våkne opp ordentlig og helst spise frokost før man setter på vaskemaskinen om morgenen.

Spørsmålet om hva som skjer med en brukt engangsbleie i vaskemaskinen er herved besvart :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...