iss Skrevet 27. juli 2007 #2101 Del Skrevet 27. juli 2007 Har du bursdag?? Gratulere så mye med dagen, og jammen fikk du ikke en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #2102 Del Skrevet 27. juli 2007 Tusen takk iss Jeg må bare dele et lite bilde med dere. Har funnet ut at Tiny holder på å vokse ut av de fleste klærne han har, så prøver å få brukt alt og fant denne søte lille drakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. juli 2007 #2103 Del Skrevet 27. juli 2007 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #2104 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hva gjør man når det ene brystet har blitt litt større enn det andre? :klø: Synes høyre har blitt større enn venstre (pumpet lengre på venstre, har det noe å si tro?), men vil det gå seg til etter hvert eller? Jeg så forresten en dokumentar om problemer med fødeavdelingene her i landet. Det var et sykehus i Whitton (tror jeg det het) hvor det var 1 jordmor for 9 kvinner på barselsavdelingen, og ei dame fortalte om at når hun skulle føde så hadde jordmora hennes ansvar for to fødende på samme tid og oppdaget derfor ikke at hennes baby lå feil vei, de prøvde å ta keisersnitt men ungen hadde kommet for langt ned så måtte fødes vanlig men var 20 minutter uten oksygen og døde et par dager senere av skadene hun pådro seg De snakket om hvor mange kvinner i dag som ber om keisersnitt fordi de har en så traumatisk fødselsopplevelse fordi de knapt nok ser jordmødrene gjennom hele fødselen. Jeg er glad sykehuset vårt ikke har så stor mangel på jordmødre. Når Tiny ble født så hadde vi en jordmor hos oss hele tida og på slutten hadde vi faktisk to! Endret 27. juli 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. juli 2007 #2105 Del Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer med dagen. :rødme: Så skjønn lille Tiny er. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #2106 Del Skrevet 27. juli 2007 Takk for det Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 27. juli 2007 #2107 Del Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så mye med dagen Tiny var kjempenydelig i den dressen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. juli 2007 #2108 Del Skrevet 27. juli 2007 Så fin han var i den dressen. :rødme: Og gratulerer med dagen! Kos deg masse. Også fikk du på bursdagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. juli 2007 #2109 Del Skrevet 27. juli 2007 Gratulrerer med dagen! Høres ut som du å Tiny har tenkt til å kose dere ordentlig. Deilig det! Og så har du virkelig fortjente det, sånn som du har stått på i det siste. Jeg fikk også gullfisker til bursdagen min, men nå har den ene blitt helt albino... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. juli 2007 #2110 Del Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer med dagen! Så søøøt Lillemannen er! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #2111 Del Skrevet 27. juli 2007 Takk for alle hilsner Nå har vi vært på trilletur Jeg fant noen NUK-smokker på butikken, håper at han klarer å holde de inne. Han sliter nemlig med disse vanlige flate smokkene, spytter de bare ut selv om han gjerne vil ha smokk. Har en annen smokk som ligner på NUK som han er veldig begeistret for Ellers tror jeg at vi må ha hatt verdens verste uflaks når det gjelder matvarer. Først fikk vi disse mellusene i matskapet så omtrent alt måtte kastes, det er ganske irriterende (og ikke minst ekkelt!). Så var det strømbrudd for 2 dager siden og ingen av oss husket på å slå på fryserboksen igjen (sånn stor, stor fryseboks) så nå er all den maten ødelagt også Egentlig er det bare bra for da kan vi starte på nytt i nytt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #2112 Del Skrevet 28. juli 2007 For et sovedyr vi har For første gang klarte han å sovne alene i senga si mens jeg var nede og skulle ordne middag, da var klokka åtte og han våknet ikke igjen før etter 4 *stolt mamma* Da var han så sulten at jeg et øyeblikk var redd for at han skulle svelge hele brystet Han hadde litt vondt i magen i dag tidlig (tror det var noe jeg spiste i går) men etter litt sukkervann og byssing så sovnet han rundt klokka 10 og sover fremdeles. Mannen og jeg har også fått litt ekstra søvn, for første gang på lenge har vi ikke stått opp klokka 8 på en lørdag Eneste ulempen med all denne sovingen er at nå er puppene så fulle og tunge at BH-en faktisk har lagd dype spor i de Må gå og vekke han snart tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #2113 Del Skrevet 29. juli 2007 Vi har vært i kirken i dag og Tiny har fått skryt for å være så veloppdragen og snill Han var vel den eneste ungen som ikke skrek eller bråket under hele gudstjenesten, men han er egentlig en engelunge (selvsagt ). Han skriker omtrent aldri med mindre han er ekstremt sulten, trøtt eller har vondt i magen. Skriker ikke en gang om natta når han våkner. Ligger bare å enten sutter på hendene eller småpludrer med seg selv og Humphrey (uroen som henger over senga). Vi er nok velsignet med en liten engelunge ja Nå har vi kost oss hele helga med kjempefint vær, trilletur og litt småpakking rundt omkring i huset. Synes aldri vi blir ferdige å pakke og kan ikke helt skjønne hvor vi har fått alt dette skrotet fra! Tre brødristere og fire tekjeler liksom, hva skal man med alt det? :klø: På tirsdag kommer foreldrene mine på besøk. De skal være her helt til uka etter dåpen så det blir kjekt. Kanskje mannen og jeg skal ta oss en tur ut på restaurant mens de er her? Blir kjekt med hjelp til pakkingen i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. juli 2007 #2114 Del Skrevet 29. juli 2007 Kjekt med engleunger. Vi har også en. Hyler om han ikke får mat fort nok (men begynner å bli mer og mer tålmodig), sutrer litt om han er veldig trøtt eller har vondt i magen, men ellers veldig fornøyd. Koselig med foreldrebesøk da. Dere får benytte muligheten til å ta en kveld ute ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. juli 2007 #2115 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) vi har de skjønneste ungene i verden :rødme: Endret 29. juli 2007 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2116 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja det har vi Jeg har også en rar unge... I det siste har han begynt å sutte veldig på fingrer og klær. Omtrent alt han kan få inn i munnen må suttes på. Det er nesten et mareritt å få kledd på og av han for han sutter på og og nesten tviholder på klærne Men en annen ting han gjør er å stikke fingrene så langt bak i halsen at han nesten brekker seg. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med det (han er jo så liten så han skjønner jo ikke) :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 #2117 Del Skrevet 30. juli 2007 Er ikke alle barn verdens skjønneste? Dere må passe på å ha litt kjærstetid når dere får muligheten ja Når skal dere flytte? Og når er dåpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2118 Del Skrevet 30. juli 2007 Selvfølgelig er alle barn verdens skjønneste Vi venter fremdeles på noe papirarbeid, men håper å få fastsatt en dato for flytting nå snart. Dåpen er 12. august så vi håper at vi har flyttet før dette for ellers må vi holde dåpselskap ute en plass (restaurant e.l.). Tiny har begynt å virkelig se og ta på leker nå. Griper de og prøver å spise på de. Må ut og kjøpe han en bitering hvis han ikke slutter å prøve å tygge på alt han får tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. juli 2007 #2119 Del Skrevet 30. juli 2007 Griper han ting?? Skjønner at de utvikler seg ulikt ja Skjønningen var veldig tidlig ute med å feste blikket og har hele tiden vært ekstremt sterk i nakken. Men hun griper ikke etter ting... Men nå gråter hun *stikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2120 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, han har akkurat begynt å gjøre det. Jeg kan f.eks legge en leke på magen hans og han vil gripe den og dra den opp til munnen. Har også flere ganger de siste dagene sett at han griper leker som henger ned over han. Før har han bare tatt på de "med et uhell" liksom, men over de siste 2 ukene eller så har han blitt mer bevisst på hendene sine. Blir spesielt begeistret hvis han får holde noe som ikke er spesielt tungt og som han kan putte i munnen. Han er veldig sterk i nakken også. Fikk skryt for det hos fysioterapeuten, men han absolutt hater å ligge på magen og trene nakken (som vi fikk beskjed om). Han assosierer sånn nærkontakt med amming og blir veldig frustrert når han ikke finner en brystvorte på matten Ellers har jeg lagt merke til at han har begynt å prøve å snu seg på siden når han ligger på stellebordet. I dag så skulle jeg ta av han genseren og hadde fått den opp til halsen hans når han griper tak i den med begge hendene, løfter føttene helt opp på brystet og ruller rundt på stellematten mens han sutter på genseren. Helt håpløs å skifte klær på for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå