Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med Frida Frosk. Etter gårsdagens stelleveske-havari er det slutt på tålmodigheten :sur:

hvor er :sol: ???

Hvordan stelleveske har du?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det vil vi da håpe :)

Lurer på om jeg skal klippe håret hans før operasjonen og lime det inn i babyboka hans. Hvis de likevel skal barbere han mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at Tiny må opereres, man vil jo så gjerne at barna skal ha det bra, men godt at de oppdaget det tidlig. Hvordan ble det oppdaget?

Hørtes ut som en god idè å klippe litt av håret. Du får sette blå sløyfe på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå sløyfe var en god idé :)

Det ble oppdaget dagen etter fødselen av en barnelege som skulle gjøre en rutineundersøkelse (sjekke antall tær, fingre osv. ;)).

Han har hatt en ganske tydelig lang rad (nesten som en dinosaur påstår mannen :ler:) oppå hodet siden han ble født. Legger med et bilde.

Som du kan se er hodet han litt "spisst" på toppen hvor disse platene har grodd sammen :)

post-11576-1184788197_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff-ikke noe hyggelig når sånne små må opereres men godt de oppdaget dette og at det vil føre til noe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg sitter og lurer på hva slags vogn jeg skal kjøpe. denne ser bra ut. Den har 4 hjul (ikke 3 som den jeg har nå), det følger med bag og den virker solid. Eneste er at den er 60 cm bred :overrasket:

Er det mye eller er det bare jeg som synes den så veldig svær ut? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det angelou :klem:

Nå tror jeg Pamela har flyttet inn i BH-en min :overrasket:

Tiny rotet litt med ammingen i forgårs (rev og slet i brystet) og det tok visst kroppen som et tegn på lite melk og har virkelig satt i gang produksjonen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke spesielt digg :sur:

Eeyore: Hvis man pumper ut alt så vil ikke melkeproduksjonen stabilisere seg :)

Lillemannen var så søt i dag tidlig :hjerter:

Jeg våknet av at han lå og pratet med seg selv så jeg kikker over kanten på vugga, ser verdens største blå øyne og to sekunder senere verdens største smil og små armer som rekker seg opp mot meg :rødme:

Så nusselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig gutt!

Og så herlig å bli møtt på den måten :rødme: Mamma er verdens beste for lillemannen nå, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke spesielt digg :sur:

Eeyore: Hvis man pumper ut alt så vil ikke melkeproduksjonen stabilisere seg :)

Lillemannen var så søt i dag tidlig :hjerter:

Jeg våknet av at han lå og pratet med seg selv så jeg kikker over kanten på vugga, ser verdens største blå øyne og to sekunder senere verdens største smil og små armer som rekker seg opp mot meg :rødme:

Så nusselig ;)

Men husk at dersom man ikke får tømt brystene så øker risikoen for betennelse...

:rødme: De er så herlige!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...