Vannmelon Skrevet 9. juli 2007 #2021 Del Skrevet 9. juli 2007 Stakkars Tiny. Ikke så greit for en sånn liten en å ha vondt i magen. Koselig å bade! Liker han det? De to vi har storkoser seg i vannet, selv om de må godta å bruke samme badevann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2022 Del Skrevet 9. juli 2007 Først likte han ikke å bade i det hele tatt, men nå ligger han bare der og ser på meg med svære dådyrøyne Er ikke helt sikker på hva som foregår liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2023 Del Skrevet 9. juli 2007 Når de sover så søtt som dette så får man virkelig lyst på en til :rødme: Men for nå nyter jeg middagslurene hans noe veldig og bruker de til å ordne litt jobb og hus :kaffe: Har fått vasket badet, lagt sammen klær, vannet blomster og ryddet litt. Håper på å få vasket gulvet også for i morgen kommer helsesøster på besøk. Har også lenge hatt planer om å fortsette å pakke ned ting. Kjøkkenet vårt er fullt av pappesker og halvparten av disse må pakkes på nytt for det er ingen som aner hva som er i de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. juli 2007 #2024 Del Skrevet 9. juli 2007 Så fin han er. :rødme: Får lyst på fler innimellom jeg også, men det varer bare til neste våkenatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2025 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. juli 2007 #2026 Del Skrevet 9. juli 2007 Skal kanskje ikke si for høyt at vi ikke har hatt en våkenatt enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2027 Del Skrevet 9. juli 2007 Ikke vi heller, men vi har hatt flere økenetter... teller det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. juli 2007 #2028 Del Skrevet 9. juli 2007 Har vel strengt tatt ikke hatt en eneste våkenatt vi heller, men når han skal ha mat 3-4 ganger i løpet av natten så synes jeg det teller som våkenatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 10. juli 2007 #2029 Del Skrevet 10. juli 2007 hei hei har vært innom og lest litt søt pjokk du har :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #2030 Del Skrevet 10. juli 2007 Stooor Tiny. Helsesøstra har vært her og veid og målt. Han er nå 4,96 kg og 58 cm Hun mente at hvis han fortsatte i samme kurve så ville han bli rundt 185 cm når han ble voksen. Da blir han større enn både mamman og pappan Men ikke større enn begge onklene sine da, for de er 187 og 194 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. juli 2007 #2031 Del Skrevet 10. juli 2007 Veide knerten når han var 3 og 1/2 uke. Da var han 4,6 kg. Nå tror jeg han er nærmere 6. Skal på kontroll på mandag, så blir spennende. Han var jo helt gjennomsnittlig med 3490 når han ble født, men Froskemannen er 196 cm, så hvis han har tenkt å ta igjen det er det vel ikke rart han vokser. Vekstkurven går hvertfall rett til værs. Er vel uansett bedre at de vokser "for fort" enn for lite da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #2032 Del Skrevet 11. juli 2007 Jobbe til klokka 1 hver natt når man har små barn er slitsomt altså. Også gikk jeg glipp av den lengste søvnen han har hatt noen gang, fra halv ni til halv fire I dag skal jeg legge meg samtidig som han da, hvis jeg ikke må jobbe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. juli 2007 #2033 Del Skrevet 11. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juli 2007 #2034 Del Skrevet 12. juli 2007 Så fort de vokser Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2035 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg er imponert over lillemannen sitt sovehjerte for tiden! Sov i går kveld fra 20 - 03:30, og har i dag sovet fra 10 til 14 (sover fremdeles). Må snart vekke han for jeg skulle gjerne hatt han med på butikken. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. juli 2007 #2036 Del Skrevet 12. juli 2007 Det samme her!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2037 Del Skrevet 12. juli 2007 Morsomt da Deilig at de små sover såpass lenge om gangen. Har fått gjort masse arbeid i dag, og det er kjempefint for nå har jeg måttet jobbe til etter midnatt i flere dag Men nå er det snart helg og jeg har bare én jobb jeg må gjøre i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. juli 2007 #2038 Del Skrevet 12. juli 2007 I det siste har skjønningen sovet ganske mye, men noen ganger klarer hun rett og slett ikke finne roen :klø: Sånn som nå. Men sovner nok som en stein til kvelden tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2039 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, det håper jeg da Her må jeg prøve å holde han våken til klokka åtte sånn at han ikke roter til døgnrytmen sin. Men det er vanskelig å holde en baby våken da, de sovner jo rett som det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. juli 2007 #2040 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg lar henne styre det helt selv, det har fungert hittil. De siste dagene har hun faktisk sovnet i 8-9 tiden, våknet for mat etter3-5 timer og så sovet videre utover nattan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå