Eeyore Skrevet 5. september 2007 #2321 Del Skrevet 5. september 2007 22 dager er ikke så lenge da, selv om det er kjedelig. Enda værre om det hadde vært flere måneder. Du får passe på å ha mye aktiviteter den perioden, så du slipper å gå og tråkke på svigerinnen din hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2322 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, jeg får planlegge masse jobb eller noe sånt Nå har jeg lagt Tiny og nå ligger han på sitt eget rom faktisk. Vi har ikke fått ordnet med luftmadrassen som vi skal sove på, så jeg fant ut at han måtte legges på et annet rom så vi ikke vekte han når vi skulle ordne madrassen senere. Skulle egentlig fikse madrassen nå, men han bestemte seg for at han skulle legge seg halv sju så. Han er jo så morsom når han skal sove i senga si. Ligger med ene hånda under stoffkanten på senga (den som knytes rundt), så skal han ha smokken i munnen og skal ligge med nesa inn i stoffkanten Jeg bare håper at han ikke blir en av de som må ha med seg kosekluten (eller kosekanten i dette tilfellet) med seg rundt overalt, for jeg tror det vil se rimelig sprøtt ut hvis han har med seg den på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. september 2007 #2323 Del Skrevet 5. september 2007 Knerten vår må også ha koseklut som han ligger og snuser inn i. Og smokk. Men da sovner han fort også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2324 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, sovner fort her og heldigvis Mini er morsom for tiden. Hvis han ser noe spennende så skal han ha det helt inntil ansiktet sitt sånn at han får smakt, luktet, kost litt og tatt litt på det. Det er greit nok det når det er leker, men det er verre når det er gardinene på barneværelset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. september 2007 #2325 Del Skrevet 6. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2007 #2326 Del Skrevet 6. september 2007 Såklart alt må utforskes nøye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2327 Del Skrevet 6. september 2007 Jo, men jeg sitter liksom ved siden av gardinene når han skal ammes og det er nesten umulig å få ammet han fordi han er så nysgjerrig Er så oppgitt av alt som er "farlig" å spise for tiden. Transfett, e-nummer, sukker, salt, hvete... lista er endeløs. Men er det noen som tenker på hvor mye Omega-3 vi får i oss i dag? Jeg har funnet ut at jeg spiser minst 6 matvarer per dag som har tilsatt Omega-3. Smør, melk, ost, brød, yoghurt, knekkebrød, alt tilsettes Omega-3. I tillegg tar jeg Omega-3 tilskudd Men seriøst, vi må jo ende opp med Omega-3-sjokk til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. september 2007 #2328 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har en ammetopp fra boob med blomstrete mønster på, og når jeg har på den er han mer opptatt av å stirre på fargene enn å spise. Spiser stort sett det jeg har lyst på jeg. Enten det er frukt eller sjokolade... Men prøver å begrense inntaket av godis litt da hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2329 Del Skrevet 6. september 2007 Skal leve et sunnere liv når vi flytter La akkurat merke til at det er flere kalorier, mer fett, mer mettet fett og mer salt i brunt brød enn det det er i hvitt brød :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2007 #2330 Del Skrevet 7. september 2007 Det hørtes rart ut? Men, i hvitt brød er det tomme kalorier, så du blir fortere sulten igjen, og brunt brød holder seg lenger i magen. Så er det vel forskjell på brunt brød og brunt brød også sikkert. Ha en fin dag med nysgjerrige Tiny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2331 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, ble litt overrasket selv. Må være noe mer i det enn hva det sto på pakkene. Mini har vært med på butikken i dag og vi har kjøpt dongeribukse til han, med ordentlige lommer og belte på. Stor gutt nå Han har også funnet ut at tommelen er fin å sutte på, så når vi er ute foretrekker han den. Har kjøpt inn den kjempegode ostekaken igjen så sitter og gleder meg til vi kan spise en bit av den senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2332 Del Skrevet 7. september 2007 Stakkar Tiny rullet over fra mage til side og dunket hodet i gulvet i dag. Tror han ble mest skremt enn at det gjorde så veldig vondt, det ble i alle fall bedre etter 20 sekunder eller så Men så gjorde han det samme på nytt igjen da Tror ikke han kan ligge på magen uten at jeg holder i han. For siste gangen så rullet han over straks jeg hadde sluppet han. Men han virker helt fin da, bare en liten rød strek på siden av hodet der han traff kanten på teppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. september 2007 #2333 Del Skrevet 7. september 2007 Så flink han er som ruller da! Lillesmile er avhengig av å ha en kosebamse å ligg inntil med hele ansiktet, hvis ikke finner hun ikke roen. Litt søtt da. :hjerter. Nesten bedre med en bamse enn en koseklut synes jeg. Når er det Tiny skal opereres? Eller blir det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2334 Del Skrevet 7. september 2007 Hei smile Nei, det blir ikke noe av operasjonen. De fant ut at det var en "falsk alarm", heldigvis Tiny er veldig for dette med å kose med kosekluten, bamsen eller tøykanten når han skal sove. I dag kjøpte jeg en koseklut med en bamse på (en bamse som holder en koseklut). Den var kjempemyk og veldig populær når han skulle sove på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. september 2007 Forfatter #2335 Del Skrevet 9. september 2007 Bare kos med lillemannen for tiden. I dag tidlig fant jeg han med hele hodet under tøykanten på senga, snorket så det vibrerte i hele kanten Ellers ler han flere ganger om dagen og det er alltid koselig. Vi var på butikken og han tok bevisst etter flere gjenstander og det er alltid morsomt å se på I det siste har han begynt å våkne for mat rundt midnatt og etter det sover han til klokke halv sju. Kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. september 2007 #2336 Del Skrevet 9. september 2007 Men skal ikke den sengekanten være dyttet ned rundt madrassen da? sånn at de ikke vikler seg inn i sprinklene?? Her er det også bare kos! Skjønningen blir flinkere og flinkere til å strekke seg etter ting og har mer kontroll nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2337 Del Skrevet 10. september 2007 Jo, det skal den, men han drar den jo opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2338 Del Skrevet 10. september 2007 Har fått så grusomt vondt i en visdomstann at jeg måtte bestille akuttime hos en tannlege i dag (han var svensk! ). Fikk tatt røntgen og det viser seg at den tanna står på skrå og presser imot jekslene mine. Det er absolutt ikke plass til den så den må trekkes eller opereres ut så snart som mulig Han skrev ut noe antibiotika til meg men de kan jeg ikke ta når jeg ammer, selv om han anbefalte at jeg tok de. Må gå på apoteket i morra og spørre farmasøyten om han tror det går greit å ta de. Jeg har pakket ned brystpumpa så har liksom ikke noe å pumpe med heller (håndmelke 1 liter brystmelk om dagen er ikke akkurat aktuelt). Ellers skjer det ikke noe spennende. Mini har lært seg å drikke badevann og gulper i seg store mengder hvis han får sjansen. Bobler smaker også kjempegodt Han er litt sutrete for tiden, spesielt hvis han ikke får sitte. Har ikke lyst til at han skal sitte så mye at han blir skjev i ryggen, men hva kan man gjøre liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. september 2007 #2339 Del Skrevet 10. september 2007 Er det veldig skadelig om de sitter da? Knerten vil også helst sitte eller stå. Lar han sitte på fanget mitt jeg da... Hørtes ikke godt ut med den tanna. Håper du får ordnet det raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2340 Del Skrevet 10. september 2007 Neida, det tror jeg ikke. Ikke hvis de får holde seg i noe eller sitter på fanget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå