iss Skrevet 29. august 2007 #2281 Del Skrevet 29. august 2007 Skal dit igjen om 3 uker tenkte jeg, for da tror jeg det er på tide å starte med vanlig mat. Har du tenkt noe på dette med vanlig mat? Skjønningen er jo 4 måneder om 1 og en halv uke. Forresten, om dagen så sover han av og til bra og noen ganger veldig dårlig. I går sov han bare 1,5 time. I dag sov han 4 timer. Han styrer det selv men roter veldig fordi han har problemer med å sovne. Finnes det måter han sovner lettere på da? Sove i vogn eller sånn? Hvis du får han til å sove på dagen, kanskje det smitter over til nattan?? Vær litt slapp og la han sove på deg, i bæretøy, i vogn, vugg han i søvne og finn på ting som funker. Ikke tenk at det kan skjemme han bort. For tror det faktisk er viktigere at han sover. Og kommer inn i en rytme på den måten kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2282 Del Skrevet 30. august 2007 Av og til sover han bra i vognen, men noen ganger tar det som sagt over en time å få han til å sovne. I forgårs gikk jeg til butikken med han i vogna for at han skulle sovne og han sovnet ikke før vi var nesten hjemme igjen, en og en halv time etter at vi gikk hjemmefra. Han spiser ikke noe mer om dagen enn han har gjort før så kan jo ikke være økedøgn kan det det? :klø: Selv tror jeg at det hele skyldes at han er en liten mammadalt. Det er kjempefint å sove på mamma, ved siden av mamma eller at mamma ligger og holder han i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. august 2007 #2283 Del Skrevet 30. august 2007 At han spiser hver tredje time er nok ganske vanlig, men at han er urolig og ikke får sove igjen høres jo ikke greit ut. Det høres jo nesten ut som det er noe annet enn sult som plager han da? Ellers ville han vel ha sovnet igjen etter mat hvertfall? Kan jo være magen eller tenner kanskje? Også er det jo noen babyer som må ha nærhet fra mammaen sin, og det er jo koselig men ikke så praktisk når man har andre ting å gjøre i tillegg. Bæretøy er jo fint da. Du har sjal har du ikke? Sovner han i det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2284 Del Skrevet 30. august 2007 Nei, han vil ikke sove i sjalet. Det er litt dumt egentlig. Han driver jo å sutter og putter masse fingre i munnen (gjerne mine fingre også hvis han får tak i de) så det kan jo være at tennene plager han, men han skriker ikke noe unormalt mye så har ikke villet gi han noe for det, tenker at han bare skal få noe hvis det gjør vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. august 2007 #2285 Del Skrevet 30. august 2007 Ja, det er jo også normalt at de putter ting i munnen uten at det er tenner på gang. Er vel en refleks\ett instinkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2286 Del Skrevet 30. august 2007 Ja, det vet jeg, men er det vanlig at de tilbringer 90% av tida med fingrene i munnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. august 2007 #2287 Del Skrevet 30. august 2007 Det tror jeg er veldig forskjell fra barn til barn. Skjønningen har aldri vært noe særlig til å sutte på hendenefør nå, og gjør det ikke så mye. Mens søskenbarnet hennes har vel hatt hendene i munnen fra hun ble født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2288 Del Skrevet 30. august 2007 Ja, alle er forskjellige Nå sovnet han utrolig lett i vogna si og han sovnet alene i senga si i dag tidlig Tør jeg håpe på en forbedring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. august 2007 #2289 Del Skrevet 30. august 2007 *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. august 2007 #2290 Del Skrevet 30. august 2007 Krysser fingre for deg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2291 Del Skrevet 30. august 2007 Han sov 2 timer totalt ved den luren, neste gang var han litt overtrøtt og måtte holdes til han sovnet, så vekte telefonen han 30 minutter senere så nå er han oppe igjen. Men 2 av 3 er ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. august 2007 #2292 Del Skrevet 30. august 2007 Innom og oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. august 2007 #2293 Del Skrevet 31. august 2007 Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2007 Forfatter #2294 Del Skrevet 31. august 2007 Veldig opptatt for tiden. Og skrekkelig vondt i ryggen. Vet ikke om det er fordi jeg stadig står bøyd ned over vogna/senga/sofaen/babygymmen eller om det kommer av epiduralen... Noen som vet noe om den og ryggvondt? Uansett så er det så ille nå at jeg må ha hjelp av mannen for å løfte Tiny inn og ut av badekaret. Ungen har rett og slett blitt utrolig tung. Hvordan skjedde det? Tror vi flytter om 2 uker, men vi venter ennå på helt bestemt dato. De vi skal kjøpe hus av kan ikke flytte før 24. september, mens de som kjøper huset vårt er på ferie fra 21. september til 5. oktober så da passer det ikke for de. Så vi tror at vi må flytte ut her enten 10. september og bo hos svigersøster til vi kan flytte inn 24., eller flytte ut her 21. september og inn 24. Det hadde vært så ideelt hvis vi kan bli enige om den siste løsningen der, for jeg ser ikke frem til å bo hos svigersøster Hun er så ekstremt uryddig og urenslig av seg at jeg tror jeg ikke tør sette Tiny på gulvet i frykt for at han blir spist opp av hybelkaninene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. august 2007 #2295 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg har ett søskenbarn, og ville ikke satt skjønningen på gulvet hennes. Tror ikke jeg hadde funnet henne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2007 Forfatter #2296 Del Skrevet 31. august 2007 Nei, det er omtrent det samme her Selv mora hennes sier at hun er fryktelig urenslig og rotete, og foreldrene hennes nekter nå å overnatte der for det var visst så rotete og støvete der sist de var på besøk at faren ble dårlig (han har en lungesykdom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. august 2007 #2297 Del Skrevet 31. august 2007 Huff!!! Fatter ikke at folk vil bo sånn!!! Vondt i ryggen når du bærer han? Det er ikke bekkenløsning da? Tror ikke epidural skal ha den senvirkningen men vet ikke altså. Men satte de den feil på deg da?? Det gjorde de på meg og de har spurt masse om jeg merker noe mer men det gjør jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. august 2007 #2298 Del Skrevet 31. august 2007 Tiny er vel like tung som Knerten omtrent, og jeg får også litt vondt i ryggen. Begynner å bli tungt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2299 Del Skrevet 1. september 2007 Synes han ble skrekkelig tung helt plutselig Ja, de satte epiduralen litt feil. Jeg fikk jo alt av rier i venstre hofte fordi den ikke satt helt rett. De beklaget så veldig men sa at av og til skjedde det dessverre. Har jo måttet ha fysioterapi på hofta pga det. Men ingen har spurt om ryggvondt pga epidural da. Får se hvordan det går så får jeg heller gå til legen hvis det ikke blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2300 Del Skrevet 1. september 2007 Tiny er så morsom i dag. Han virker fast bestemt på at han skal sette seg opp fra liggende stilling, så han ligger under babygymmen, spenner hele kroppen med armene rett opp og tar skikkelig i med masse høye lyder Han kommer jo ikke særlig lengre enn en bøyd rygg, men det er morsomt å høre/se på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå